РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (21 лютого 2014) 

  • На порядку денному - підвищення доходів

    Минулого тижня галузева служба приміських пасажирських перевезень провела семінар-нараду щодо ефективності підвищення доходів. Для участі в заході були запрошені керівники дирекцій залізничних перевезень, підрозділів, які задіяні в забезпеченні роботи цієї підгалузі.

    Відкрив семінар-нараду перший заступник начальника залізниці Іван ФЕДОРКО. Він детально зупинився на підсумках роботи в 2013 р., причинах збитковості приміських перевезень і засобах подолання цього явища. Крім добре відомих симптомів цієї соціально-економічної хвороби, а саме, так званих «зайців» та через неповну компенсацію місцевими держадміністраціями послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій, велике занепокоєння з боку керівництва столичної магістралі викликає робота роз’їзних касирів. Адже більшість з них, за підсумками місяця, до залізничної фінансової скриньки здають суму виручки, яка ледь дотягує до рівня заробітної платні, яку отримують роз’їзні касири з бюджету залізниці. Тому Іван Петрович до керівників пасажирських секторів дирекцій висунув вимогу: результат роботи кожного роз’їзного касира має в два - два з половиною рази перевищувати рівень його заробітної плати.

    Ще одним дієвим заходом для підвищення доходів у цьому галузевому напрямку стане введення в обіг електронних пропускних карток. Їхня особливість полягає у тому, що власник новинки зайти в поїзд і вийти з нього зможе лише на конкретних станціях. Електронні картки будуть декількох видів: для звичайного пасажира, пенсіонерів, студентів і так далі. При цьому пропускна картка не є проїзним документом.

    Хтось може заперечити, що електронні пропускні картки - марна витрата грошей. Проте, якщо проаналізувати маршрути руху наших пасажирів, то виявляється, що є такі хитровани, які купляють квиток із Київ-Пасажирського до найближчої станції, а їдуть аж до Фастова, Яготина чи Тетерева і далі. А збитки від цього обраховуються навіть не тисячами гривень. Пропускна картка це унеможливить.

    Начальник галузевої служби приміських пасажирських перевезень Юлій ВАСЬКОВСЬКИЙ проаналізував роботу приміського господарства у 2013 р. та вніс пропозиції щодо покращення роботи в 2014 р. Зокрема він зазначив необхідність організації роботи роз’їзних касирів в години пік за наступною схемою - один провідник на два вагони в Яготинському та Ніжинському напрямках.

    Під час роботи семінару-наради його учасники обговорили нагальні проблеми, які виникають при обслуговуванні пасажирів, висловили свої пропозиції щодо підвищення доходів у приміському сполученні.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05