РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (27 червня 2008) 

  • Нинішній день змушує мислити

    Як удосконалити роботу сортувальних станцій? На це запитання спробували відповісти учасники семінару, проведеного нещодавно в Конотопі. У ньому взяли участь керівники підприємств із найкрупніших вузлів Південно-Західної магістралі.

    Запитання не надумане. Його диктує саме життя. Зростання обсягів навантаження і темпів перевезення, проблема вантажного рухомого складу ставлять на порядок денний невідкладне запровадження сучасних технологій, у тому числі із застосуванням новітньої обчислювальної техніки, вимагають залучати все більше резервів і корінним чином міняти підхід до справи. Як висловився заступник начальника залізниці - начальник галузевої служби перевезень Іван ФЕДОРКО, нинішній день змушує мислити.

    І в першу чергу потрібно реанімувати інженерну думку. Не секрет, що більшість станційних інженерів займається продукуванням паперів - звітів, планів, протоколів. Вони, можливо, і потрібні, але основне призначення висококваліфікованого залізничного фахівця - знайти найоптимальніший варіант організації перевізного процесу. «Як знизити простій вагона? Хто прорахував?» - запитав аудиторію Іван Федорко. У відповідь - тиша.

    Навряд чи це актуальне питання проходить повз увагу керівників провідних станцій залізниці. Але на ґрунтовну розмову, на розмову з інженерними викладками, вони не зважилися.

    На семінарі передбачалося передусім обговорити процес запровадження на станціях обчислювальної техніки. Вона сьогодні є всюди. Та швидко обговорення вийшло за комп`ютерні межі. Мова йшла про затримку клієнтами вантажних вагонів, про втрати часу під час маневрової роботи, про закріплення рухомого складу на коліях станцій, про ТРА й оплату праці. Рівень останньої вже не дозволяє утримувати кваліфіковані станційні кадри навіть на периферії.

    Щодо комп`ютерів, то начальники станцій нарікали: електроніка не оновлюється, для обслуговування ПК вони запропонували ввести до штату станцій спеціаліста-комп`ютерника. Також обговорювалося питання роботи вагона технічного навчання для підвищення рівня знань працівників сортувальних станцій та низка інших питань.

    У семінарі взяв участь і виступив із доповіддю заступник начальника залізниці - начальник Конотопської дирекції залізничних перевезень Дмитро КУШНІР.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05