РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 4 (24 січня 2014) 

  • Є контакт! Перегін Кошари - Путивль отримав новий імпульс

    Новий, 2014 рік. Фахівці будівельно-монтажного поїзда (БМП) №392, трудовий колектив якого очолює почесний залізничник Петро ШУЛЬГАН, після свят взялись за роботу, яка пов’язана із електрифікацією залізниці. Колективи двох дільниць, які очолюють виконавці робіт Олег ДУШКО та В’ячеслав ЦЕПРА, направились до Конотопа і продовжили зведення контактної мережі у напрямку ст. Ворожба. Минулого року більшість робіт тут виконано - від Конотопа до Путивля поїзди рухаються за допомогою електровозів уже в обох напрямках.

    Електрифікацію непарної колії перегону Кошари - Путивль розпочато 4 листопада 2013 р. Відстань - 16 кілометрів. Та вже на середину грудня було встановлено 276 опор, розкатано і змонтовано 18 кілометрів несучого тросу та стільки ж контактного проводу. Зазначу, в умовах не надто комфортних. Енергетикам Будівельно-монтажного поїзда №392 (зі ст. Вінниця) і Конотопської дистанції довелося працювати і в дощ, і за вітряної погоди, а там ще й мороз зі снігом стали підганяти. Працювали у дві зміни.

    Подача напруги у змонтовану контактну мережу скрізь відбувається за чітким сценарієм. Схематично це відбувається так: для перевірки параметрів спершу пускають вагон-лабораторію - «холодна» обкатка. Далі настає черга енергодиспетчера - суто інформаційний період, коли зі свого роду штабу видаються розпорядження, координується взаємодія працюючих бригад, приймаються виробничі рапорти про виконання технологічних завдань. Під невсипним контролем енергодиспетчера перебувають пристрої електрифікації (контактна мережа) та лінії електропостачання пристроїв сигналізації, централізації та блокування (СЦБ). Одержавши весь обсяг необхідної інформації - чи виведені люди, чи знято глухі заземлення і таке інше, енергодиспетчер доповідає про готовність керівництву дистанції. І лиш тоді дається команда, яку в народі звикли чути, як «Хай буде світло!» 21 грудня минулого року весь цей сценарій повторився і на перегоні Кошари - Путивль.

    Як електрони вриваються у холодні дроти, не побачиш. А ось електровоз, що набирає швидкість, стає явним доказом працездатності мережі. Перегоном першим пройшов локомотив серії ЧС-4, який вела бригада локомотивного депо Конотоп. Це вже була «гаряча» обкатка.

    Успішне завершення роботи - приємна річ. Для всіх працівників Конотопської дистанції електропостачання, бо кожен із них так чи інакше був причетний до цієї справи. І запитання, хто ж найбільше доклав зусиль, щоб електровози м’яко котилися від Кошар до Путивля, стало, доречним. «Із наших були задіяні, - сказав начальник технічного відділу дистанції Микола Кохан, - ЕЧК Ворожба та ЕЧК Конотоп (ЕЧК - це район контактної мережі - авт.)». Пізніше назвуть прізвища - монтера Юрія Гриненка, електромеханіків Михайла Юду, Олександра Маліка, Сергія Котеленця, старшого електромеханіка Олега Артюха, начальників виробничих дільниць Віктора Матвієнка й Олександра Філоненка. За непростою технологічною обстановкою, як кажуть, «вживу» спостерігали начальники ЕЧК Геннадій Ревенко та Олександр Тарасенко, заступник начальника дистанції Геннадій Малігон… Як не крути, а розібратися із тим, що вимагають проектанти, та втілити у життя столичної магістралі задумане безпосередньо «у полі» можуть лише кваліфіковані інженери. Новий імпульс розвитку перегону між Кошарами та Путивлем і далі вимагає зусиль.

    Відкриття електрифікованого руху на перегоні Кошари - Путивль - це економія енергоресурсів, це зростання швидкості перевезень пасажирів і вантажів. А далі? «Далі, - відповів Микола Кохан, - залишається непарна колія між Путивлем і станцією Путійська». За його словами, це у планах нинішнього року. Та енергетики не втрачають набраного темпу. Із 261 опори на Різдво вже було встановлено 214, кріпляться консолі, розкатуються і монтуються несучий трос та контактний провід.

    Головне у виробничому житті залізничних енергетиків, які перебувають у постійній емоційній напрузі, вміти продумувати такі шляхи для вирішення тієї або іншої проблеми, а іноді й виконати декілька нагальних справ одночасно. Таке емоційне навантаження витримує не кожний. Але для тих, із ким прийшлося розмовляти того дня, подобається бути у водовороті подій. Адже один день не схожий на інший.

    Варто зауважити, що минулий рік для цього колективу був доволі напруженим. Окрім названих вище робіт підрозділи БМП №392 працювали на багатьох інших дільницях. Зокрема здійснювали підготовку із забезпечення залізничного сполучення між Києвом та міжнародним аеропортом Бориспіль. Проводили модернізацію нейтральних вставок у контактній мережі за напрямками Київ - Вапнярка, Жмеринка - Волочиськ, що дозволить запровадити тут рух швидкісних поїздів. Виконано реконструкцію контактної мережі на ст. Ніжин, Дарниця, Буча, Мотовилівка, Київ-Волинський, а також інші роботи.

    А нинішнього року підлеглі Петра Григоровича уже виводили свою спецтехніку не лише у Конотоп. На станції Вороновиці, що неподалік від Вінниці, необхідно було перенести лінію електропередач потужністю в 10 кіловольт із одного в інше місце. Протягом кількох днів із цим завданням енергетики впорались. Робота тут порівняно невелика, однак і без її виконання залізниці не обійтись.

    Тож старт в роботі нинішнього року взятий хороший, значить, буде й достойне продовження. Впевненості у цьому надають чималі трудові досягнення, отримані у попередні роки. За свою відносно коротку, сорокатрирічну історію трудовий колектив БМП №392 зробив чимало добрих справ для столичної магістралі. Серед них - реконструкція, перешивання з вузької на широку залізничної колії від Вінниці до Зятківців та Гайворона. Електрифікація дільниць від Козятина до Жмеринки і далі до Вапнярки та Гречан. У подальші роки виконували роботи на вокзалі ст. Дарниця, займались електрифікацією дільниці Коростень - Шепетівка, Фастів - Житомир… І цей перелік можна продовжувати. Однак лише зазначимо, що вінницькі енергетики три роки поспіль отримували Перехідний прапор від Державної адміністрації залізничного транспорту України - «Переможцю галузевого змагання». Сподіваємося, ця почесна відзнака отримає вінницьку «прописку» й нинішнього року.

    Микола ПАЦАК, Никифор ЛИСИЦЯ, Фото із архіву редакції
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05