РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (20 червня 2008) 

  • Генератори нових ідей

    Люди з творчим мисленням завжди є своєрідними генераторами нових ідей. Залізнична галузь - не виключення, адже саме тут технічні митці можуть вповні проявити свій потенціал, подаючи нові ідеї стосовно вдосконалення роботи техніки, поліпшуючи умови праці, удосконалюючи коефіцієнт корисної дії того чи іншого устаткування. Найбільший «бум» раціоналізаторства спостерігався на залізниці в 60-ті роки, саме кілька десятиліть тому, коли впроваджувалася нова техніка, переходили з паровозної на тепловозну тягу, технічна творча думка умільців пульсувала надзвичайно інтенсивно, прагнучи осягнути й удосконалити роботу устаткування.

    Не дивно, що на період 60-х років припадає найбільша кількість присвоєння звань «Заслужений раціоналізатор», принаймні по Коростенському залізничному вузлу.

    Минули роки, і після деякого спаду у винахідницькому русі останнім часом у цій справі розпочинається період відродження. Можливо, темпи ще далекі від бажаних, однак імпульс відчувається. На більшості підприємств Коростенського вузла є люди, які займаються раціоналізаторством.

    Однією з останніх корисних розробок, за спільної колективної творчої думки представників коростенських залізничних підприємств, стала рацпропозиція, яка стосується управління зовнішнім освітленням пасажирських платформ у залежності від часу доби і наявності на дільницях наближення, слідування та віддалення рухомого складу. Раціоналізатори в даному випадку взялися за ті платформи, які розташовані біля переїздів. Автори - Олександр ВИГІВСЬКИЙ - начальник виробничо-технічного відділу дирекції, Микола ЯКОВЕНКО, заступник начальника дистанції електропостачання, Олександр ДАНЧЕНКО, начальник технічного відділу дистанції сигналізації та зв`язку. Вони розробили і впровадили принципово нову електричну схему автоматичного управління зовнішнім освітленням пасажирських платформ. Раніше управління освітленням здійснювалося тільки у функціях часу доби, нині ж ще й при наявності на дільницях рухомого складу, що наближається. Відтак передбачається, що переобладнання освітлення тільки по одній пасажирській платформі дозволить щомісячно скоротити споживання 563,3 кВт/год електроенергії у місяць. По дирекції 29 платформ, зовнішнє освітлення яких управляється від електроживлення переїздів. За простих арифметичних дій можна переконатися: економічний ефект від застосування нової схеми управління зовнішнім освітленням 29-ти пасажирських платформ складе за рік понад 30 тисяч гривень. Пропозицію розглянуто фахівцями залізниці, які підтвердили її ефективність. Вона буде впроваджена в дію, щоправда, потрібні кошти для переобладнання.

    Коростенський відбудовний поїзд не є виключенням у винахідницькому русі. Нещодавно тут впровадили пристосування, яке необхідне при проведенні ліквідацій наслідків аварій і сходів. Над розробкою раціоналізаторської пропозиції працювали начальник відбудовного поїзда Іван ЮЩЕНКО, його заступник Володимир ВАСЯНОВИЧ, начальник виробничо-технічного відділу Коростенської дирекції Олександр ВИГІВСЬКИЙ. Отож, вони стали авторами розроблення пересувної лебідки, яка при виконанні відновлювально-відбудовних робіт дозволить пересувати по рейках рухомий склад без допомоги локомотива. Особливо корисною новинка стане, коли необхідно буде транспортувати рухомий склад, до якого з різних причин, скажімо, через пошкодження колії, не можна наблизитися. Експериментальним шляхом доведено, що лебідка може пересунути 5 навантажених вагонів масою брутто 455 тонн на відстань 10 метрів. Отож, розробники переконані, що це пристосування дозволить у надзвичайних ситуаціях оперативно виконувати відновлювально-відбудовні роботи. Їх пропозицію схвалило керівництво, відтак розроблено паспорт на пристосування, існує місцева інструкція з експлуатації та техніки безпеки. Отож, лебідку можна використовувати в роботі, для цього є всі дозволи. А що вона необхідна і користь від неї чимала - працівники відбудовного поїзда, яким доводиться виїжджати на ліквідації наслідків різних транспортних подій, переконані стовідсотково.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05