РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 1-2 (1 січня 2014) 

  • Вибір на все життя

    Миколу Скопенка, машиніста-інструктора відновного поїзда №3174 на ст. Дарниця відокремленого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень, нагороджено державною нагородою - медаллю «За працю і звитягу». Журналісти газети привітали Миколу СКОПЕНКА і забажали познайомитися з ним ближче, а заодно розпитати його про професійну діяльність.


    Трудова біографія Миколи Скопенка вміститься на одній сторінці. Та й запис у трудовій книжці всього один - відновний поїзд №3174 ст. Дарниця. Професійну кар’єру він розпочав у 1981 р., відразу після служби в армії. Пройшов щаблі зростання від помічника машиніста крана до машиніста-інструктора. З 2001 по 2008 рр. - начальник відновного поїзда. Сьогодні Микола Іванович працює на посаді машиніста-інструктора кранових бригад підрозділу.

    - На залізницю я прийшов зовсім молодим - відразу після служби в армії, - розповідає Микола Скопенко. - Спочатку навіть не думав, що це вибір на все життя. Маю 32 роки трудового стажу. Мене привабила стабільність, яка завжди є на залізниці. Звичайно, на моєму шляху були гарні вчителі, які допомогли стати тим, ким я є сьогодні. Пізніше захотів розширити свої знання - закінчив Київський технікум залізничного транспорту.

    Наше головне завдання - постійна готовність для оперативного рішення ліквідації наслідків сходів рухомого складу. Адже всі знають, що відновний поїзд - це важливий, оперативний підрозділ, спеціалісти якого першими прибувають до місця транспортних подій. Від уміння швидко зібратись, а для цього повинні бути готові і команда, і техніка, залежить швидке відновлення руху поїздів. На перших порах хоча би по одній колії До слова - на всі збори відводиться 40 хвилин.

    Щоб надати допомогу в межах своїх технічних можливостей при ліквідації наслідків подій природного й техногенного характеру на високому рівні, колектив має бути добре підготовленим. У підпорядкуванні Миколи Івановича - машиністи кранів усіх відновних поїздів столичної магістралі. Він контролює та навчає залізничників і щоразу наголошує своїм підопічним про безпеку руху на залізниці. За його словами, така перевірка дуже потрібна, адже нерідко виникають позаштатні ситуації, які потребують швидкого вирішення. Та й самі залізничники усвідомлюють те, що лише від відмінної підготовки вони зможуть швидко реагувати на аварійні ситуації. А практичні навички є де демонструвати. Бо маючи потужний механічний арсенал (чотири крани вантажопідйомністю до 250 тонн, два тягачі і два бульдозери, 15 одиниць рухомого складу), залізничники виконують ще й господарські роботи. Це обладнання й ремонт залізничних мостів і шляхопроводів, монтаж і демонтаж стрілочних переводів. Замовлення нерідко надходить й від інших організацій.

    «Ми за будь-яких умов повинні забезпечувати професійний рівень наших працівників. Тому для підтримки фахової кваліфікації проводимо, згідно з діючими нормативами, технічні навчання. Завдяки таким навчанням, у тому числі обов’язковим полігонним, наш підрозділ може виконати будь-які завдання», - каже Микола Скопенко.

    Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05