РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (20 червня 2008) 

  • ЩО НОВОГО, СТАНЦІЄ КИЇВ-ПЕТРІВКА?


    сортувальна гірка


    складач поїздів ст. Київ-Петрівка Анатолій ЮРЧЕНКО

    Станція Київ-Петрівка - одна з трьох позакласних станцій столичного залізничного вузла - у минулому році відзначила своє 80-річчя. Її виникнення й розташування зумовлені тими завданнями, які покладалися на неї із самого світанку її існування, а саме: бути з`єднувальною ланкою між залізницею та річковим транспортом. Завдяки їй, транспортний конвеєр «ріка - залізниця» впродовж багатьох десятиліть діяв безперебійно. Для співпраці із магістралями в річковому порту було задіяно три вантажні райони, в яких промислова продукція та сировина з річкових барж перевантажувались у залізничні вагони. На жаль, наразі з трьох районів «на плаву» залишився лише один і, треба визнати, що співпраця з водниками останнім часом помітно збавила оберти.

    Проте, це не дуже бентежить залізничників. Роботи вистачає. У трьох парках (приймально-відправному, сортувальному та вантажному дворі) цієї позакласної станції здійснюються великі обсяги. Середньодобове вивантаження сягає до 190 вагонів, навантаження - до 30. Зі ст. Київ-Петрівка співпрацює найбільше на вузлі підприємство промислово-залізничного транспорту (точніше, найбільша філія Київ-Дніпровського ППЗТ), з яким має три райони примикання, розгорнута довжина колій тут становить 68 км. Окрім того, підрозділ залізниці має 17 під`їзних колій, які обслуговує самостійно. Київ-Петрівка співпрацює з багатьма столичними підприємствами, серед яких варто згадати такі, як «Бетонокомплекс» - філія заводу ім. С. Ковальської, пивзавод «Оболонь», ДБК-3, річковий порт тощо.

    Аби зменшити простої вагонів, покращити процес обробки вантажів і тим самим підвищити доходні надходження, начальник станції Вадим ПОПОВ звернувся до керівництва залізниці з проханням допомогти реконструювати сортувальну гірку малої потужності, яка існує на станції з 70-х років минулого століття, проте, вже років п`ять не працює з технічних причин. Начальник залізниці Олексій КривопІшин підтримав цю ініціативу, і на сортувальній гірці ст. Київ-Петрівка закипіла робота. До них долучилися три колійні машинні станції: Бахмацька, Конотопська та Коростенська.

    Заступник начальника станції з оперативної роботи Ігор УС розтлумачив нам, що ця сортувальна гірка малої потужності має десять колій, шість з яких – сортувально-відправні, їх електрифіковано. На чотирьох - використовуються лише сортувальні операції. Кожна колія має свою спеціалізацію, згідно з об`єктами вивантаження та навантаження.

    Реконструкція гірки близька до завершення, більшість колій вже відремонтовано, зараз актуальним завданням є заміна кількох стрілочних переводів. Коли ми завітали до станції, підготовкою до цієї операції якраз займалися начальник дільниці №3 Дарницької дистанції колії Борис КУКЛИНСЬКИЙ та майстер Григорій СЯБРО. Колійникам можна поспівчувати: адже за штатом їх має бути на дільниці не менш півсотні, а їх тут зараз налічується лише 16. Кадрова хронічна столична «хвороба» проникла й сюди. Стрілочні переводи мінятиме Бахмацька колійна машинна станція №285, яка ледь не спочатку року «прописалася» на Київському і Дарницькому залізничних вузлах. Для скорішого впровадження гірки в експлуатацію оперативно вирішуються організаційні і технічні питання. Керівництво залізниці спеціально для цього дозволило збільшити штатний розпис станції, включивши до нього посади регулювальників швидкості вагонів. Таким чином, у штаті гірки на кожній з чотирьох змін мають бути: черговий, складач поїздів, оператор поста централізації, регулювальник швидкості вагонів. Керівництво станції вже подбало про запас гальмівних башмаків. «Чотири сотні на перших порах вповні вистачить»,– впевнений Ігор Ус.

    …З нетерпінням чекають справжньої роботи чергова по гірці Ніна Щербатюк та складач поїздів Анатолій Юрченко, а також їхні колеги. Це добре, коли з`являється можливість працювати більш інтенсивно, коли зростають обсяги роботи, адже відповідно збільшуються і доходні надходження, а, таким чином, і зарплата піде вгору, сподіваються вони.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05