РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (20 грудня 2013) 

  • На старті «Повітряного експреса»

    Як завжди, День енергетика відзначається в найкоротший день (найдовшу ніч) року - 22 грудня. Не буду зайвий раз переказувати історію виникнення свята. Проте є сенс зупинитися на тому, що роблять енергетики столичної магістралі в даний час, які завдання стоять перед ними. З цим запитанням звертаюсь до начальника галузевої служби електропостачання Юрія МОВЧАНА.


    Електромонтер Костянтин ТРЕТЯКОВ готує комплексну трансформаторну підстанцію до демонтажу.

    - Зараз головний напрямок роботи - «Повітряний експрес». Саме тут зосереджено основні підрозділи служби, - не вагаючись, відповідає Юрій Миколайович і одночасно дає номер мобільного телефону головного інженера Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392. - Він все розповість.

    Нагадаю про те, що таке «Повітряний експрес». Ідея зв’язати аеропорт «Бориспіль» з Києвом залізничним сполученням виникла вже давно. Проте, як завжди, для її реалізації не вистачало відповідного державного рішення. І лише в червні 2011 р., під час перебування в Україні з офіційним візитом голови КНР Ху ЦЗІНЬТАО, Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ та голова Китайської Народної Республіки поруч із залізничним переїздом на 18-му кілометрі перегону Дарниця - Бориспіль встановили пам’ятний знак із написом українською та китайською: «Закладено на честь українсько-китайської співпраці та з нагоди початку реалізації Національного проекту «Повітряний експрес». І ось, нарешті, коли надійшли виділені для цього кошти, будівництво нової залізничної лінії розпочалося.

    Репортаж ми робили напередодні першого снігопаду. Як розповів головний інженер підрозділу Василь ГУЛЬКО, наразі виконуються підготовчі роботи для реалізації проекту. Це, на думку пересічного громадянина, основне завдання енергетиків - будівництво нових ліній електропостачання, підтримання їх у робочому стані та забезпечення безперебійної подачі електро-струму. Взагалі це так. Проте, перебуваючи на об’єкті підготовчих робіт, довелось переконатися в тому, що, крім основної роботи, фахівцям високої напруги доводиться виконувати ще безліч додаткової.

    Так, на зупинній платформі Мала Олександрівка в той день електромеханіки Бориспільського району контактної мережі виконували демонтаж комплексної трансформаторної підстанції і перелаштовували лінії електропостачання та автоблокування. Проектом передбачено, що в цьому місці буде споруджено пішохідний міст через колії. Тому, щоб звільнити місце для нього, необхідно перенести деяке обладнання, а повітряні електролінії сховати під землю.

    Виконроб Микола ГРАБАР розповідає, що тут доведеться виконати достатній обсяг робіт: перенести опору з трансформатором для живлення світлофора, прокласти кабелі під землю тощо.

    Біля переїзду 18-го кілометра, що поруч із зупинною платформою Чубинський, ведуться земляні роботи.

    - Тут починатиметься відгалуження на Бориспіль, - пояснює Василь Гулько. - Під майбутнім колійним насипом проходить багато ліній електропостачання та зв’язку сторонніх організацій. Тому ми зараз виконуємо їх захист, щоб під час будівництва і подальшої експлуатації запобігти пошкодженню.

    Звертаю увагу, що практично всі земляні роботи виконуються за допомогою засобів, як тут кажуть, малої механізації - лопата, лом. Екскаватором можливо зняти лише верхній шар грунту, інакше буде аварія. Слід додати, що це дуже копітка і відповідальна складова, навіть не в фізичному сенсі, оскільки до початку роботи їх виконання необхідно погодити з власниками мережі, а їх безліч. Тому керівникам БМП щодня доводиться об’їжджати десятки організацій - складати та погоджувати документи.

    - Після завершення підготовчих робіт займемося безпосередньо електрифікацією маршруту. Що стосується завдань, які стоять перед нашим підрозділом, - все буде виконано вчасно, - запевнив під кінець нашої зустрічі Василь Володимирович.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05