РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (20 грудня 2013) 

  • Приборкуючи атомне лихо, рятували майбутнє

    За роки, що минули, ми всі пройшли складний шлях усвідомлення і переосмислення величезного комплексу проблем, який пов’язаний з використанням високих і, нерідко, небезпечних технологій. Незмінним залишається лише одне - найглибша повага до людей, які закрили собою світ від атомного лиха, що вирвалося зі зруйнованого четвертого блока ЧАЕС. Залізничники брали найактивнішу участь у ліквідації наслідків аварії.

    Коли сталося чорнобильське лихо, в управлінні Південно-Західної магістралі терміново було сформовано оперативну групу з числа досвідчених фахівців на чолі з начальником залізниці Борисом Олійником. А на Коростенському відділку спеціалістів очолив тодішній начальник відділка Афанасій Каленик (на фото).

    Нині Афанасій Євгенійович, поважний ветеран-залізничник, говорить, що 1986-й забути не зможе ніколи. Тоді доводилося оперативно вирішувати низку питань, з якими досі не мали справи, - евакуація населення, контроль за радіаційним фоном, дезактивація рухомого складу тощо. Вагони з вантажами, які прибули до Прип’яті, вивозилися на сусідні станції Вільча, Рача, Овруч та Ігнатпіль, де оперативно організовувалося їх розвантажування. Вже в перші години після вибуху 4-го блока ЧАЕС для евакуації людей із Прип’яті та залізничного селища, де мешкало 128 сімей залізничників, негайно було сформовано два здвоєних дизель-поїзди і один пасажирський. Складно було й тому, що тривалий час не надходило повної інформації про катастрофу та її наслідки. Усі вантажі, що йшли для ліквідації наслідків аварії, здебільшого зосереджувалися на станції Вільча. Тут було лише три колії, та саме на них і розгорнулися основні роботи: розвантажували цемент, залізобетон, труби, обладнання та механізми для АЕС. На фронти розвантажування були додатково подані крани на залізничному ходу, бульдозери… Під час тих екстремальних місяців роботи було добре видно - як і хто із працівників, керівників підрозділів може організувати процес, миттєво зреагувати, прийняти правильне рішення.

    - Звісно, ті, хто зарекомендував себе з позитивного боку, не лишилися не поміченими, - каже Афанасій Євгенійович. Одночасно з виробничими питаннями керівник відділка разом з профспілками відразу ж стали піднімати проблеми соціального захисту щодо потерпілого населення, оздоровлення дітей залізничників, забезпечення необхідною діагностичною апаратурою відділкової лікарні. Багато що вдавалося вирішувати…

    Питання соціального захисту ліквідаторів своєї актуальності не втрачають і нині, хоч минуло від аварії вже понад два десятиліття. Ці люди хочуть належної підтримки від держави, адже вони, приборкуючи атомне лихо, рятували майбутнє.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05