РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (20 грудня 2013) 

  • Звідки у Безпалого професіоналізм?

    Не так давно наша газета інформувала про святкування 80-ліття експлуатаційно-ремонтного вагонного депо Конотоп. На цих урочистостях були прийняті в колектив шість молодих оглядачів-ремонтників - випускників Конотопського Вищого профтехучилища №4 (ВПУ-4). Вони відразу ж стали до роботи. Й уже через місяць Максим БЕЗПАЛИЙ потрапив до наказу. Не лякайтеся. Начальник депо Володимир ФЕДОРКО у ньому відзначив сумлінність і професіоналізм хлопця та заохотив премією, як це передбачено колективним договором за виявлення несправностей, що загрожують безпеці руху поїздів.


    Оглядач-ремонтник вагонів експлуатаційно-ремонтного вагонного депо Конотоп Максим БЕЗПАЛИЙ.

    Я розпитав Максима про той випадок. «20 вересня це було, - сказав він. - Обстукував букси, коли в одній почув начебто подвійний удар. Ще раз постукав - так і є. Доповів старшому оглядачеві. Зняли кришку - обрив гвинта».

    Усе так просто? Якби ж то. За коментарем звертаюся до помічника начальника депо із безпеки руху Володимира ЯРОШЕНКА.

    - Максим Безпалий у групі оглядачів був одним із кращих учнів. Серйозний, добросовісний. І в тому, що так рано проявив себе, не бачу нічого випадкового. Суть така. Поїзд заходив на станцію під технічне обслуговування. Прилади, що сигналізують про нагрів вагонних букс, на лінії нагріву не зафіксували. Але при обстукуванні Максим почув подвійний удар. Зняли кришку і виявили обрив гвинта М12 кріплення стопорної планки торцевого кріплення гайки М110. А якщо сказати звичайною мовою, до надзвичайної ситуації залишалося не багато часу.

    Оглядач діяв так, як його учили. Але виявити подібну річ справді складно. Крізь метал не заглянеш. Тільки на слух.

    Таких молодих, але талановитих спеціалістів, як ви звернули увагу, готує ВПУ-4. Відомий навчальний заклад у місті. Колись був базовим для вагоноремонтного заводу, та і тепер ще звідси у велике життя виходять кваліфіковані електрики, зварники, токарі. Останнім часом училище зробило різкий поворот у бік залізниці. Розповідає заступник директора ВПУ Олександр ФЕДЧЕНКО:

    - Училище уклало договір із Південно-Західною залізницею на підготовку спеціалістів. Тепер ми навчаємо помічників машиністів, слюсарів із ремонту рухомого складу, складачів поїздів, оглядачів вагонів, квиткових касирів, провідників пасажирських вагонів. Шість суто залізничних спеціальностей. Згідно з договором залізниця створює умови для проходження навчальної практики, надає можливість використовувати свою навчальну базу і надає робочі місця… Якщо простіше, у стінах училища учні одержують загальну професійну підготовку, все інше - безпосередньо у підрозділах, у реальних, близьких до практики умовах.

    - Раніше доводилося чути позитивні відгуки з локомотивного депо про випускників. І ось тепер - із вагонного. Максим Безпалий, ваш цьогорічний випускник, уже виявив приховану несправність буксового вузла.

    - Із вагонним депо у нас налагодилися тісні контакти. Підрозділу потрібні не дипломи про закінчення навчання, а спеціалісти, молоді, перспективні, яких відразу можна ставити у зміну. Звідси і відповідне ставлення до виробничого завдання. У групі оглядачів-ремонтників викладають помічник начальника депо із безпеки руху Володимир Ярошенко й інженер із підготовки кадрів Руслан Двойнос. Учні бачать реальні вагони, реальний ремонт і технічний огляд. Тобто все те, що потрібно в їхній професії. Треба сказати, директор училища Микола ДОЦЕНКО і начальник депо Володимир ФЕДОРКО якраз і доклали багато зусиль, щоб училище знову, якщо можна так сказати, стало залізничним. Адже тут ще у 20-ті рр. минулого століття готували робітничі кадри для залізничних майстерень Московсько-Київсько-Воронізької залізниці.

    - І перелік спеціальностей, очевидно, може розширитися?

    - Так, у планах училища готувати машиністів мотовозів і операторів дефектоскопного візка.

    І ще одна, як я зрозумів у розмовах про підготовку кадрів для депо, суттєва деталь. Майбутні оглядачі-ремонтники вивчають тут вагони, розбирають автозчеп (до речі, улюблене заняття), опановують інші премудрості вагонної справи. А в той же час і самі стають об’єктом вивчення. До них приглядаються, і коли настає момент підписувати заяву про зарахування, обирають найбільш підготовлених, саме таких, які потрібні.

    Цього року ВПУ-4 випустило зі своїх стін 29 оглядачів-ремонтників вагонів. Із них 14 уже працюють за своїми спеціальностями: сім - у експлуатаційно-ремонтному вагонному депо Конотоп і сім - у пасажирському вагонному депо Бахмач.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05