РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (6 грудня 2013) 

  • «Не нашкодь, стоматолог!»

    Зрідка звертаюсь за консультацією у «свою» (як до цього вважала) дитячу поліклініку дорожньої залізничної лікарні №1 ст. Київ.

    Того дня - 13 листопада 2013 р. - було рівно 6 років, як не стало мами, яка пропрацювала у цьому медичному закладі 45 років. Кожного разу, коли підходжу до лікарні, в мене перехоплює дихання і навертаються сльози, бо бачу вікна колишнього маминого кабінету…. Так співпало, що на цей день у дитини були призначення на обстеження.

    Пройшовши одне обстеження (дякую за доброзичливість і завжди ретельну консультацію лікарю-гастроентерологу Надії Миколаївні), вирішили завітати ще до стоматологічного кабінету, просто на огляд. Почекали у невеличкій черзі.

    Далі, як ведеться? - спитаєте. На жаль, ні.

    - Добрий день, нам потрібно тільки подивитися, яка в нас ситуація.

    Перша фраза лікаря:

    - У нас - по талонах!

    - Дивно, чому нас про це у реєстратурі не попередили?

    - У нас лікування по талонах! Виходьте!

    - Взагалі-то нам не лікування потрібно, а огляд.

    - Лікування - по талонах, огляд - без.

    Начебто вже ми й дозвіл отримали, але сідати у крісло ніхто не запропонував. Чесно кажучи, якби я вела дитину сюди з метою лікування, то після цього діалогу відмовилась би. Це ж дитина! І лікування - вперше!

    - Другий - буде пульпіт, - це вже про зуби говорить лікар. - П’ятий потрібно лікувати. Ми можемо вас полікувати, вирішуйте.

    Для того, щоби щось вирішити, мені потрібно було уточнити і я запитала: «Скажіть, будь ласка, що таке пульпіт?»

    Відповідь: «Потім дізнаєтеся!» Знову запитую: «А свердлити молочний зуб обов’язково, він же все одно випаде?»

    Відповідь: «Потім побачите! І взагалі, ви самі не знаєте чого хочете, виходьте!»

    Моєї стійкості ще вистачило на те, щоб поставити останнє запитання: «Ви знеболююче робите?» Та коли після відповіді «Ні» знову було кинуто: «Виходьте!», я нарешті прийняла рішення: «Мабуть, ми підемо лікуватися в інше місце».

    Далі почула: «А ми і не повинні вас лікувати! Ви взагалі не наші! Ви і повинні лікуватися десь в іншому місці…!»

    Лікарська етика «кульгає» на обидві ноги?!

    Як можна було на це відреагувати в такий день?! Я лише спокійно запитала: «Ми часом ніякого злочину не скоїли? А то мені так здалося». Мені у відповідь - красномовна дивовижна байдужість від дитячого лікаря...

    В реєстратурі я вирішила впевнитись, чи маю право я тут лікувати дитину в стоматологічному кабінеті (лікар - Тетяна Петрівна). Відповіли: «Звичайно, ми ж вам дали «корінець». І додали: «Можливо, вони змушують йти на платне…»

    Та нам ніхто не пояснив ні про яке «платне», а відношення було таке, що і безплатно лікувати там дитину (ще й вперше!), щоб син потім все життя боявся стоматологів, я б ніколи не погодилася!

    Ірина ЗЕЛІНСЬКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05