РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (6 грудня 2013) 

  • До зимових холодів готові!

    У локомотивному депо ст. Київ-Пасажирський поточного року підготували 17 першозимників. А саме: шість машиністів та одинадцять їхніх помічників. Як молоді залізничники проходять адаптацію на своїх перших робочих місцях? Що потрібно зробити, аби новачки не розгубилися на початковому етапі освоєння нових фахових знань? Якою має бути роль у цьому керівництва депо, інструкторів?

    Зізнаємося: перші хвилини спілкування з молодими залізничниками Денисом МОГИЛОЮ та Дмитром ПАВЛЕНКОМ (на фото) було дещо скутими. Та пізніше хлопці із задоволенням почали розповідати про свою роботу.

    - У 2008 р. прийшов працювати в депо помічником машиніста, - повідомив Денис Могила. - Буду впродовж першої зими трудитися машиністом. Почали готувати нас до роботи при мінусових температурах ще з серпня, без відриву від виробництва. Для цього впродовж двох місяців, окрім практичних занять, було кілька годин теорії. На перший погляд здається, що розроблена система отримання знань є дуже простою, адже частково ми це все вивчали в училищі. Та й я особисто - в Центрі професійного розвитку персоналу Південно-Західної залізниці. Але це оманливе враження, оскільки для нашої підготовки було задіяно колектив інструкторів, спеціалістів із будови та застосування гальмових систем депо. Дуже важливі для локомотивних бригад є лекції. Зазвичай кожний інструктор, який читає нам лекції по тій чи іншій темі, несе свою частину відповідальності.

    - Я теж першозимник, - додає Дмитро Павленко. - Маю надію, що все буде добре, адже в рейс їздитиму з досвідченим машиністом.

    Тут потрібно сказати, що підготовку майбутнього машиніста починають ще тоді, коли молодий спеціаліст робить перші кроки як помічник. Тоді машиніст-інструктор розповідає, демонструє в поїздках власні навички, перевіряє знання для того, щоб потім визначити професіоналізм майбутнього машиніста. Особливо звертає увагу на дії залізничника щодо приймання локомотива. І лише після того, як він навчиться, одержить права машиніста, він має право управляти локомотивом.

    - Взимку, - мовить заступник начальника депо з експлуатації Сергій МУРЕНКО, - складно всім, не лише новачкам. Засніжені колії вимагають підвищеної уваги від усіх, не роблячи відмінностей між «новобранцями» і досвідченими локомотивниками. До того ж звичні для літа відстані перед початком гальмування електровоза треба забути, бо взимку гальмовий шлях збільшується на 200-300 метрів. На відстані через кожні 70 кілометрів гальма в поїзді мають бути випробувані. Це дозволить очистити колодки від криги і продути гальмівні магістралі. Треба стежити за інеєм і льодом на контактному дроті, і якщо там виявлено підвищене іскріння, потрібно негайно повідомити черговому по станції, а він в свою чергу - поїздному диспетчеру.

    За словами Сергія Михайловича, є несправності, що виникають як передбачувані, при зміні пори року наприклад. Вони зумовлені особливостями конструкції деяких локомотивів. Є проблема, від якої нікуди не подітися: електровоз, який їде через снігову віхолу, забивається знизу снігом і кригою. Їх збивають не лише з естетичних міркувань, а, в першу чергу, через побоювання, що зламається екіпажна частина. Якщо крижані нарости досягнуть критичної величини, вони при проході по стиках обов’язково обрушаться, і якраз туди, де встановлено пристрої з контролю сходу рухомого складу.

    Запитую у Сергія Миколайовича, яка погода, на його погляд, найпідступніша для машиніста?

    «Найгірше для нас - це різкий перепад температури повітря - від легкої відлиги до легкого морозу. У таку погоду з повітря випадає найбільша кількість конденсату, цю вологу може прихопити через заморозки де завгодно», - каже він.

    До розмови долучається машиніст-інструктор Сергій ОКСІНЬ. «Покладаючись на свій особистий досвід, можу сказати, що не треба хвилюватися першозимникам. Адже теоретичні знання у них є, а в рейсі - вони завжди з досвідченим залізничником. А перші хвилювання перед відправленням у рейс відійдуть тоді, коли у хлопців з’явиться досвід», - зауважив Сергій Юрійович.

    - Головне для молодих наших колег - не боятися труднощів, вчитися у старших, переймати досвід, - каже Сергій Муренко. - А з нашого боку вони завжди знайдуть підтримку. Для нас важливо, щоб в локомотивному депо ст. Київ-Пасажирський усі - і першозимники, і машиністи колон - до зими були готові.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05