РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (6 грудня 2013) 

  • Тривога навчальна – професійний вишкіл справжній

    Сирени спецавтомобілів, що рухалися в напрямку Коростенської дирекції залізничних перевезень, у багатьох городян викликали цікавість, а то й стурбованість, - що ж трапилось? На залізниці ліквідовували аварійну ситуацію, на щастя, навчальну. Спільні дії на випадок виникнення надзвичайної ситуації із залізничниками відпрацьовували рятувальники Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі Держслужба НС), органи влади та інші спеціалізовані служби міста.


    Все дійство проходило на навчальному полігоні, що належить Південно-Західній. Саме тут перебували і керівники дирекції та ст. Коростень, окремих відділів та підрозділів, прибули на спільні навчання заступник головного ревізора залізниці з безпеки руху поїздів Микола КОНЧАКІВСЬКИЙ, заступник начальника служби відомчої воєнізованої охорони - головний інспектор з пожежного нагляду Південно-Західної залізниці Іван СЛУГОВІН.

    Іван Іванович, на наше прохання, так прокоментував хід навчань: за тактичним задумом, на території залізничної станції Коростень вагони зійшли з рейок, що призвело до вибуху цистерни з бензином та розливу нафтопродукту. Це спричинило розгерметизацію сусідньої цистерни та витік аміаку. В зону дії вибуху потрапив вагон дизель-поїзда місцевого сполучення, розташованого на станції. Внаслідок чого є потерпілі.

    Слідкуючи за ходом навчань, бачимо, що серед тих, хто серед перших прибув до місця аварії, пожежний поїзд та аварійна бригада на відновлювальному потязі. Спочатку фахівці Держслужби НС розгорнули пересувний пункт управління та пункт життєзабезпечення, а відділення радіаційно-хімічної розвідки провели хіміко-технологічне обстеження і локалізували зону хімічного забруднення. Над місцем аварії утворилась хмара небезпечної хімічної речовини. Горіння розлитих нафтопродуктів відбувалось на території у майже 200 кв. м. Отож на шляху руху хмари з небезпечної хімічної речовини пожежні з МНС та пожежного поїзда встановили водяну завісу, паралельно зупинивши витікання аміаку з цистерни.

    Тим часом зі зруйнованого вибухом вагона визволяли постраждалих. Бригада медиків надала допомогу травмованим та направила їх каретами «швидкої» до лікувальних закладів. Першу допомогу надали й людям, евакуйованим із зараженої зони.

    Тим часом особовий склад пожежного поїзда продовжує і далі свої дії: їхню «атаку» спрямовано на палаючий рухомий склад та охолодження сусідніх цистерн. Згодом починає свої дії колектив відновлювального поїзда. За допомогою потужного крана проводять підйом пошкодженої залізничної цистерни. Все відбувається у стислі терміни, чітко, без зайвої метушні.

    - Саме для того, аби відпрацювати чіткість дій, причому, спільних, і відбуваються подібні тактико-спеціальні навчання, - продовжує коментувати І. Слуговін. - Отож користь від них для залізничних підрозділів надзвичайно велика. Адже постійно відшліфовувати свої знання, накопичувати вміння - дуже важливо. Сьогоднішні спільні навчання мобілізували сили багатьох залізничних підрозділів, перевірили їх вміння діяти в надзвичайних ситуаціях.

    Які ж враження лишили навчання у колективу пожежного поїзда? Начальник поїзда Олександр БАСИСТИЙ говорить, що всі завдання, які було покладено на колег, виконані повністю. Загалом, проведення подібних навчань є дуже важливим заходом для відпрацювання взаємодії між відомчою пожежною охороною з підрозділами Державної служби України з надзвичайних ситуацій. До речі, без пожежного поїзда в тій ситуації, що моделювалася, ніяк не обійтися. Адже в нього потужні можливості: має у своєму запасі 120 тонн води, 5 тонн піноутворювача, 1300 м пожежних рукавів, мотопомпи, вогнегасники різного класу та інше обладнання для ліквідації пожежі. Це робить його незамінним у подібних ситуаціях. І найголовніше, що має бойовий особовий склад: досвідчений, навчений, організований. Власними враженнями поділилися учасники змагань.

    Анатолій ШЕВЧУК, пожежний:


    Анатолій ШЕВЧУК

    - Сьогодні моїм завданням було встановити магістральну лінію з розгалуженням з метою подавання води для охолодження цистерни з бензином, яка перебувала в зоні горіння. Я його повністю виконав. Працюю в пожежному поїзді п’ять років, і всі ці роки докладаю зусиль, щоб знання і вміння мої були на високому рівні.

    Юрій КОЗАРЕНКО, пожежний:


    Юрій КОЗАРЕНКО

    - Навчання організовано якісно. Я ж виконував під час сьогоднішніх іспитів наступні дії: осаджував хмару з аміаку, яка виникла в результаті розгерметизації цистерни внаслідок вибуху. Робив це за допомогою водяного пилу з пожежного ствола. Дії наші були скоординовані, і вважаю, що ми спрацювали нормально.

    Олег РУБЛЕВСЬКИЙ, начальник відділення пожежного поїзда:


    Олег РУБЛЕВСЬКИЙ

    - Основною моєю задачею була подача піни для гасіння палаючої цистерни. Виконував своє завдання за використання генератора піни «BLIZZARD». Працюю в пожежному поїзді вже 20 років. Але, хоч і маю багато досвіду, проте кожні навчання сприймаю як важливе «бойове» завдання.

    Хто ж працював у складі команди відбудовного поїзда (ВП-3172)? Керував діями колег начальник ВП-3172 Іван ЮЩЕНКО. Працювали тут 16 чоловік. Спочатку їм потрібно було підготувати техніку, налагодити її для початку роботи. Цистерну з бензином підняли і поставили на колію в стислі терміни завдяки злагодженим діям працівників.

    Віктор ВАКУЛЕНКО, такелажник:


    Віктор ВАКУЛЕНКО

    - Моїм завданням було здійснити за допомогою спеціального пристосування підв’язку візків цистерни. Інші такелажники займалися тим, що підчеплювали цистерну вже разом з візками. Машиніст потужного крана ЕДК-1000 Василь КУПРИНЕНКО своїми вмілими діями здійснив її підйом і поставив на колію.

    - У нас працюють люди, які вже добре, як мовлять, відшліфували навички своєї праці, відтак і на аварійних виїздах, і під час навчань діють оперативно і злагоджено, - говорить Іван Ющенко. Для них вже стало аксіомою - коли поїзд виїхав на місце роботи, завдання має бути виконаним не лише професійно, а й швидко.

    Начальник відбудовного поїзда І. Ющенко каже, що вони мають надійне технічне оснащення - необхідну тягову техніку, крани для підйому рухомого складу, такелажний вагон із накаточним обладнанням, автогенним і електрозварювальним устаткуванням та багатьма пристроями, необхідними в роботі. Іван Олексійович переконаний, що того дня для них була чергова добра нагода потренуватися, удосконалити свої навики.

    Оксана КЛИМЧУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05