РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (29 листопада 2013) 

  • Зауважив машиніст-громадський інспектор. Що далі?

    Професіоналізм і безпека - виробнича, особиста й усяка інша - тісно пов’язані. Наприклад, статистика свідчить, що водії-професіонали потрапляють у дорожньо-транспортні пригоди (ДТП) набагато рідше, ніж любителі, для яких керування авто не є основним заняттям. Коли спроектувати зміст цієї аксіоми на діяльність громадських інспекторів безпеки руху, то логічно, що найрезультативніше працюватимуть там, де добре поставлено систему професійної підготовки: проводяться регулярні заняття, іспити, є контроль, раптові перевірки… Тобто на залізниці так всюди організовано, але локомотивні депо все ж таки будуть попереду. Бо в машиністів тільки три стадії професійного буття: в дорозі, відпочинок перед рейсом і навчання. У них, якщо можна так сказати, усе в одному вузлі.

    Але чи підтверджує це практика у Конотопському транспортному регіоні? Підтверджує. За словами Юрія КОВТУНА, ревізора апарату головного ревізора безпеки руху поїздів та авто-транспорту Конотопської дирекції залізничних перевезень, на даний час тут нараховується 231 громадський інспектор безпеки руху. Найрезультативнішою є їх робота в локомотивному депо Конотоп, у пасажирському вагонному депо Бахмач та в експлуатаційно-ремонтному вагонному депо Конотоп.

    Із машиністами про зустріч треба домовлятися. Але ризикую - хтось та буде, і переступаю прохідну локомотивного депо Конотоп. Й уже скоро маю можливість поговорити із двома машиністами, а заодно й громадськими інспекторами. Це - Микола ЄВТУШЕНКО та Василь ПЛЕСКАЧ.

    Вони різного віку, та біографії схожі. Після навчання в училищі, як взялися водити поїзди, так і водять до сих пір. Микола Михайлович - на Есмань, Глухів, Короп і Семенівку, Василь Олександрович - на Брянськ та Козятин. Звідси й характер зауважень. У Миколи Євтушенка вони стосуються переважно обмеженої видимості, освітлення й роботи сигналізації на переїздах. Краї там лісисті, люд здебільшого непередбачуваний - накладуть повен віз дров чи сіна й намагаються проїхати перед самим тепловозом та через колію. Тож машиніст має помітити і передбачити подібні маневри місцевого недисциплінованого люду.

    У Василя Плескача переважають записи про сигналізацію. Наприклад, «перемигування світлофора». Або про обірвані струнки контактної мережі. Промовчи, не зверни уваги на такий «дріб’язок» й надзвичайної ситуації не уникнути.

    - А коли був останній запис? - запитую у машиніста.

    - Учора. Річка Сейм. Відсутні знаки «Початок небезпечного місця» і «Кінець небезпечного місця».

    - Що далі?

    - Повідомив чергового по станції Мельня. Телеграма про усунення порушення в депо ще не надійшла, але знаки, думаю, вже стоять.

    - Швидко. А як сприймають ваші зауваження чергові по станціях взагалі?

    - Нормально. Фіксують, передають до виконання.

    Говоримо далі. Без надриву, спокійно машиністи розповідають про свої проблеми. Тут і стан локомотивів, і поїздки «пасажиром», і житло. Але потім знову повертаються до теми безпеки. Василь Плескач сказав: «Уся наша робота пов’язана із безпекою руху». Це дійсно так, та прошу розповісти ще про організацію діяльності громадських інспекторів у депо. Говорять, що є рада, проводяться збори, що громадські інспектори є в кожній колоні. Згадують про заохочення та називають колег, теж громадських інспекторів. Це - Андрій Охріменко, Валерій Топоренко, Валерій Протовень, Сергій Скалацький.

    - Чи не виявляють представники інших служб незадоволення щодо прискіпливості з боку машиністів, які записують власні зауваження в спеціальний журнал?

    - Головне завдання громадського інспектора - унеможливити виникнення небезпечних ситуацій. Про які невдоволення у даному разі може йти мова?!

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05