РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 43 (8 листопада 2013) 

  • Стрімкий прорив у розвитку

    Новобудови залізниці, від менших за обсягом до найпотужніших, постійно перебувають у полі зору залізничного часопису. Тож повідаємо детальніше і про наступну вагому справу, яка стосується впровадження мікропроцесорної централізації на ст. Станишівка. Це стало новим етапом у розвитку і станції, і Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку, вагомим кроком уперед у справі розбудови залізничної інфраструктури. Зрозуміло, за цим нововведенням стоїть праця багатьох людей, включаючи і керівників, і рядових працівників. Щоденно руку на пульсі будівництва тримали, турбуючись про вирішення нагальних проблем, керівництво галузевої служби та столичної залізниці, начальник Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку Сергій ДУБІНЧУК.


    Головний інженер Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку Анатолій ГАБРУК,
    начальник ст. Станишівка Олександр КРАВЧЕНКО, електромеханік СЦБ Михайло МАЗАНЕЦЬ,
    завідувач лабораторії відділу спеціалізованих систем контролю та управління НВО «Імпульс» Денис БИКОВ.

    Працівники яких залізничних підрозділів докладали зусиль, аби новітня техніка змогла впевнено «оселитися» в Станишівці? - саме це з’ясовувала кореспондент «Рабочего слова», побувавши на об’єкті, коли вже роботи були на фінішній прямій.

    На підході до станції, де було зосереджено і чимало техніки, і працювало багато людей, відчувалася атмосфера злагодженої праці. Цілком закономірно, що першим зустріли тут головного інженера Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку Анатолія ГАБРУКА. За ним - інженерний нагляд, зокрема, за прокладанням нового кабелю. Загалом же весь процес, увесь комплекс справ перебував у полі зору Анатолія Васильовича. Від нього довідалися, що на допомогу житомирським зв’язківцям прийшли працівники й інших дистанцій, зокрема, Коростенської, Козятинської, Шепетівської, Фастівської. В організації усіх справ, перед впровадженням розумної електроніки, з урахуванням найдрібніших деталей, брали участь заступник начальника дистанції А. БОРЩЕВ, начальники дільниць М. ПРОКОПЧУК, В. АНДРІЙЧУК, з якими теж довелося поспілкуватися на об’єкті. Колектив автоцеху, на чолі зі старшим електромеханіком О. МИРОНЧУКОМ, також трудився на новобудові. У досить напруженому ритмі доводилося працювати в період будівництва і начальнику ст. Станишівка О. КРАВЧЕНКУ та його колективу. Зазначимо, що водночас із впровадженням нової техніки проходили і ремонтні роботи приміщення.

    А безпосередньо займалися монтуванням апаратури в приміщенні станції старший електромеханік О. МОЖАР, завідувач лабораторії відділу спеціалізованих систем контролю та управління НВО «Імпульс» Д. БИКОВ та інші фахівці. Денис Биков і розповів, що виробник нового покоління програмно-технічних засобів для створення систем залізничної автоматики і електроживлення реалізував високонадійну апаратуру. На нашій залізниці першим прохідником в освоєнні нового обладнання стала Станишівка. Тож якщо раніше стрілочне господарство цієї станції управлялося старим способом, вручну, то тепер усім цим процесом керуватиме комп’ютеризований комплекс. Стрімкий прорив у розвитку, чи не так?


    Монтажник обладнання НВО «Імпульс» Андрій ОСИННИЙ.


    Електромеханіки СЦБ Коростенської дистанції сигналізації та зв’язку Олександр СЕЛЮК і Вадим КОСТЮК.

    Колійники, енергетики вдало підготовили полігон для впровадження мікропроцесорної електроніки. Адже перед укладанням у землю кабельних мереж потрібно було викопати вздовж станційних колій сотні погонних метрів траншей. А ще реконструювати системи електропостачання. Все це потрібно зробити до настання холодів, поки не промерз грунт. Робота не дуже складна. Складною тут вважається процес приєднання кабельних мереж до модулів мікропроцесорної централізації. Із цим фахівці також вдало вправляються. Йдуть останні приготування до впровадження розумної електроніки.

    Заступник начальника Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку Юрій БОТВІН, який, приймаючи апаратуру на полігоні НПО «Імпульс», брав участь в опробовуванні її, говорить, що нове обладнання забезпечить надійність роботи залізничників, адже скорочується час для складання маршруту, та й стрілки переводитимуться одним натиском клавіші комп’ютера. Першими переваги нового об’єкта мають оцінити фахівці з організації руху поїздів у режимі роботи станції.

    За коментарем щодо сучасних позитивних перетворень у господарстві південно-східного рубежу ст. Житомир, як із гордістю назвав станцію Станишівка її начальник Олександр Кравченко, ми звернулися до місцевих організаторів руху поїздів. Як виявилося з розмови із черговими по станції, після заміни громіздкого пульта з управління сигналізацією, централізацією та блокуванням (СЦБ) станції на мікропроцесорну систему працювати стане набагато легше. Схема в комп’ютері дозволяє черговому персоналу контролювати реальну ситуацію на станційних коліях і стрілочних переводах.

    О. Кравченко розповів про те, що будь-яку можливу помилку у діях чергового по станції допоможе виявити та виправити комп’ютер. А якщо через коротке замикання в електромережі станція опиниться без напруги? То, за словами О. Кравченка, технологічний персонал швидко діятиме, щоб здійснювати роботу станції у робочому режимі. Гарантією безпечної роботи у разі вимкнення електроенергії є дві потужних акумуляторні батареї вітчизняного та закордонного виробництва, які тимчасово «прийдуть на допомогу» станційникам.

    Яким чином було покращено умови для роботи чергових по станції? Автоматика тепер слідкує за визначенням прибуття та відправлення поїздів, а також проводить контроль за веденням журналів руху поїздів та діяльності технічної контори.

    І це ще не всі позитивні перетворення у межах станції. Начальник станції розповів і про те, що капітальний ремонт колійної решітки у парній та непарній горловинах станції дозволив бути впевненим технологічному персоналові у забезпеченні безпеки руху поїздів. Більш того, це гарантуватиме правильне приготування маршрутів у разі схрещення руху поїздів по ст. Станишівка. Далі - більше.

    Удосконалено системи освітлення станційних горловин, а також забезпечено гучномовний зв’язок. Отже, з точки зору техніки безпеки під час роботи на південно-східному рубежі ст. Житомир колійників та фахівців з обслуговування пристроїв СЦБ все влаштовано, як належить.

    Успіхів тобі, оновлена станціє Станишівка!

    Іван СОТНИКОВ, Оксана КЛИМЧУК, Фото Оксани КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05