РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 43 (8 листопада 2013) 

  • Напрямок головного удару

    Специфіка підбору інформаційних матеріалів у цьому номері, що присвячені відзначенню 70-ліття від дня визволення Києва від німецько-фашистських загарбників, слугуватиме, на мою думку, сучасним читачам історичним орієнтиром. Ми пропонуємо вашій увазі матеріал про святкування 70-річчя від дня початку роботи Другої житлово-ремонтної контори (ЖРК №2) Південно-Західної залізниці (тепер Будівельно-монтажне експлуатаційне управління №1 - БМЕУ-1). Забігаючи наперед, скажемо, ця подія зібрала багато ветеранів, передовиків та творчу молодь, яка успішно трудиться на будівництві та під час ремонту споруд Київської дирекції залізничних перевезень.

    Наступного дня журналісти «Рабочего слова» стали свідками реконструкції боїв заради визволення столиці України у листопаді 1943 року. Також до вашої уваги - спогади Надії МАЦІЄВСЬКОЇ.

    Лише на перший погляд ці історичні події не мають між собою нічого спільного. Але це не так. Прочитавши цей матеріал, автори якого спираються на офіційні історичні факти, віримо, що читач матиме змогу переконатися у тому, що залізничники приклали чималих зусиль у справі визволення Києва та під час відбудови столиці України після хазяйнування на берегах Дніпра коричневої чуми. Яким же був напрямок головного удару?


    З нагоди свята - 70-ліття від дня заснування Будівельно-монтажного експлуатаційного управління №1 -
    головний інженер - перший заступник начальника Південно-Західної залізниці Володимир ОСОВИК
    тепло поздоровив колектив БМЕУ №1 із визначною датою. Багато трудівників та ветеранів було нагороджено
    галузевими відзнаками від імені начальника столичної магістралі. Серед них - бухгалтер Олена БІЛУХА.


    Цей плакат виготовлено художникамиаматорами з
    Будівельно-монтажного експлуатаційного управління №1.

    «ХАЙ ВСЕ ЗАДУМАНЕ НАМ ВДАЄТЬСЯ!»

    Факт перший. Перше листопада п.р.: в урочисто оздобленій актовій залі Будівельно-монтажного експлуатаційного управління №1, що розташована в акурат із станцією Київ-Пасажирський, відбулися урочисті збори, присвячені 70-річчю від дня заснування будівельно-реставраційного осередку на теренах столичної магістралі.

    Отже, про історію ЖРК №2 можна мати уявлення, переглянувши короткий відеофільм, який побачив світ завдяки місцевим ентузіастам.

    На відеоекрані - давно знайомі кадри військової фото-хроніки, які нагадують про розгромлений Хрещатик, Київський залізничний вокзал, про операції із наведення тимчасового надводного мосту через Дніпро. Як доводять історичні документи, без залізничних будівельників не обходилася після визволення жодна невідкладна справа. Київський залізничний вузол, а це управління столичної магістралі, відділення залізниці, станція Київ-Пасажирський, місцеве локомотивне депо та лінійні станції у «залізничному трикутнику» Фастів - Тетерів - Кагарлик - ось далеко не повний перелік турбот тогочасних залізничних будівельників. Під орудою першого керівника ЖРК №2 Олександра ЧИГИРЯ залізничники брали участь не лише у відновленні залізничних споруд. Київський Хрещатик та прилеглі вулиці - то справа також фахівців, які трудилися у залізничних будівельних підрозділах. А житловий фонд, який відновлювався завдяки невтомним залізничним зодчим не по днях, а по годинах, - також заслуговує на добрі слова, що засвідчують пам’ять про звитяжців.

    Ведучі свята згадали і про чималий внесок у розбудову Київського відділка Південно-Західної уже тоді керівників дистанції будівельних та монтажних робіт (НГЧ-1) Семена КОРЖЕЛЕЦЬКОГО, почесного залізничника Леоніда ТАРАНА. Думаєте, лише про керівників цього підрозділу згадаємо? Не забуто і про тих простих трудівників, яких удостоєно звання Почесний залізничник. Григорій П’ЯТАЧЕНКО, Сергій МИХАЛЬЧУК, Дмитро КОСОБУРА.

    Перелік достойників на цьому не закінчується. Серед тих, кого ведучі свята назвали ветеранами, - багато героїв наших минулих та майбутніх журналістських замальовок.

    Документи про історію створення і розвитку БМЕУ-1 зберігають у собі чимало фактів, які так чи інакше пов’язані із капітальним ремонтом усіх залізничних станцій Київської дирекції залізничних перевезень, із впровадженням в експлуатацію Південного та Центрального вокзалів столиці України, станції Караваєві Дачі.

    «Стоят дворцы, стоят вокзалы,

    И заводские корпуса, и заводские корпуса.

    Могу назвать вам адреса,

    А без меня, а без меня тут ничего бы не стояло,

    Тут ничего бы не стояло, когда бы не было меня!»

    Ці рядки відомого у 1970-80-ті рр. шлягеру на слова Льва Ошаніна якнайкраще характеризують діяльність фахівців із будівництва та ремонту інфраструктури, зокрема залізничних підприємств, станційних споруд у межах Київського регіону. Цей перелік можна продовжувати. Варто завітати на станції та пасажирські платформи, що розташовані на дільницях між Києвом та Ніжином, Ніжином та Черніговом, Києвом та Фастовом й Миронівкою, як можна переконатися - столичні залізничні будівельники вміють працювати якісно.

    ФАКТ ДРУГИЙ

    У власних зверненнях до присутніх з нагоди успішної діяльності, починаючи із шостого листопада 1943 р., прославленого будівельно-відновлювального підрозділу столичної магістралі головний інженер - перший заступник начальника Південно-Західної магістралі Володимир ОСОВИК передав щирі вітання від імені начальника столичної магістралі Олексія КРИВОПІШИНА та побажав колективові будівельників подальшої натхненної праці заради процвітання Південно-Західної залізниці. До теплих слів на адресу зодчих столичної магістралі приєдналися начальник служби капітальних вкладень Галина СВИНАРЧУК, начальник галузевої служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Анатолій НАНОВСЬКИЙ, начальник Київської дирекції залізничних перевезень Володимир ПАЩЕНКО. Рефреном в їхніх доповідях прозвучала думка про те, що попереду у знаного на всіх залізницях України Будівельно-монтажного і експлуатаційного управління прекрасні будні і свята.

    Точка зору, яку висловлювали керівники відповідних служб столичної магістралі, стосувались обговорення реальної ситуації. А саме мова йшла про те, що кожний із будівничих обрав дуже складну, але водночас надзвичайно важливу професію, адже будівельна галузь є одним з головних індикаторів розвитку і стабільності економіки не лише залізничної галузі. А й всієї України.

    Практична діяльність муляра, штукатура, маляра, слюсаря-сантехніка - реальний внесок в оновлення міст, селищ і сіл нашої країни. Адже коли будуються або реконструюються транспортні об’єкти, відомче житло, залізничні лікарні, заклади галузевої освіти, переконуємося у тому, що галузь живе. Навіть за складних економічних умов не припиняється пошук шляхів для поліпшення своєї діяльності, підтримки рівня конкуренто-спроможності будівельної продукції. Врешті-решт це призводить до зростання авторитету професії будівельника.

    Начальник Київського будівельно-монтажного управління №1 Олександр МИКОЛЮК у власному виступі наголосив на тому, що історія управління має цікавий літопис. Тож нинішнім його колегам варто продовжувати добрі традиції залізничних будівельників. Попереду в очолюваному ним колективі - багато трудових свят. Хай все задумане нам вдається! Як кажуть військові, напрямок головного удару відомий - розбудова господарства столичної магістралі.

    P.S.

    Нагородження достойних трудівників БМЕУ№1 та колишніх працівників прославленого підрозділу - це ще один цікавий факт з його літопису. Окремих слів подяки від присутніх заслуговує і друге відділення цього свята. Комедійна п’єса українського драматурга Михайла Старицького «За двома зайцями», яку на сцені актової зали БМЕУ-1 відтворили аматори-будівельники, заслуговує на окремий газетний матеріал. До речі, написаний у 1883 р. комедійний твір не втрачає змістовного значення і через 130 років. Чому? Про це - у майбутніх статтях газети залізничників.

    Іван СОТНИКОВ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА та з архіву БМЕУ-1 Південно-Західної залізниці
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05