РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (27 вересня 2013) 

  • Задля підвищення швидкості та з метою створення комфорту

    Ще минулого року керівництво Південно-Західної залізниці запланувало реконструкцію ст. Ніжин. І як тільки з’явились фінансові і трудові ресурси, залізничники відразу взялись до реалізації цього проекту. Основне завдання - збільшити швидкість транзитних під час їх проходження станційними коліями до 120 км. Адже зараз поїзди їдуть по бокових коліях, а це втрата часу. Завдяки модернізації колії та переобладнанню контактної мережі рух транзитних поїздів на цій дільниці прискориться майже на 10 хвилин. Все це працює на перспективу, бо, не виключають залізничники, у майбутньому буде швидкісний рух поїздів interciti+ на московському напрямку. Тож сьогоднішні завдання, які виконують спеціалісти, є актуальними. Від такої реконструкції в першу чергу виграє пасажир, - через зекономлений час і можливість швидко дістатися до місця призначення. А залізничники гарантують безпеку пасажирів.

    Робочий день на станції починається з планірки: ставляться конкретні завдання, вирішуються поточні питання. Увечері знову планірка: підбивають підсумки. Очікується, що до середини жовтня роботи з модернізації на станції завершаться. Із запланованого з реконструкції колії зроблено майже половину. Водночас проходить оновлення та будівництво пасажирської платформи та контактної мережі, оновлення пристроїв автоматики і телемеханіки. Все це сприятиме покращанню залізничної інфраструктури на станції і, звичайно ж, дозволить прискорити рух пасажирських поїздів.

    Для того щоб виконати все заплановане, задіяно достатньо великі трудові ресурси практично від усіх суміжних служб Південно-Західної: перевезень, сигналізації та зв’язку, електропостачання тощо. Окрім колективу станції, тут трудяться працівники Київської дирекції залізничних перевезень, Дарницька дистанція електропостачання, ніжинські дистанції колії, сигналізації та зв’язку, колійної машинної станції №285 ст. Бахмач, Коростенської колійної машинної станції №122, Вінницький будівельно-монтажний поїзд. На колії експлуатується й техніка центру механізації колійних машин столичної магістралі та Українського центру механізації колійних робіт.

    За словами начальника станції Ніжин Юрія ЧАЙКИ, модернізація станційної інфраструктури є своєчасним рішенням. Після завершення реконструкції більш ефективно забезпечуватиметься експлуатація пасажирських експресів та електропоїздів. Важливо й те, що значно покращаться умови праці залізничників.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05