РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (27 вересня 2013) 

  • Завдання - бути завжди напоготові

    На залізниці деколи трапляються прикрі випадки з небажаними наслідками. Тож їх необхідно ліквідовувати і відновлювати рух поїздів. На відміну від інших галузей, де цим займається Державна рятувальна служба (колишнє Міністерство з надзвичайних ситуацій - ред.) на залізниці ці завдання покладено на спеціальні відновлювальні поїзди.

    Днями на базі Козятинського відновлювального поїзда, колектив якого очолює Юрій ЛАВРЕНЧУК, було організовано показове навчання з ліквідації наслідків аварії на залізниці. В ньому також брали участь фахівці та окрема техніка із відновлювальних поїздів, які базуються на ст. Фастів та Шепетівка.


    Все - під контролем. Начальник Дарницького відбудовного поїзда Ігор МАЗУР,
    заступник головного ревізора з безпеки руху поїздів та автотранспорту Микола КОНЧАКІВСЬКИЙ,
    головний інженер Козятинської дирекції залізничних перевезень Геннадій ХРАБАН.

    На ці навчання були запрошені заступники головних ревізорів з безпеки руху поїздів і автотранспорту з усіх залізниць України, начальники відновлювальних поїздів та інші фахівці. А перед тим, як залізничні рятувальники саме столичної магістралі продемонстрували свою майстерність на спеціальному полігоні у Козятині, учасники цього заходу ознайомились із матеріально-технічною базою відновлювального поїзда та взяли участь у семінарі.


    Керівники навчання - начальник відділу безпеки дорожнього руху головного управління безпеки руху Укрзалізниці Михайло РИШКОВСЬКИЙ,
    головний ревізор з безпеки руху поїздів та автотранспорту Південно-Західної залізниці Костянтин АЗАРЕНКО,
    заступник начальника головного управління безпеки руху Укрзалізниці з відбудовних засобів та автотранспорту Олександр ПАНАСЕНКО,
    начальник Козятинської дирекції залізничних перевезень Південно-Західної залізниці Василь БУЦЕРОГА.

    Гості були приємно вражені побаченим в господарстві, яке очолює Юрій Лавренчук. В усіх приміщеннях напередодні було проведено ремонтні роботи, встановлено нові меблі, наведено зразковий порядок. А техніку, яка перебуває на «озброєнні», належним чином, як тут кажуть, обслужили, що потрібно - відремонтували. Тож господарям не потрібно було, як мовлять у народі, позичати очі у Сірка.

    Розпочинаючи семінар, головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту Південно-Західної залізниці Костянтин АЗАРЕНКО розповів про основні завдання колективів відновлювальних поїздів і їх роботу при виникненні аварій. А стосовно господарів Костянтин Костянтинович зауважив, що Козятинський відновлювальний поїзд хоч і не найбільший на нашій залізниці, але на сьогодні він найкращий за благоустроєм, умовами праці та облаштуванням. І це, очевидно, залишиться ще на багато років.

    Начальник Козятинської дирекції залізничних перевезень Василь БУЦЕРОГА, виступаючи перед учасниками семінару, ознайомив їх із завданнями та результатами роботи очолюваного ним відокремленого підрозділу. А також зауважив, що уже давно був намір зробити зразковим господарство відновлювального поїзда. І це вдалось. Тож є що показати колегам із інших залізниць.

    А як працює техніка, усі учасники побачили на полігоні. Тут діяв об’єднаний відновлювальний загін під керівництвом заступника начальника Козятинського відновлювального поїзда Анатолія ЯНЧЕВСЬКОГО.

    Під час навчання було продемонстровано роботу гідравлічного підйомного обладнання та іншої техніки. В цілому захід дозволив довести: на залізниці є достатньо обладнання, а, головне, тут працюють добре підготовлені фахівці для ліквідації аварій на магістралях. Проте, є бажання, щоб реально не доводилось це робити. Хай краще наші відновлювальні поїзди стоять на запасних коліях і виходять лише на навчання, подібні тому, яке відбулось у Козятині. Щодо проведення заходу, то цікаво було почути враження тих, хто за ним спостерігав.

    - Мені сподобалась організація цього заходу, - ділиться своїми думками заступник головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Донецької залізниці Микола БОЖЕНКО. - На подібних навчаннях доводилось бути неодноразово, однак ці вигідно вирізняються від попередніх. Приємне враження склалось від побаченого із точки зору розташування відновлювального поїзда. Я тут був чотири роки тому і можу засвідчити, що зміни на краще дуже вражаючі. Набагато покращено умови праці, оновлено побутові приміщення. Словом, усе зроблено для людей. І працівники гордяться своїм відновлювальним поїздом. Наступні подібні навчання через три роки проходитимуть на нашій залізниці. Тож при їх підготовці використаємо досвід козятинців. Адже тут є чому повчитись.

    Никифор ЛИСИЦЯ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05