РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (27 вересня 2013) 

  • Цікава арифметика, або Не треба народ дурити

    Про те, що міська електричка стала невід’ємною частиною життя киян, зайвий раз згадувати недоречно. Це вже аксіома. Проте останнім часом у мешканців столиці з’явилося багато зауважень щодо роботи цього виду транспорту. А саме - значно збільшився інтервал руху електропоїздів. Подекуди чергового поїзда доводиться чекати понад півгодини. Зрозуміло, багатьох це не влаштовує та не додає зручностей.

    Про це неодноразово інформували своїх читачів майже всі столичні видання. Висновок робився один - Південно-Західна залізниця не обслуговує поїзди приміської електрички через заборгованість перед нею з боку КП «Київпастранс». Тут ніби все зрозуміло: нема грошей - нема послуг з ремонту рухомого складу. Проте згодом надійшла інформація ніби комунальне підприємство розрахувалося із залізницею, але обіг міського електропоїзда не покращився.

    Давайте ж спробуємо розібратися, де тут собака заритий? За словами заступника начальника залізниці з рухомого складу та матеріально-технічного забезпечення Івана АНТОНЮКА, загальний борг Київпастрансу перед столичною магістраллю становив майже 60 млн. грн. У вересні київські пасажирники перерахували залізниці лише п’ять мільйонів і одразу розголосили на всі усюди про погашення заборгованості. Але елементарна арифметика свідчить, що це не відповідає дійсності.

    На неодноразових зустрічах керівництва залізниці з верхівкою Київської міської держадміністрації ніби й було досягнуто домовленості про погашення заборгованості. Олександр ПОПОВ особисто обіцяв, що це питання буде під його контролем і в подальшому заборгованостей не виникатиме. Проте й понині віз із місця не зрушив.

    Як засвідчив начальник галузевої служби приміських пасажирських перевезень Олександр ПІДКОПАЛОВ, щомісячно на утримання в робочому стані експлуатаційного парку міської електрички Південно-Західна витрачає 1,5 млн. грн., а працює щоденно 10 одиниць. За місяць же надходить лише 0,4 млн. грн. компенсації. Ось така арифметика! Тож чи треба чиновникам з Київпастрансу народ дурити?! На обіцянках пасажирів не повезеш!

    Григорій СЕРГЕЄВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05