РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (20 вересня 2013) 

  • Виробничі іспити

    А вже осінь. Уже чітко видно її прикмети: то зачервоніли за вікном кущі шипшини, то майнули жовтолисті клени і яблуні, густо обвішані плодами. Краса. Якби тільки не похмуре небо та дощ, що зарядив сіятися з ранку і зовсім не збирався вщухати.

    ОСІННІЙ КОМІСІЙНИЙ ОБ’ЇЗД НАЧАЛЬНИКА КОНОТОПСЬКОЇ ДИРЕКЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ Дмитра КУШНІРА та причетних фахівців розпочався із Крут. Так завжди. Бо це - головний хід, це інтенсивний рух і швидкості, це Бахмач з його трьома станціями. Тільки у Крутах репортерське завдання «тягне» на дощ. Тож прилаштовуюся услід за ревізорами, працівниками Конотопської дистанції колії і Бахмацької дистанції сигналізації і зв’язку іти в горловину аж до самого переїзду. Цікавлять мене рейки та шпали, бо колись познайомився тут із Михайлом Радченком, почесним залізничником і багатолітнім керівником першої дільниці Конотопської дистанції колії. Розповідав Михайло Іванович про успіхи минулих днів, проблеми нинішніх та мовив фразу, яка запам’яталася: «Машиністи дякують нам. Кажуть, коли виїжджають за Ніжин, так до самого Бахмача не збавляють швидкості».


    Начальник Конотопської дирекції залізничних перевезень Дмитро КУШНІР
    і начальник станції Плиски Олександр БАЙБАРАК.

    М. Радченко - вже на заслуженому відпочинку. Його місце зайняв інший фахівець. Не знаю, як у дистанції оцінюють роботу крутянських колійників тепер, та комісія зауваження мала. По-перше, вихлюпи. Їх після рясних дощів на станції багато. По-друге, биті шпали. Доводилося чути від монтерів, що якість шпал, що надходять з відповідних заводів, упала, що не витримують вони гарантійного строку експлуатації. Вірилося й не вірилося - все-таки бетон, аж поки сам не побачив, що розсипаються. Одна, друга…

    - Скільки на цій станційній колії битих шпал? - запитує ревізор Олег Скидан працівників першої дільниці.

    - Дві, - квапиться з відповіддю наймолодший. Та побачивши здивування членів комісії, відразу поправляється. - П’ять.

    П’ять чи більше, це стурбує будь-кого. Бо суть в якості. Із заводу надійшов брак, і монтери просто не встигають їх міняти.

    Але на переїзді був ще один «сюрприз» - ревізори помічають, що габаритна планка вища шаблону та обмотана клейкою стрічкою, бо тріснула вподовж. Тут уже, зрозуміло, нехлюйство. Уже не скажеш, що «вікон» не дають чи відповідну техніку не прислали. Дріб’язковий недогляд, планку замінять швидко, та такий стан справ справляє неприємне враження. Бо комісійний об’їзд - як екзамен, до нього готуються. Тим паче, що в дистанції перед цим була своя, внутрішня комісійна перевірка. Заступник начальника дистанції Андрій Лімонт, бачу, нотує кожне зауваження ревізорів, тож відповідні організаційні виводи будуть обов’язково.

    ДАЛІ - СТАНЦІЯ ПЛИСКИ. Де треба побілено, приміщення в нормальному стані, опалення працює, інвентар для зими є. Наче все й гаразд, але Дмитро Кушнір, начальник Конотопської дирекції, згадує начальницю сусідньої станції Крути Надію Шешеню - у неї було все на відмінно.

    Станція Плиски у попередні роки мала солідний пасажиропотік. Звідси їхали жителі Борзни, одного з районних центрів Чернігівщини. «А як нині?» - цікавиться начальник дирекції. «За минулий місяць у приміському сполученні 500 гривень недобрали», - ніяковіє квитковий касир Лариса Доля, наче вона в тому винна особисто. Їй на виручку приходить начальник станції Олександр Байбарак і пояснює ситуацію, що склалася останнім часом - пасажирів перехоплюють автоперевізники. Уранці із Борзни на Київ ідуть автобуси. Ціна квитка 45 гривень, у дорозі - трохи більше двох годин. А щоб виїхати залізницею, борзнянському пасажирові треба опівночі маршруткою доїхати до станції, звідси - електричкою до Ніжина, де ще треба зробити пересадку. Незручно. Та особливо нарікав Олександр Байбарак, що немає продажу квитків на недільний регіональний електропоїзд № 829. Усі їх розкуповують ще в Шостці. Навіть конотопчанам із бахмачанами не дістається.

    Вокзал станції Плиски капітально ремонтувався років десять тому. Будівельникам тоді вдалося зберегти первісний вигляд приміщення - воно єдине на дільниці Ніжин - Конотоп, обшите деревом, точніше, зримо нагадує вокзали початку залізничного руху. Також вписувалася у давній колорит будівля з двома відомими силуетами. Але будівельники заходилися поряд ставити новий. Давно заходилися. Наче й роботи мало, а, бач, дотягують до самих холодів. Правда, головний інженер будівельно-монтажного експлуатаційного управління №5 (БМЕУ-5) Анатолій Безродний переконливо говорив, що фінал близько - ось-ось здадуть.

    ОГЛЯД СТАНЦІЇ ЧЕРЕМУШКИ не зайняв багато часу. В поточному році тут переукладено п’ять стрілочних переводів, приміщення і територія доглянуті, опалення в робочому стані… І це при тому, що начальник цієї станції Артем Ільченко, зовсім юний, на посаді керівника працює другий рік та завершує навчання у залізничному виші. Дмитро Арсентійович Кушнір відзначає сумлінність начальника станції при підготовці до зими, а потім, коли від’їхали, скаже, що добра зміна буде старшому поколінню залізничників.

    На станції Бахмач-Київський комісію зустрічає начальник станції Олександр Примак і відразу ж веде комісію на пост електроцентралізації. Будівля триповерхова, велика, бахмачани власними силами намагаються утримувати її в належному стані, але допомога будівельників потрібна. Наприклад, час вже замінити старі вікна й двері, лінолеум у кімнаті чергового переслати, фасад перефарбувати. Й Анатолій Безродний гарантує вже завтра завезти новий лінолеум.

    А чергує по станції Ірина Гришко. Йдуть поїзди - їм треба готувати маршрут, начальник дирекції уважно придивляється до її дій, відповідні запитання від ревізора з безпеки руху… Словом, було від чого розхвилюватися й розгубитися. Та це на якусь мить. Далі відповідала чітко і впевнено.

    НАСТУПНА ЗУПИНКА - ВЖЕ БАХМАЧ-ПАСАЖИРСЬКИЙ. У центрі уваги начальника дирекції Дмитра Кушніра, зрозуміло, став вокзал. Гарний, пам’ятка архітектури, але фасад у тріщинах (про спробу його ремонтувати газета «Рабочее слово» в одному з номерів вже писала - авт.) і покрівля не витримала випробування негодою. Олександр Примак повідомляє, що розпочато ремонт даху. Затримують лише щоденні дощі. Будівельна організація працює зранку й допізна, стелить руберойд якісно.

    Зовсім інша ситуація в самому вокзалі. Затишно, тепло, зручно пасажирам. Та й касири звітують про успішну роботу. Приємне враження на начальника дирекції справили утримання поста електричної централізації станції Бахмач-Пасажирський і робота чергової зміни.

    Станція Халимонове - це вже під Конотопом. Чим прикметна? Солідною довжиною станційних колій, які треба утримувати в належному технічному та естетичному вигляді. Але штат малий та переважно жіночий. А бур’ян ой як росте швидко. Тому можна лише поспівчувати халимонівським залізничникам. Та ще прикметна вона частою зміною начальників. Хтось іде на підвищення, деякі - навпаки. На даний момент очолює станцію Микола Кліценко. Він доповідає начальникові дирекції про готовність до зими. Як і у всіх, є результат. Але заодно показує стіни, що затікають. Затікають, бо прямо під фундамент із даху ллється вода. Не було щоденних і рясних дощів - не було біди. А тут наче небо провалилося. Та головний інженер БМЕУ-5 обіцяє зарадити цьому лихові і зробити водовідведення.

    Завершується перший день комісійного об’їзду. Та й робочий день добігає кінця. Результати огляду після остаточного аналізу стануть відомі на окремій нараді, але я не помічаю, що члени комісії, як і сам її керівник, не розчаровані побаченим. Просто ще одна робоча осінь, ще одна перевірка до зими, яка Конотопську дирекцію ніколи не заставала зненацька.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05