РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 34 (6 вересня 2013) 

  • «Із Петром приємно працювати»

    Телефонний співрозмовник, дізнавшись кого і з якою метою хочу почути, сказав: «Дійсно - трудяга». Подібну оцінку колегами треба заслужити. Й не за один рік, і, повірте, не кожному це вдається. А розшукував я Петра ГЛИНСЬКОГО, монтера Бахмацької дистанції сигналізації та зв’язку. Власне, розшукувати й не довелося. Місце його роботи - станція Бахмач-Пасажирський, точніше, парна горловина з шістнадцятьма стрілочними переводами, сигналами та переїздом.


    Монтер Бахмацької дистанції сигналізації та зв’язку Петро ГЛИНСЬКИЙ.

    - А правду кажуть, що ви обладнання, закріплене за вами, знаєте досконало?

    - Досконало, - мудро відповідає Глинський, - ніхто не знає. А те, що треба монтерові, знаю. І що треба електромеханікові - також відомо.

    Тут варто сказати, що на залізниці Петро Михайлович Глинський працює тридцять четвертий рік, що він - монтер шостого розряду, до речі, єдиний у дистанції монтер шостого розряду. Що електромеханік у парній горловині станції Бахмач-Пасажирський - Микола Миколайович Бадай, авторитетний і досвідчений фахівець. Тож і забезпечують вони, цей сплав досвіду та працьовитості, безвідмовну роботу всього обладнання.

    Монтером Петро Глинський став не відразу. Навчався у Конотопському профтехучилищі №4 на ливарника, працював у ливарному цеху вагоноремонтного заводу, та після армії влаштувався у дистанцію.

    - Свій перший день у дистанції ще пам’ятаєте?

    - Аякже, не забув. Наказали рити нам траншею по Бахмачу-Київському. Риємо. Сила в руках є, я землю - і туди, і сюди. Байдуже, що хлопці її акуратно збоку кладуть. Стали закидати, а мені нічим. Я свою землю розкидав.

    - Що є найважчим у вашій роботі?

    - На лопаті стояти.

    «Стояти на лопаті», як ви здогадуєтеся, - це копати. А копати, розкопувати і засипати розкопане, доводиться їм часто.

    Запитую й про те, коли у монтера розпочинається робочий день? Посміхнувся Петро Михайлович. Сьогодні о сьомій він уже був на станції. У стик потрапила окалина - викликали. Дріб’язкова причина, та додому вже не поїхав. Далі прийшли практиканти із Київського електромеханічного коледжу Максим Нікітенко і Євген Бородавкін.

    - Щось я їх не бачу?

    - Так на посту матчастину вивчають.

    - І як вони вам? Будуть працювати?

    - Будуть, - упевнено відповідає досвідчений монтер.

    Ще того дня я зміг поговорити із Андрієм Тихоновичем Хальотою - він тривалий час працював заступником начальника дистанції і головним інженером, та електромеханіком Володимиром Олексійовичем Малаштою. Вони тільки підтвердили те, що я вже й сам знав про Глинського.

    - Професіоналізм, високий професіоналізм, - сказав Андрій Тихонович. - Свої обов’язки виконує добросовісно і бездоганно.

    Володимир Малашта: «Із Петром приємно працювати. Безвідмовний, неконфліктний, чуйний».

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05