РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 33 (23 серпня 2013) 

  • Ніби доля відвернулась від приміських поїздів

    Проблема вандалізму в приміських поїздах не нова. Час від часу надходять повідомлення про понівечені вагони електропоїздів. З початку року таких випадків вже зафіксовано 19. Тільки впродовж липня правопорушники відзначилися шість разів.

    Активізацію випадків протиправних дій влітку фахівці пов’язують із канікулами у школах. Кинуті напризволяще діти, розважаються тим, що жбурляють каміння в поїзди. Так в районі платформи Дарниця-Фармацевтична, на дільниці Київ - Гребінка, під час руху в п’яти вагонах було побито скло вікон, а весь состав закидано камінням. А ще нещодавно під час вечірнього рейсу в електропоїзді сполученням Фастів - Київ невідомими викрадено шість м’яких диванів для сидіння пасажирів.

    Щодо руйнування внутрішнього обладнання вагонів, за словами начальника галузевої служби приміських пасажирських перевезень Олександра ПІДКОПАЛОВА, найчастіше зловмисники знімають декоративне алюмінієве оздоблення, не залишають без уваги дверні ручки та замки. За впольоване таким чином, в пункті прийому металобрухту вони, в кращому випадку, отримають кілька гривень - на пачку цигарок або пляшку пива. Залізниця ж несе збитки на тисячі.

    - При цьому найбільш бентежить те, - продовжує Олександр Васильович, - що здебільшого все це відбувається на очах інших пасажирів. Але вони залишаються байдужими. Зовсім не замислюються над тим, що наступного разу їм самим доведеться їхати в понівеченому вагоні.

    Ще однією великою проблемою приміського сполучення є, так зване, мистецтво графіті. Займаються ним здебільшого заможні особи, оскільки це задоволення не з дешевих. Скоріш за все, просто для самоствердження, хизування. Потім свої «твори» фотографують та розміщують в інтернеті. Від цього знову ж таки збитки залізниці - після такого «мистецтва» кожен вагон потребує повного перефарбування, а це десятки тисяч гривень з бюджету столичної магістралі.

    Випадки пошкодження рухомого складу спричиняють не тільки значних економічних збитків залізниці. У першу чергу, це «б’є» по пасажиру, оскільки зіпсовані вагони вимагають відчеплення зі складу поїзда для відповідного ремонту. Таким чином збільшується кількість шести-восьми вагонних електропоїздів в експлуатації.

    На залізниці вживаються заходи для боротьби з цим негативним явищем. Прийнято рішення, що в приміських поїздах будуть працювати рейдові бригади співробітників відомчої воєнізованої охорони та транспортної міліції.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05