РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 33 (23 серпня 2013) 

  • Перемога - за досвідченішими

    На шляху до лідерства оглядачам-ремонтникам із експлуатаційних вагонних депо Жмеринка, Козятин, Дарниця та експлуатаційно-ремонтного вагонного депо Конотоп довелося здолати чимало труднощів. Того дня серпневе сонце заповнило всіма літніми фарбами вагонний тупик на станції Коростень. Тут на базі пункту технічного обслуговування - підрозділу експлуатаційного вагонного депо Дарниця змагалися вісім оглядачів-ремонтників вагонів - переможців та призерів деповських конкурсів професійної майстерності, які посіли перші-другі місця у своїх підрозділах. Недаремно в народі кажуть, що знаєш, що вмієш - за плечима не носити. І знання, і вміння, а ще уважність, скрупульозність, відповідальність - основне в роботі оглядачів вагонів. Це вони щодня доводять у повсякденній роботі, відповідальній та нелегкій - і під палючим сонцем, і під дощем, а взимку в снігопади і морози. Слабачкам, фізично незагартованим і непідкованим знаннями тут не затриматися.


    Приємно Миколі САВЧУКУ отримувати призовий диплом з рук голови конкурсу -
    першого заступника начальника галузевої служби вагонного господарства Олександра ДОЛЮКА
    та начальника експлуатаційного вагонного депо Дарниця Івана КУЧЕРУКА.


    Переможці змагання


    Працює оглядач-ремонтник рухомого складу Ігор СЕМЕНЕЦЬ.

    Галузева служба вагонного господарства, як організатор заходу, подбала про те, щоб змагання відбувалися організовано й чітко, а головне - об’єктивно. Головував на конкурсі перший заступник начальника галузевої служби вагонного господарства Олександр ДОЛЮК, до складу журі входили начальник експлуатаційного вагонного депо Дарниця Іван КУЧЕРУК, заступник начальника експлуатаційного вагонного депо Жмеринка Роман БОНДАРЧУК, заступник начальника експлуатаційно-ремонтного вагонного депо Конотоп Віталій УМАНЕЦЬ, інструктор з виробничо-технічних та організаційних питань експлуатаційного вагонного депо Козятин Юрій ОМЕЛЬЧУК, виконувач обов’язків старшого інструктора пункту технічного обслуговування станції Коростень Сергій ХМЕЛЕВСЬКИЙ. Основний тягар з організації змагання ліг на плечі заступника начальника експлуатаційного вагонного депо Дарниця Олександра ПАВЛЕНКА.

    ВДАЧА ОБИРАЄ НАПОЛЕГЛИВИХ

    Серед тих оглядачів-ремонтників, хто завітав до ремонтного тупика ПТО на ст. Коростень, були і ті, які вже не раз змагалися на професійність. Серед «старих знайомих» кореспондентів «Рабочего слова» - оглядачі-ремонтники з експлуатаційно-ремонтного вагонного депо Конотоп Олександр ПАРКОВСЬКИЙ, Сергій КОМІСАРЧУК (ПТО ст. Шепетівка, підрозділ експлуатаційного вагонного депо Козятин) та його земляк - Микола САВЧУК, дебютант - дарничанин Ігор СЕМЕНЕЦЬ.

    За якусь мить після докладного інструктажу конкурсанти розпочинають виконання своїх обов’язків. За ініціативи голови конкурсної комісії змагання на звання кращого працівника розпочали з розбирання автозчіпного пристрою. І це не випадково. Пристрій складний із точки зору дії та обслуговування кожної деталі. Зважаючи на секрети швидкісного розбирання та збирання, саме у цьому виді змагань розгорілися професійні пристрасті. Із цим завданням справилися швидко Ігор Семенець із експлуатаційного депо Дарниця (27,9 сек.), Микола Савчук із експлуатаційного депо Козятин (28 сек.). «На п’ятки» у цьому виді змагань їм наступав Сергій Комісарчук із експлуатаційного депо Козятин, ПТО Шепетівка (33 сек.). Швидкість швидкістю, але ще потрібно було правильно провести перевірку геометричних параметрів зчіпного пристрою шаблоном №873, а саме: ширину зіву, довжину малого зуба, відстань від ударної стінки зіву до тягової поверхні великого зуба, товщину замка, дію запобіжника від саморозчеплення, дію механізму на утримання замка в розчепленому стані до розведення вагонів, різницю по висоті між поздовжніми осями автозчепів. Загалом, сім основних деталей важливого вузла кожного вагона мають бути складеними бездоганно. Таку ініціативу підтримали всі члени журі.

    Теоретичні іспити - то також невід’ємна частина таких заходів. Відчувається впевненість у членів кожної команди. Поки конкурсанти відповідають на низку теоретичних запитань, підходимо до керівника експлуатаційного вагонного депо Дарниця Івана КУЧЕРУКА. Розмова - про те, що дуже часто протягом останнього часу фахівців вагонної справи турбують тріщини у бокових рамах візків та надресорних балках. Іван Васильович підтверджує, що ці несправності впродовж останнього часу таки додають оглядачам-ремонтникам турбот. Але не лише в цих вузлах і деталях на оглядачів-ремонтників чекають несподіванки.

    Два вагони, в яких організаторами конкурсу передбачено 45 несправностей, давно чекали на конкурсантів. Серед «сюрпризів», приміром, такі, як тріщина головки з’єднувального рукава, злам клина тягового хомута, перевернутий корпус букси, відсутність шкворня.

    СЕКРЕТИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

    Отож спочатку, поділивши учасників на дві групи, перевіряли теоретичні знання. Поки одні конкурсанти займалися заповненням довідки ф. ВУ-45, інші проходили тести майстерності на комп’ютерах. А далі була найскладніша частина - практична. Для її проведення, як вже зазначалось, організатори спеціально підготували два піввагони, які й містили цілу низку «несправностей».

    Далі, взявши необхідні інструменти, кожен конкурсант по черзі заступав згідно з технологічним процесом на огляд вагонів. У кожного оглядача свій стиль роботи, як показали змагання. Дехто навіть намагався двічі обійти вагон, щоб виявити всі недоліки. Проте члени журі не переставали нагадувати, що «накручування» обертів навколо вагонів не передбачено. Адже достатньо одного «екскурсу», щоб виявити усі несправності. Зрозуміло, що з такою кількістю несправностей їм ніколи не доводилося і, дай Бог, не доведеться мати справу, однак у роботі такі іспити допоможуть. Безумовно! Адже їм щодня потрібно визначати дефекти у ходових частинах, кузові, вузлах та деталях вагонів за допомогою вимірювальних інструментів і за зовнішнім виглядом. Тож в реальній ситуації непомічених огріхів, на які вказала комісія, будемо вірити, вони не обминуть. Адже неякісне виконання обов’язків оглядачами вагонів може мати непередбачені наслідки: аварії, сходи вагонів…

    Доки триває «марафон» огляду, розмовляємо з конкурсантами, які вже пройшли даний етап професійної майстерності. Цікавимося, яку користь отримали вони для себе від цього змагання.

    Дмитро МИРОНЮК, експлуатаційне вагонне депо Жмеринка:

    - На конкурсі профмайстерності я вперше, працюю оглядачем ремонтником вагонів шість років, закінчивши Жмеринське училище. Не шкодую, що погодився взяти у такому заході участь. Бо це не тільки змагання, а й своєрідні навчання. Тож на наступний рік докладу всіх зусиль, щоб виступити на конкурсі з підвищеними знаннями.

    - Олександр ПАРКОВСЬКИЙ, експлуатаційно-ремонтне вагонне депо Конотоп:

    - На конкурсі оглядачів вагонів нашої залізниці я вдруге. Маю чималий досвід роботи. Конкурс чітко організований, зібралися професійні учасники. Для усіх нас є нагода помірятися силами й отримати добрий заряд для щоденної роботи.

    Віталій БАЛИЦЬКИЙ, експлуатаційне вагонне депо Жмеринка:

    - Я працюю три з половиною роки, на конкурсі - дебютант. Мені цікаво брати в ньому участь, познайомитися з колегами з інших депо, подивитися, як вони працюють, щось запозичити для себе у більш досвідчених. А ще це є стимулом до вдосконалення.

    ЗАРАДИ ОБ’ЄКТИВНОСТІ

    Коли всі оглядачі справилися із завданням, комісія пішла до кабінету підбивати підсумки. Займалися цим безпосередньо заступники начальника кожного з депо, інструктори з навчання. Перший заступник начальника галузевої служби вагонного господарства Олександр Долюк, начальник експлуатаційного вагонного депо Дарниця Іван Кучерук лишилися чекати разом з конкурсантами. Така форма підбиття підсумків запроваджена, щоб уникнути претензій щодо необ’єктивності.

    Час, доки комісія тримала інтригу, хто ж став переможцем, сплинув. І ось результати. Найсильнішим виявився Сергій Комісарчук з пункту технічного обслуговування на станції Шепетівка (експлуатаційне вагонне депо Козятин). Перемагає досвідчений і грамотний оглядач не вперше. Він, захищаючи честь залізниці в 2011 році, зайняв 3 місце на конкурсі професійної майстерності Укрзалізниці. А нині Південно-Західна покладає на нього ще більші надії, сподіваючись, що на конкурсі Укрзалізниці він не підведе.

    Третє місце - у колеги С. Комісарчука - Миколи Савчука, який теж має досвід змагатися й перемагати. І, як бачимо, це не послабило його прагнення триматися на професійному рівні.

    А от срібним призером став молодий оглядач вагонів Ігор Семенець із Дарниці, який приємно здивував комісію своїм прагненням до перемоги. Молоді щастить? Думаємо, щастить наполегливим і працьовитим, тим, хто ставить перед собою мету та досягає заради безпеки руху поїздів.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05