РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (16 серпня 2013) 

  • Вінницькі «вантажники» позицій не здають

    Минулого року трудовий колектив ст. Вінниця, який очолює Микола ВАПНЯРУК, за результатами економічної діяльності визнано одним із кращих в Укрзалізниці, за що його нагороджено Почесною грамотою та виплачено грошову премію. Як же з початку нинішнього року попрацював персонал станції?

    - Минула затяжна зима не кращим чином позначилась на нашій роботі, - розповідає начальник станції Микола Вапнярук. - У перші місяці ми дещо відставали від виконання планових завдань. Однак ситуацію ми виправили і сім місяців закінчили із вищими показниками, ніж були торік.

    У підтвердження слів керівника наведемо декілька важливих показників. Минулого року за аналогічний період було навантажено майже сім тисяч вагонів, а нинішнього цей показник сягає понад вісім тисяч сімсот одиниць рухомого складу. Ще більші перевищення показників із вивантаження вагонів. Їх на загальних місцях станції та під’їзних коліях підприємств вивільнили від вантажів 7238 одиниць, що на 13,6 відсотка більше, ніж за цей період торік.

    Зростає й продуктивність праці. Відчули тут й зростання зарплатні. Це цілком закономірне явище, адже краща робота має фінансово стимулюватись. В першу чергу у тих працівників, які докладають усіх зусиль при виконанні своїх службових обов’язків. А таких на станції чимало. Серед кращих керівництво цього підрозділу відзначає старших товарних касирів Тетяну Найду, Світлану Кравчук, інженера-технолога Любов Стручкову, старших прийомоздавальників Катерину Чуприну, Ларису Козаченко, складачів поїздів Василя Бондаренка, Сергія Дмитренка, чергового по парку Юрія Базюка. До речі, Юрій нещодавно захистив диплом інженера і тепер, збагачений знаннями, уміло організовує роботу усього вантажного парку.

    За рахунок чого вдалось збільшити обсяги вантажних робіт? Це запитання адресую заступнику начальника станції з комерційної роботи та маркетингу Ігорю Барабашу.

    - Нинішнього року ми значно більше ніж у попередні роки почали завантажувати великі універсальні контейнери, - пояснює мій співрозмовник. - Із Вінницького олієжиркомбінату вже відправлено понад 400 контейнерів із продукцією цього підприємства, та майже сотню таких же «великоваговиків» із лісоматеріалами. Їх ми відправляємо відповідно в Одеський морський порт, а звідти суднами транспортують до Китаю. Крім того, ми чіткіше налагодили вантажно-розвантажувальні роботи у себе на станції. На сьогодні у нас задіяні всі три вантажні райони, які очолюють відповідно Оксана Слободянюк, Микола Зорук та Наталя Семенюк. Тут задіяні нові технології, у тому числі і для завантаження деревини у контейнери. Більші вимоги ми пред’являємо і до наших клієнтів, які використовують під’їзні колії. Це дозволяє прискорити роботи з навантаження та вивантаження вагонів. А значить, й покращити показники в роботі.

    Щодо показників, то варто назвати ще декілька із них. Так простій вагона під однією вантажною операцією значно скоротився від запланованого, а статичне навантаження, навпаки, зросло. Це ще раз засвідчує значний прогрес для колективу станції. Зокрема, за рахунок зростання статичного навантаження та скорочення простою місцевого вагона, умовно вивільнено до п’ятисот рухомих одиниць.

    Додали в роботі не лише працівники вантажного цеху, а й фахівці, що забезпечують рух поїздів та їх формування на станції.

    - У нашому підрозділі працюють фахівці, які досконало знають свою справу, - розповідає заступник начальника станції з оперативної роботи Микола Гусак, - вони й забезпечують успішні поїзний та маневровий процеси. А уміло її організовують чергові по станції Сергій Простапчук та Юлія Романовська. А також маневрові диспетчери Сергій Самойлюк, Володимир Іщук, Петро Дячок, Анатолій Сугак та Сергій Черната. Саме завдяки їх умілій роботі скоротився простій транзитних поїздів та поїздів під переробкою, що забезпечило чималий економічний ефект. Адже крутиться вагонне колесо - до галузевого бюджету залізниці.

    А коли говорити про загальні здобутки цього передового трудового колективу, то необхідно назвати головні показники. А це місцеві доходи, які майже на половину перевищили минулорічні та більше ніж на двадцять відсотків перевершили планові завдання. Доходи від перевезень також значно зросли, порівняно з минулим роком, і склали суму значно більшу шести млн. грн. Досягнуто й економії паливно-енергетичних ресурсів, зокрема бензину та електроенергії. Словом, є певні позитивні результати за всіма показниками. А це заслуга всього трудового колективу, який на сьогодні складається із 180 фахівців. І це не лише названі вище, а й головний інженер Василь Мельник, провідний економіст Євгенія Портна, головний бухгалтер Тетяна Ядрихівська, помічник начальника станції з кадрової роботи та соціальних питань, він же й голова профспілкової організації станції Станіслав Семенюк.

    Від редакції. Очевидно, що вінничанам доводиться працювати із різноманітними видами вантажів. І тут розуміють: жодних технологічних збоїв не має бути. Поступово зростаючі обсяги переробки вантажів, як запевняє керівництво станції, нікого не лякають. Навпаки, це сприймається як виклик на випробування сил, вмінь, характеру, колективу.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05