РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (16 серпня 2013) 

  • Якій бути платформі?

    Згідно з рішенням Укрзалізниці та відповідно до «Програми приведення до належного технічного стану об’єктів і споруд пасажирського господарства» на Південно-Західній залізниці здійснюється оновлення приміської інфраструктури. Сьогодні будівельники-залізничники відремонтують і заново зведуть 14 приміських пасажирських платформ. Поза цим будуть знесені і заново збудовані відразу кілька приміських пасажирських платформ на станціях і зупиночних пунктах різних напрямків столичної магістралі. Це робиться з метою підвищення якості обслуговування пасажирів та безпеки приміських пасажирських перевезень.


    - В реалізації цих проектів бере участь колектив нашої служби, - розповідає перший заступник начальника галузевої служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Костянтин ЛЯСКОВСЬКИЙ. - Нині ведуться роботи на різних напрямках: Коростенському, Фастівському та Ніжинському. А ще зупиночні пункти Північного півкільця міської електрички Зеніт, Рубежівський, де ми закінчуємо будівництво нових високих пасажирських платформ. Також наші будівельники працюють на станціях Тетерів, Буча, Бровари, Ніжин та зупиночних пунктах Корчі, Загальці. Ми демонтуємо платформи радянського часу, на їх місці зведуться нові споруди, зовнішній вигляд яких буде відповідати сучасним стандартам. Наразі збудовано та впроваджено в експлуатацію низькі пасажирські платформи на зупиночних пунктах Малютянка, Загальці. Окрім цього, відремонтовано високі платформи на зупиночному пункті Вишняки та станції Сорочий Брід.

    Водночас силами Київського будівельно-експлуатаційного управління №1 виконано заміну аварійних плит покриття на ряді високих пасажирських платформ дільниці Київ - Ніжин. «У майбутньому, для створення безпечних умов пасажирам, залізниця планує реконструювати та перебудувати всі старі та фізично зношені платформи на нові. «Кандидатів» на реконструкцію вибирають, виходячи з часу їх побудови та існуючого технічного стану», - зазначає Костянтин Лясковський.

    Журналісти «Рабочего слова» вирішили пересвідчитись, як проходять капітально-ремонтні роботи на зупиночному пункті Зеніт для пасажирів міської електрички.

    Ми приїхали в обідню перерву, та, як виявилось, ніякого обіду тут для Жмеринського будівельно-монтажного поїзда №649 немає. Терміново потрібно розвантажити бетонні плити. Двоє залізничників Вадим Дудар та Андрій Палюх (на фото праворуч), виконували стропування. Всі інші, а бригада складається з дев’яти чоловік, працювали на будівельному об’єкті.

    Хоча ще не закінчено до кінця роботу, втім вже вимальовується новий, якісний вигляд (на фото внизу). Свіже асфальтове покриття - на половині платформи, здійснюється монтаж нових сходів, адже платформа достатньо висока. Чекають своєї черги і й нові навіси для пасажирів, а лави після завершення всіх робіт будуть встановлені на ті міста, де пасажири звикли чекати міської електрички.

    Олександр Мельничук (на фото вверху), майстер, розповідає: «Ми повинні здати в експлуатацію платформу по непарній колії до кінця липня. Потім аналогічні роботи будуть виконані по пасажирській платформі парної колії. Завершити їх передбачається до кінця серпня. Варто зазначити, що тут вперше застосовується влаштування буровою машиною котлованів діаметром 700 мм під фундаменти платформи, виконавець робіт - Вінницький БМП-392. Після остаточної реконструкції зупинний пункт істотно змінить вигляд і буде відповідати назві столичного транспортного вузла, бо поруч - метро, автобуси та тролейбуси, що зручно і звично для городян, - каже Олексій Євгенійович.

    Насамкінець про важливе. До честі керівництва й фахівців столичної магістралі, вони навіть у скрутний кризовий період зуміли налагодити чіткий ритм роботи на об’єктах, що дозволило за короткий термін - всього за два місяці - здати більшість об’єктів приміської інфраструктури, а все це працює на безпеку руху залізниці та пасажирських перевезень.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05