РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 31 (9 серпня 2013) 

  • Де проза, а де лірика?

    У розпалі літо. І так само сягає вершини напруга колійних робіт. На початку липня тривале «вікно» отримала Конотопська дистанція для середнього ремонту стрілочних переводів по станції Мельня.


    Йде «вікно».


    Машиністи ДКМ Сергій ІЛЬЧУК, Василь КРИЖАНОВСЬКИЙ, Віктор РОГАЧ.


    Начальник станції Мельня Віталій ГАВРИЛЕНКО.

    З технологічного боку нічого, здається, надскладного немає: підняти стрілочний перевід, вигорнути забруднений баласт, висипати новий, покласти стрілку на місце та виправити. Але тут - головний хід, де постійно рухаються поїзди. Та ще спека немилосердна, від якої так і хочеться сховатися в тінь із легеньким вітерцем. Природній фактор на колійні машини не впливає - гуркочуть та пихкають димом, а ось монтерам, ще й з лопатами, дошкуляє. Але, як говориться, сонце пече, а ми міцніємо. Тож навіть у другій половині дня у них ще є сили для жарту.

    - Де Курочкін? - запитую.

    - А он, перед машиною. З «баяном» і біноклем…

    Розумію, що хочуть розіграти. Віталій Курочкін - це майстер, машина - ДКМ, «баян» - колійний шаблон. Але бінокль - це вже щось нове.

    - А бінокль для чого?

    - Щоб із курсу не збився…

    Тільки стрілка вже лежить на свіжому щебені. А «вікно», здогадуюся, наближається до завершення.

    - О п’ятнадцятій тридцять фінал? - перепитую у головного інженера дистанції Василя МИХАЛКА.

    - Так, але ми закінчимо раніше. Стрілку включено.

    І далі Василь Григорович розповідає, що по станції Мельня їм належить відремонтувати вісім стрілочних переводів. Що на «вікні» працюють колійні машини Центру механізації колійних робіт, укрупнена бригада монтерів їх дистанції, станція Конотоп виділила складача, думпкари - це із КМС-119… «Все йде нормально і згідно з технологією», - підсумовує він.

    Я огледівся й розпитався. І Курочкіним із «баяном» та біноклем вже ніхто не намагається збити з пантелику. Виділяю у гурті знайомих монтерів. Ось працює Володимир ЛАЗУКА, монтер колії, літературні твори якого друкуються в нашій газеті. До речі, професійний пасічник. А у творчості - чистої води лірик.

    Ще клопочуться над механізмами електромеханіки Конотопської дистанції сигналізації і зв’язку. Найстарший серед них - Олександр КРИВЕНКОВ. Це прізвище теж відоме читачам «Рабочего слова». Батько Олександра Олексійовича - Олексій Іванович Кривенков у п’ятнадцять літ був нагороджений бойовим орденом і про нього згадує Олександр Сабуров у книжці «Відвойована весна». У післявоєнний час Олексій Кривенков працював у Конотопській дистанції колії.

    Олександр Кривенков - зв’язківець. Його колеги електромеханік Олександр ДУДАР та монтер Олексій СКАЧКО - «есцебісти». Тож найбільше навантаження випадає саме на них. Вони також задоволені виконаною роботою. Аби лише не спека.

    Спека - то вже воля Всевишнього. Не заплануєш і не передбачиш. А все інше сьогодні було в руках залізничників. І якщо в небесній канцелярії з температурою дали маху, то на землі, на станції Мельня, чотири дні чітко діяв транспортний конвеєр і ремонтувалися стрілки.

    У чому секрет? У професіоналізмі. Професіоналізмі керівників робіт головного інженера Василя МИХАЛКА, начальника дільниці Віктора ЛУЦЕНКА, майстра Віталія Курочкіна, монтерів дистанції. Тут треба назвати саме двох ветеранів бригади. Володимирові ЛАВРІНЕНКУ до 55-ліття залишався місяць. На коліях же він почав працювати із 1979 р. Великий залізничний стаж в Івана БОНДАРЯ. Він відсвяткував свої дві п’ятірки життєвого шляху, а Мельня - це остання крапка його колійної біографії.

    Секрет у професіоналізмі екіпажів колійних машин. Бездоганна робота. Із хлопцями, які працюють на ДКМ (ЦМКР нашої залізниці - авт.), - старшим машиністом Сергієм ІЛЬЧУКОМ, машиністами Віктором РОГАЧЕМ й Василем КРИЖАНОВСЬКИМ, вдається поговорити. Спершу вони розповідають про свою машину - вітчизняна, призначена для виправки стрілочних переводів, в експлуатації із 2008 р., а вже потім про себе - у кожного це не перший виїзд на лінію.

    А ось в начальника станції Віталія ГАВРИЛЕНКА це «вікно» є першим. Минулорічний випускник академії залізничного транспорту, він працював черговим на станції Янпіль. Одержав призначення на нову посаду - й одразу ремонт майже всіх стрілок. «Треба ремонтувати, - говорить Віталій Іванович, - вихлюпи великі. Складнуватою видалася субота: у нас «вікно», а на Хутір ідуть і йдуть вантажні поїзди».

    - Не страшно було? Це ж така відповідальність.

    - На початку першого дня хвилювався, звичайно. А далі вже не до того стало. Та й не один же я. Радять, підказують, допомагають. Словом, справляємося…

    Завершується «вікно». Монтери складають інструменти. Залишають місце роботи колійні машини. Та й сонце вже котиться до верхів’я лісосмуги. По переукладеній стрілці поїзд ще не пройшов, але буде з хвилини на хвилину. Рухатиметься він зі швидкістю 60 кілометрів за годину, та через кілька днів, після завершення всіх передбачених технологічним процесом робіт, колійники гарантують 120. Ось така вона проза і лірика на колії.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05