РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 31 (9 серпня 2013) 

  • Універсальні солдати зв'язку

    Новий залізнично-автомобільний міст через Дніпро в Києві вже працює на повну потужність. Проте будівництво ще продовжується. Головним об’єктом у цей час є спорудження обвідної естакади. Задіяні тут всі служби - і колійники, й енергетики, і зв’язківці тощо. Саме з роботою останніх ознайомився кореспондент «Рабочего слова» під час перебування на ст. Київ-Московський.


    Микола КОСОБУЦЬКИЙ, Сергій ГАВРИЩУК виконують монтаж колійної коробки.


    Монтер СЦБ Вінницької дистанції Сергій ГРАБОВСЬКИЙ монтує електросхему світлофора.


    Електромеханік Володимир ГЛИНСЬКИЙ та інженер із ведення техдокументації Олександр ЛУК’ЯНИЦЯ
    з Бахмацької дистанції виконують пусконалагоджувальні роботи в релейній.

    Але спочатку про те, що собою являє сама естакада. Це новий елемент мостової споруди, який веде від ст. Київ-Московський повз з.п. Видубичі з виходом на новий міст через Дніпро. Призначена вона для пропуску швидкісних пасажирських поїздів. Це значно розвантажить головний хід самої станції й забезпечить пропуск поїздів зі швидкістю 80 км/год, у той час як швидкість на головному ходу станції обмежена - 40 км/год.

    Зв’язківці розпочали роботи тут ще в травні. Перед ними поставлено завдання: реконструювати парну горловину станції для збільшення пропускної спроможності, реконструювати парк прийомо-відправних колій. Як розповів головний інженер галузевої служби сигналізації та зв’язку Олександр Майбродський, за цей час прокладено понад 25 кілометрів кабелів, підключено до електроцентралізації 17 нових стрілочних переводів, встановлено 11 нових світлофорів, в релейному приміщенні прокладено 180 багатожильних кабелів тощо. Виконати такий великий обсяг робіт силами однієї дистанції (завдання було поставлено колективу Київської дистанції сигналізації та зв’язку) нереально, тому до виконання робіт задіяно всі підрозділи служби.

    Роботи організовано таким чином: для монтажу стрілок, сигналів та рейкових кіл створено дві бригади на чолі із заступником начальника Жмеринської дистанції Анатолієм ДУБОВИМ та головним інженером Хмельницької дистанції Юрієм КУШНІРОМ. Ще одна бригада виконує монтаж релейних пристроїв. Її очолює заступник начальника Шепетівської дистанції Олександр ЛИХОШАПКО.

    Загалом роботи вже на завершальному етапі, проте справ у монтерів і електромеханіків ще достатньо - виконується весь комплекс пусконалагоджувальних робіт.

    Як завжди, той день розпочався з оперативної наради, на якій начальник Київської дистанції Андрій БУКІН, Олександр Майбродський, Юрій Кушнір, Олександр Лихошапко та Анатолій Дубовий визначили обсяги робіт на поточний день.

    Одразу біля виходу з приміщення звертаю увагу на робітника, який зварює між собою кінцівки перемичок. Знайомлюсь.

    - Електромонтер з Бахмацької дистанції Микола ПОПОВИЧ, - представляється він. Цікавлюсь, як це електромонтер виконує зварювальні роботи?

    - Так я маю посвідчення зварника, - відповідає той. - А взагалі наша професія така, що вимагає грунтовного знання не тільки за власним фахом. І таких у нас більшість.

    Що й казати - універсальні солдати!

    З головним інженером Хмельницької дистанції Юрієм Кушніром висуваємося безпосередньо до естакади. У нього своє завдання - контролювати та перевіряти виконання робіт. Користуючись нагодою, й я нав’язався, щоб ближче ознайомитися з виробничим процесом.

    Першими на нашому шляху зустрічаються електромонтер СЦБ Микола КОСОБУЦЬКИЙ і електромеханік Сергій ГАВРИЩУК із Козятинської дистанції, які виконують монтаж колійної коробки. Цікавлюсь, чи все виходить? Запевняють, що все буде виконано своєчасно. Дізнаюсь, що побутові умови, створені на час відрядження, нарікань не викликають. До речі, й усі інші робітники, з якими довелось спілкуватися, висловлювали таку ж думку.

    Прямуємо вздовж колії у напрямку Видубичів. Час від часу Юрій Володимирович звератє увагу:

    - Оце встановили новий світлофор. Оце нова стрілка…

    Поступово досягаємо східної горловини естакади. Тут певним ходом йдуть роботи з монтажу світлофорів, дроселів, прокладаються траншеї під кабелі тощо.

    - А ось на цьому об’єкті працює наш молодий спеціаліст, - звертає увагу мій супроводжуючий.

    Дійсно, електромонтер Сергій ГРИШКО цього року закінчив Київський електромеханічний коледж ім. Островського. Він виконує монтаж схеми підключення кабелю сигнальних головок і колійних ланцюгів. Цікавлюсь, чи вистачає знань?

    - Так я ж не один, - відповідає хлопець і вказує на свого напарника.

    Електромеханіку Миколі ВАСЬКОВСЬКОМУ досвіда не позичати. Він закінчив цей же навчальний заклад, правда, ще в 1999 р. і зараз наполегливо передає знання молодому працівникові.

    Повернувшись на Київ-Московський, заходимо в будівлю поста електричної централізації. Тут виконується модернізація релейної. На спеціальних стативах встановлюються прибори, виконуються пусконалагоджувальні роботи.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05