РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 31 (9 серпня 2013) 

  • Пропускна спроможність збільшилась удвічі

    У минулий четвер начальник залізниці Олексій КРИВОПІШИН запросив представників столичних мас-медіа ознайомитися з ходом робіт на будівництві нового елементу залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро - обвідної естакади від ст. Київ-Московський. Тоді він пообіцяв журналістам, що через десять днів знову зустрінеться з ними вже на відкритті робочого руху на цьому об'єкті.

    Але залізничники Південно-Західної зробили все, щоб зазначена подія відбулася раніше - не через десять, а за шість днів. І це приємно здивувало.

    Саме відкриття відбулося у робочому режимі. Після проходу естакадою першого поїзда, О. Кривопішин наголосив, що зроблено завершальний штрих у залізничній складовій нового мосту через Дніпро. А потім поспілкувався з журналістами - детально розповів про особливості будівництва цього об’єкта.

    За його словами, відповідно до інженерних розрахунків нова естакада надасть можливість удвічі збільшити обсяги перевезень між двома берегами Дніпра.

    Потреба в будівництві цього елементу нового моста назріла давно. Адже щодоби тут проходить 80 пар поїздів. Інтервал руху - вісім хвилин по одній двоколійній дільниці, що з’єднувала дніпровські береги у межах Києва. Відтепер кількість колій збільшилась удвічі. Саме вони сприятимуть покращенню експлуатаційної потужності у цьому регіоні столичної магістралі.

    Складним етапом у будівництві виявився процес винесення із території забудови теплових мереж, які забезпечують теплом центральну частину міста. Роботи виконувалися в міжопалювальний період, що дало змогу отримати місту нові комунікації, непорушуючи звичайний ритм життя мешканців столиці.

    Розв’язка «Видубичі» - складний транспортний пересадочний вузол. Він поєднує станцію метро «Видубичі», зупинні платформи для пасажирів приміських електропоїздів та міської електрички, зупинну платформу Миронівського напрямку, а також автовокзал «Видубичі», а ще тунель для заїзду та виїзду автомобільного транспорту. Пропускна спроможність транспорт-ного вузла - 20 тис. чол. за день. Щодо самої естакади, то її довжина складає 705 м.

    Захоплюючись цим творінням рук залізничників, мимоволі пригадуються події минулого року. Тоді, напередодні Дня Незалежності, після докорінної реконструкції почав працювати автовокзал «Видубичі», побудований залізничниками за три місяці. І знову подія! Обвідна естакада - вагомий подарунок від Південно-Західної магістралі знову ж таки до Дня Незалежності України!

    Сергій ГУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05