РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (2 серпня 2013) 

  • Хто дає команди поїздам?

    Перед тим, як зустрілися з поїзним диспетчером Артемом ГАМАЛІЙЧУКОМ, була розмова з начальником відділу перевезень Київської дирекції залізничних перевезень Південно-Західної магістралі Анатолієм ДИКУНОМ. Він так охарактеризував принципи підбору кадрів: «У поїзні диспетчери ми беремо тільки кращих фахівців, які мають спеціальну або вищу профільну освіту і досвід роботи черговим по станції від року до трьох. Тому всі вони, а у нас їх 50 - справжні професіонали. Приходьте, познайомитесь з Артемом Гамалійчуком і переконаєтесь, що це так. Він у нас перспективний фахівець», - пояснив Анатолій Васильович. Що ж, начальник не помилився.

    Знайомство з Артемом Гамалійчуком відбулося в його робочому кабінеті. Все, що потрібно для роботи, в Артема під рукою. На столі - комп’ютер, де відображений електронний графік руху, на столі - його паперовий аналог. На моніторі - яскраві цятки і безліч кольорових ліній, символів. Інформація про рух поїздів у режимі реального часу автоматично надходить на екран. Під рукою Артема Вікторовича - олівці, папір та техніка: апарати телефонного та селекторного зв’язку. «Як проходить ваш день?» - запитую у пана Гамалійчука.

    - Перше, з чого починаю зміну, знайомлюся з документами, - починає свою розповідь Артем Вікторович, - де окреслюються обставини, що впливають на рух поїздів дільниці: події, очікувані ремонтні роботи, проходження поїздів. Після інструктажу приймаю чергування і всю відповідальність за рух поїздів на Миронівській дільниці.

    Справді, диспетчер - це єдина людина, яка керує процесом на ввіреній дільниці. Крім нього дати команду поїздам не може ніхто. Тож диспетчер повинен уміти швидко реагувати, приймати нестандартні рішення, мати хорошу пам’ять, щоб запам’ятовувати довгі комбінації цифр, індекси поїздів і номери вагонів.

    Звісно, все це допомогає в роботі, але для успішного виконання завдань потрібен колектив однодумців: «Хочу зазначити, що я не зміг би керувати рухом без роботи всієї команди: нашого відділу, станційних та локомотивного диспетчерів, чергового по відділенню», - каже Гамалійчук.

    Артем народився на Донеччині. З дитинства хотів працювати на залізниці. Після школи навчався в Київському технікумі залізничного транспорту. Потім за направленням прийшов на ст. Київ-Пасажирський черговим по станції. Паралельно навчався в Українській державній академії залізничного транспорту. Коли з’явилась нагода, пройшовши всі обов’язкові медичні та психологічні тестування, співбесіди з керівниками, стажування, іспити з питань безпеки руху, Артем із задоволенням влився до колективу дирекції.

    Сьогодні Артем Гамалійчук на практиці підтверджує свою відповідність посаді. І те, що його взяли на роботу недаремно. Прагне вдосконалюватися і щозміни доводити свою професіональність.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05