РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 29 (26 липня 2013) 

  • Чи варто набивати гулі об залізничні рейки?

    На одній із залізничних станцій, під час зупинки поїзда, довелось спостерігати таку картину: на пероні дво-трирічний хлопчина катався верхи на дитячому автомобілі, відштовху-ючись ногами від землі. І, поки батьки були зайняті розмовою між собою, «водій» різко повернув кермо та разом із «машиною» злетів з перону. При цьому добряче вдарився головою об рейку…

    А нещодавно у Вінниці сталась інша пригода. Водій Віктор ЧОВГАН вів вантажний мікроавтобус Мерседес-Бенц вулицею Бучми до автомобільного мосту через залізницю. І тут, замість того, щоб безпечно ним проїхати, збив перильну огорожу моста і крутим схилом виїхав на залізничне полотно. Водій залишився живим, щоправда, зазнав численних травм. А от рух поїздів парною колією на перегоні Тюшки - Вінниця майже на дві години було зупинено. Через це чотири пасажирських та один вантажний поїзд відхилилися від графіка руху і прибули на ст. Вінниця зі значним запізненням.

    Наступної ночі на тому ж місці із моста злетів уже легковий автомобіль. До колії він не докотився, тому рух залізницею не припиняли.

    Що ж спільного у цих трьох випадках? У кожному із них знехтуване давно відоме, а тому майже банальне поняття - залізниця є зоною підвищеної небезпеки. Тому, перебуваючи на її території чи наближаючись до неї, варто про це постійно пам’ятати. Батьки згадуваного хлопчини мали б розуміти, що залізничний перон - не місце для прогулянок, а тим більше - для катання на дитячому автомобілі. Та поки дитина не набила чималу гулю на лобі, вони про це й не думали.

    Щодо водіїв «дорослих» автомобілів, то вони теж мали б пам’ятати, що при перетині залізниці не лише через переїзд, а й мостом, необхідно бути особливо пильним та обережним. Однак, схоже, цього не було. В результаті водії та пасажири добряче постраждали, автомобілі уже придатні хіба що для розбирання на запасні частини або здавання у металобрухт. Та й залізниця понесла чималі збитки через затримку руху поїздів, роботу аварійної команди колійників тощо.

    Безпосередніми винуватцями того, що сталось на мосту, звичайно є водії. Але не лише вони.

    Автомобільний міст через залізницю є надійнішою та безпечнішою спорудою за сучасний, обладнаний за усіма вимогами, залізничний переїзд. За його допомогою обидва види транспорту можуть без зупинок рухатись за визначеними їм напрямками і при цьому не перешкоджаючи один одному. Щоправда, це за умов, коли споруда відповідає усім вимогам безпеки. У випадку, про який йдеться, цього не було. При проектуванні та й будівництві мосту подібну ситуацію варто було б передбачити і зробити надійнішою огорожу. Перед перилами поставити ще й металеві або залізобетонні відбійники, які не допустили б виїзд транспортного засобу за межі проїзної частини мосту. Та на цьому, схоже, хтось заощадив кошти. А результат - постраждали люди, техніка, понесла втрати залізниця. Могли бути й значно важчі наслідки - зіткнись поїзд із автомобілем, що потрапив на рейки. Та, здається, це турбує лише залізничників. А от в автодорожньому відомстві, яке опікується й цим мостом, байдуже поставились до того, що трапилось. Інакше як пояснити те, що у цьому місці не поставили хоча б тимчасової огорожі, додаткових дорожніх знаків… Тому й сталась друга пригода - легковий автомобіль потрапив у пролом, створений попередньої ночі вантажівкою. На сьогодні діру в перильній огорожі залатали. Але для убезпечення проїзду нічого не зроблено. Цікаво, скільки ще автомобілів мають злетіти з цього мосту, щоби було вжито радикальних та надійних заходів? І скільки ще необхідно набити гуль на лобах, щоб затямити раз і на завжди - там, де залізниця, необхідно бути особливо пильним, обережним та обачливим. Інакше біди не уникнути.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05