РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (19 липня 2013) 

  • «Легка колія - це не наша колія»

    Начальника дільниці Київської дистанції колії Михайла ВИННИКА
    нагороджено знаком «За доблесну працю на Південно-Західній залізниці».

    Михайла Михайловича ми застали на коліях станції Київ-Пасажирський. Господарство чимале - 107 кілометрів станційних колій та перегін у бік ст. Київ-Волинський і до Протасова Яра. Додайте ще 306 стрілочних переводів. Ось, здається, і вся виробнича арифметика. Ті, хто знає ціну роботі 48 монтерів, які перебувають під керівництвом Михайла Михайловича, скажуть, що тут кожен день є складним і відповідальним.

    Неодноразово буваючи на станції Київ-Пасажирський, пересвідчувався на власні очі, як монтери в помаранчевого кольору жилетах дружно і злагоджено орудують інструментами. А липень, як відомо, «найгарячіший» місяць для колійників.

    Справжні фахівці мають працювати швидко та якісно. Цю аксіому батуринець Михайло Винник затвердив ще навчаючись у Чернігівському професійно-технічному училищі.

    - Їхав, щоб поступати на спеціальність «помічник машиніста локо-мотива». Та виробничий майстер, який перебував у приймальній комісії, порадив навчатися на монтера колії, мовляв, спокійніше життя, ніж у локомотивників. Як він «помилявся», мій сьогоднішній співрозмовник пересвідчився трохи пізніше.

    Після закінчення навчання він влаштувався у Київську дистанцію колії. Далі - як у всіх. Зміна рейок, регулювання роботи стрілочних переводів, «намотування» кілометрів протягом робочої зміни задля гарантування безпеки руху поїздів… Турботи після проходу колійною інфраструктурою вагона-вимірювача. Як не крути, а бальну оцінку колії треба зменшувати.

    Саме тоді пересвідчився: «легкої» колії не буває.

    Особисте життя пов’язав із залізничницею - тоді черговою по станції Сорочий Брід. У певний строк народилася донька. Вікторією назвали через те, що все у молодят Винників йшло улад. Перемоги були і у житті, і на роботі. Незабаром після закінчення без відриву від виробництва Вінницького залізничного технікуму Михайла Михайловича призначили бригадиром, згодом - майстром.

    Михайлові Михайловичу «таланило» на роботу, коли сім’я готувалася святкувати черговий день народження. Коли мав народитися син Вадим, на Київ-Пасажирському йшов капітальний ремонт старої колії. «Вікна» проводились через добу, потрібно було працювати і вночі. З дому йшов рано, повертався пізньої години. Про народження продовжувача роду Винників він дізнався якраз під час робочої зміни. Михайла розривали почуття, він всім серцем рвався туди, де дружина і син, але залишити роботи не міг. Лише після закінчення зміни тогочасний начальник дільниці відпустив Винника. Михайло придбав квіти і фрукти і поквапився до пологового будинку.

    Запитаєте, яка доля у дітей мого сьогоднішнього героя? Життя йде, а іноді й летить. Донька і син вже працюють. І Вікторія, і Вадим обрали місцем роботи Київську дистанцію колії. Йдуть батьковою стежиною.

    Високі професійні чесноти і організаційні здібності Винника старшого дозволили колективу його дільниці не допускати випадків відмов у роботі технічних пристроїв і успішно виконувати планові завдання галузевої служби колії. За це і перша нагорода начальникові дільниці, що на станції Київ-Пасажирський, від начальника Південно-Західної магістралі.

    «Легка колія - це не наша колія», сказав наостанок Михайло Михайлович. А я пригадав величезну реконструкцію станційного господарства, що проводилась тут на початку 2000-х рр. Хіба тоді було легше?!

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05