РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 27 (12 липня 2013) 

  • «А ще - не проспати б станцію…»

    Від початку літніх масових перевезень Південно-Західна залізниця залучила до роботи молодь. У рейс вийшли два студентські загони провідників пасажирських вагонів, а також випускники залізничних училищ. Їх було направлено на роботу до вагонних дільниць столичної магістралі. Лише по Києву - 163 юнаків та дівчат. Аби познайомитися з молодими провідниками, які вже працюють на Київській вагонній дільниці, журналісти «Рабочего слова» відправилися в дорогу.

    Ранок, зазвичай, у підрозділі досить напружений. Частина провідників здають зміну після рейсу, інші ведуть підготовку до нього, підписують документи, готуються до участі в оперативних нарадах. Людині, яка не знає специфіки роботи, здається, що такий темп витримати неможливо. Проте в роботі колективу немає метушні, бо кожний працівник знає своє місце. Тут керуються правилом: для того, щоб пасажир почував себе в дорозі комфортно, потрібно готуватися до поїздки заздалегідь.


    Провідник Вадим РИКУН.

    Того дня до рейсу здійснювали підготовку залізничники поїзда №101/102. Всі вони, а було їх 11 осіб, прийшли на інструктаж, де обговорювали важливі виробничі питання. А вже о 21-й годині поїзд має відправитися в рейс за напрямком Київ - Херсон - Київ - Севастополь - Київ. Це закільцьований маршрут, який вже третій рік, як запроваджено на столичній магістралі.


    Провідниця Олена ЧЕРНЯК.

    Начальник поїзда Віктор МИХАЛЬЦЕВИЧ задоволений тим, як працює молодь.

    - Перший рейс вони проїхали з досвідченими провідниками, - розповідає Віктор Костянтинович. - А вже сьогодні вирушають самостійно. На 18 вагонів - 28 провідників. По три чоловіки - на два вагони. Приємно вражає те, що молодь, яка прийшла до нас цього літа, налаштована на роботу. Мене це дуже тішить. Усі - старанні, тямущі. У них завдання досить просте і в той же час складне - проявити себе, показати свої здібності, аби згодом у майбутньому отримати перспективу працювати на постійній основі. Вони мусять використати свій шанс, адже більшість з них мешкає за межами Києва, а там, де вони живуть, з працевлаштуванням дуже складно.


    Молоді провідники поїзда №101/102 готові до рейсу.

    Після «явки» проходимо до состава, де стоять вагони, чекаючи свого відправлення. Бригада залізничників починає приймати вагони. І ми маємо нагоду задати молодим провідникам декілька питань стосовно їхніх вражень про провідницькі будні.

    - Для мене дуже важлива ця робота, - каже Ольга Берегова. - Під час першої поїздки було трішки страшно. Але у мене був гарний наставник, тому швидко у всьому розібралась. Я прийшла на роботу із задоволенням - ця поїздка буде самостійною. Головне у будь-якій справі - її результат. А він полягає у забезпеченні безпеки та комфорту пасажирів. А ще… не проспати прибуття до тієї чи іншої станції. Минулого разу дуже хвилювалася, навіть «своїх» пасажирів будила декілька разів, - усміхається. - Вони теж хотіли спати і щоразу мені відповідали: «Через п’ять хвилин». Спасибі їм, не ображалися, поставилися з розумінням.

    Продовження теми підхопила Катерина Бобровник: «Я - залізничниця у четвертому поколінні. Закінчила Чернігівське училище залізничного транспорту. Мені все подобається у роботі провідника. Зовсім не лякають труднощі. Дуже хочеться працювати на залізниці».

    Заходимо до вагона. Начальник поїзда ще раз проводить інструктаж. За словами Віктора Михальцевича, за двадцять років роботи він звик уважно і прискіпливо перевіряти готовність складу перед рейсом. Така перевірка вже стала традицією. «Хоча довіряю бригаді, але так спокійніше, коли сам ще раз пройдеш весь состав», - зазначає Віктор Костянтинович.

    Безумовно, у Київській вагонній дільниці існують свої проблеми: кадрові, спрацювання рухомого складу тощо. Але є надія на молодих фахівців, які, попри труднощі, добросовісно виконують свої обв’язки. Тож слід було поїхати до цього підрозділу, щоб переконатися: є молоді люди, які не скаржаться на своє життя, вони завзяті у роботі!

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05