РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 27 (12 липня 2013) 

  • Міст через Десну. Темп реконструкції потрібно пришвидшити

    Реконструкція потужних ферм залізничного моста через Десну на під’їзді до Чернігова - захід своєчасний. Впроваджена в експлуатацію у 1928 р. багатотонна споруда потребує неабиякого втручання з боку фахівців з відновлення інженерних споруд. Днями кореспонденти побували на висоті 16 метрів над повноводою рікою, саме на такій висоті розташовано 600-метровий міст над рівнем деснянських хвиль. Мета зрозуміла - пересвідчитися, якими темпами йде реконструкція четвертого прогону.

    Теплий літній дощ нагадував про себе під час підйому на високу споруду. Отримавши необхідні інструкції щодо перебування на мосту, встигаємо пересвідчитися у тому, що картина на давній Чернігів, що відкривається з висоти пташиного польоту, доволі мальовнича.


    Скажемо відверто: не чекали зустріти того дня на мосту священика. Як з’ясувалося, провести урочистий молебень та освячення нових конструкцій безпосередньо на мосту отця Андрія (приход церкви Різдва Христового у м. Чернігів) було запрошено колективом Чернігівської дистанції колії на чолі із Сергієм ЯКОВЧУКОМ. Благословення від священика на плідну працю та благородні справи отримали і будівничі, і фахівці із технічного нагляду за цією багатотонною конструкцією, і ті, хто користуються цією залізничною спорудою. Священик мав на увазі локомотивні бригади і пасажирів залізничних експресів. Як стало відомо, служба отця Андрія в ім’я Всевишнього, яку він править у багатьох підрозділах Чернігівського залізничного вузла, є доволі значущою для парафіян. Молебні за унеможливлення будь-яких негативних подій неодноразово допомагали чернігівчанам: і колійникам, і локомотивникам, і будівельникам.


    Під час виробничої наради заступник начальника дирекції з будівництва
    залізнично-автомобільного переходу у м. Києві Євген НАЗАРОВ (ліворуч)
    висловив ділові зауваження щодо недостатніх темпів при проведенні реконструкції
    заступнику директора підрядної фірми «Гідроінжбуд» Петрові МУЗИЧЕНКУ.
    Зауваження з боку Південно-Західної залізниці як замовника реконструкції сприйняті як належить -
    темпи з реконструкції пришвидшаться.

    Прочитавши молитви та окропивши святою водою величну споруду, що між небом і стрімкою рікою з’єднує береги зачарованої Десни, отець Андрій звернувся до присутніх із настановою про здолання усіх перешкод заради добрих справ. Праця багатьох людей, яка вкладається у кожну оновлену конструкцію цього мосту, - то на благо багатьох поколінь. Лише отець Андрій здійснив молебень, червневий дощ вщух. І тільки рідкі краплини потрапляли на вантажний поїзд, рух якого мостовим переходом перервало технологічне «вікно» із заміни старих прогонних конструкцій на нові.


    Народження міцного шва.

    Виробничу нараду, яку провів заступник начальника дирекції з будівництва залізнично-автомобільного переходу у м. Києві Євген НАЗАРОВ (фахівці дирекції курують хід реконструкції моста через Десну), було присвячено обговоренню ситуації, що склалася тут через незадовільні темпи реконструкції. Річ у тім, що київська фірма-підрядник не справляється із конкретними строками, що встановлені керівництвом Південно-Західної залізниці. Є. Назаров запропонував представникам згаданого підприємства організувати роботу з реконструкції за цілодобовим графіком. Підставити плече спеціалістам із реконструкції готові чернігівські колійники та енергетики із виробничої дільниці Дарницької дистанції енергопостачання Південно-Західної залізниці, яку очолює Сергій ЧЕРНЕНКО. Допоміжний залізничний транспорт, забезпечення електроенергією тут гарантується.

    Працювати швидко і кваліфіковано на столичній магістралі давно вміють. Це саме вимагається і від підрядних організацій. Адже попереду - повна реконструкція 85-літнього мостового переходу.

    Іван СОТНИКОВ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05