РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (28 червня 2013) 

  • Аварія учбова, але іспит – справжній

    Щоразу, буваючи на навчально-тренувальному полігоні, де фахівці імітують надзвичайні ситуації та борються з їх наслідками, приходиш до думки: «Добре, що це лише навчання…». Бо кожний розуміє, що рятувальна операція в справжньому житті може тривати досить довго. Днями всього за півтори години було ліквідовано «аварію», проведено дезактивацію небезпечної речовини (за легендою, було розлито хімічну речовину з цистерни), знешкоджено та ліквідовано вибухонебезпечний предмет на місці «аварії», врятовані люди.


    У рамках навчань «Організація аварійно-відновлювальних робіт на залізничному транспорті, пов’язаних з витоком небезпечних хімічних речовин» Державна спеціальна служба транспорту спільно з Південно-Західною залізницею під координацією Мінінфраструктури України зімітували «аварію» на залізниці. За легендою, об 11-й годині на регульованому залізничному переїзді Дарниця - Бориспіль сталося зіткнення вантажного поїзда з вантажним автомобілем. Внаслідок дорожньо-транспортної пригоди з рейок зійшла цистерна зі зрідженим аміаком.


    Рівень небезпеки, яку становив розлитий аміак, на навчально-тренувальному полігоні в спецодязі під димовою завісою визначали команда хіміків-розвідників та аварійно-рятувальний підрозділ Держспецтрансслужби. На місце події прибули рятувальники в захисному спорядженні для надання допомоги потерпілим - вони вирізали металевий отвір у вантажному авто, аби витягнути затиснутих там пасажирів. Пожежні з Південно-Західної залізниці створили водяну завісу над аварійною зоною, аби не дати небезпечній хімічній речовині розповсюдитися в повітрі. Поза тим військові сапери Держспецтрансслужби знайшли вибухонебезпечний предмет на місці «аварії», який оперативно знешкодили.

    Особливу увагу та захоплення викликала робота відновного поїзда ст. Дарниця - вантажопідіймального крана ЕДК-1000, який, завдяки злагодженій роботі персоналу, з легкістю встановив на рейки цистерну, що зійшла.

    Загалом у тактико-спеціальних навчаннях взяли участь майже 50 спеціально навчених та підготовлених спеціалістів Держспецтрансслужби, було задіяно понад 10 одиниць важкої військової техніки.

    З боку Південно-Західної залізниці брали участь 14 фахівців із пожежного поїзда та техніка, а також 27 залізничників особового складу відновного поїзда ст. Дарниця.

    І хоча це було навчання, військові та спеціалісти-залізничники, задіяні у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, діяли з повною віддачею. Вони успішно виконали свої обов’язки на очах серйозних глядачів та керівництва Держспецтрансслужби, Укрзалізниці, Південно-Західної магістралі, Міністерства інфраструктури, Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

    Вельми прискіпливо до подій придивлялися телевізійники. Але якщо спочатку вони «ганялися» за телекартинкою, то досить швидко їх запальний пошук відеосенсацій поменшав. Вони навіть по-іншому почали сприймати події, які відбувалися на навчально-тренувальному полігоні. Адже його учасникам доводилося не солодко: спекотний полудень, відповідальність, обов’язок виконати непросте завдання.

    Загалом, на цих навчаннях спеціалісти спрацювали добре. І якщо у більшості глядачів залишились враження - «аж дух перехоплює», - то очільник Держспецтрансслужби генерал-лейтенант Микола Мальков зізнався: «Ми повинні бути готовими до надскладних випадків при аваріях і вміти впоратися з ними. Адже військові проходять спеціальну підготовку та навчання, щоб бути підготовленими до проведення аварійно-рятувальних робіт. У військових залізничників вже є досвід здійснення таких робіт - адже ми в числі перших ліквідували аварію поблизу Ожидова, де перекинулися 15 цистерн із жовтим фосфором».

    Варто наголосити, що й вогнеборці Південно-Західної магістралі витримали іспит на перевірку готовності до виникнення надзвичайної ситуації. «З військовими Держспецтрансслужби ми проводимо вже друге навчання. Однак, на цьому полігоні - вперше, він значно кращий для тренувань, ніж той, де ми тренувались минулого разу. Тут гарні під’їзди, більше місця. Практичне відпрацювання такого заходу показує, як ми повинні діяти у випадку екстремальної ситуації. Оперативно та злагоджено відпрацювали всі. Професійно показали себе вогнеборці із пожежного поїзда ст. Дарниця, спеціалісти із Київського загону відомчої воєнізованої охорони Південно-Західної залізниці та відновний поїзд ст. Дарниця. Перевірка, чого ми навчилися сьогодні, може не забаритися, адже попереду спекотне літо…» - сказав заступник начальника служби відомчої воєнізованої охорони - головний інспектор з пожежного нагляду Південно-Західної залізниці Іван Слуговін.

    Підбиваючи підсумки навчання, заступник головного ревізора залізниці з безпеки руху поїздів і автотранспорту Микола Кончаківський зокрема наголосив: «Завдяки командно-штабним навчанням у разі виникнення надзвичайної ситуації фахівці столичної магістралі показали, як повинні діяти. До того ж тут вдосконалили навички співпраці залізничників та військових. До речі, регламентований час на підйомку цистерни було скорочено майже удвічі».

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05