РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (28 червня 2013) 

  • Ризик не завжди справа благородна

    Залізнична колія, що пролягла від ст. Вінниця до ст. Немирів і далі до Гайворона, не відноситься до категорії з інтенсивним рухом поїздів. За добу в середньому їх тут проходить вісім пар поїздів. Тож на переїздах через цю колію не так часто зупиняють рух автомобілів. Однак і за таких умов знаходяться водії, які, нехтуючи Правилами дорожнього руху, долають залізничні переїзди, коли на них працює світлова та звукова сигналізація, сповіщаючи про наближення поїзда. А окремі навіть намагаються «проскочити», коли шлагбаум майже опускається.

    Ось тому підтвердження. В листі начальника Вінницької дистанції колії Олександра ОНИЩУКА на ім’я начальника ДАІ УМВС України у Вінницькій обл. Павла СОЛОНЕНКА читаємо: «Повідомляємо Вам про випадок порушення правил проїзду через залізничний переїзд 2 км перегону Вінниця - Вороновиця, що розташований на вул. К. Маркса м. Вінниці.

    17 квітня 2013 р. о 15 год. 44 хв. автомобіль «Мерседес» синього кольору з державним номером АВ 5513 ВН на вказаному переїзді при справній роботі світлофорів, які подавали сигнали червоного кольору, та включеній звуковій сигналізації продовжував рух, і на автомобіль опустився шлагбаум. Водій із місця пригоди скрився, збивши наконечник шлагбаума.

    Прошу вашої допомоги для встановлення особи водія автомобіля». Відповідь на цей лист ще із ДАІ, на жаль, не надійшла.

    За даними Вінницької дистанції колії також 17 квітня ц. р. тепловоз ТМЧ-4, що належить локомотивному депо Жмеринка, рухався зі швидкістю 40 км за годину, при дозволеній шв. 60 км/год., перегоном ст. Вороновиця - ст. Вінниця. При наближенні до залізничного переїзду, що розташований на 9 км цього перегону, машиніст помітив автомобіль «Волга», який з великою швидкістю рухався до колії. Він подав гучний та протяжний сигнал. Однак і на нього водій не зреагував, при тому, що на переїзді уже завчасно працювала світлова та звукова сигналізація. Автомобіль рухався з попередньою швидкістю, тому машиніст застосував екстрене гальмування з подачею піску на колії під колеса локомотива. Однак і такі заходи не запобігли зіткненню автомобіля із локомотивом, у результаті якого «Волгу» відкинуло на 15 метрів (на фото) від переїзду у смугу відведення. Машиніст негайно доповів про інцидент черговій по ст. Вінниця і разом із помічником кинувся на допомогу постраждалому. Та гр. Л., який був керівником одного із сільгосппідприємств, помер на місці. За висновками авторитетної комісії, до якої увійшли посадові особи залізниці, співробітники ДАІ та інші фахівці, винуватцем є лише покійний.

    Очевидним залишається лише одне - при перетині залізниці необхідно дотримуватись чітко визначених правил, тоді й не буде прикрих інцидентів, які можуть й забрати життя.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    На Південно-Західній залізниці ведеться певна робота з попередження порушень безпеки руху, оздоровлення колії й стрілочних переводів, пристроїв електропостачання й рухомого складу, впровадження на сталевих коліях стратегії гарантованої безпеки й надійності перевізного процесу. Але ж випадки, які описані вище, все ж повторюються. Статистика травмування громадян на залізничних коліях лякає. Правила безпеки на залізниці потрібно знати з дитинства.

    Страшні цифри, за якими - поламані долі, невимовний біль тих, чиї близькі люди стали жертвами трагічних збігів обставин, чиї життя вже не повернеш. Особливо, якщо це діти й підлітки.

    Основними причинами травмування громадян рухомим складом є незнання або порушення правил безпеки при знаходженні в зоні залізничних колій. А невиправдані поспіх і безтурботність, небажання користуватися перехідними мостами й настилами, а часом бешкетництво, хуліганство й ігри як на залізничних коліях, так і на прилягаючій до них території - то пряма дорога під колеса локомотива.

    Особливе занепокоєння викликає поводження дорослих, які, не звертаючи увагу на наявні пішохідні мости в районі залізничних вокзалів, ведуть своїх малолітніх дітей, онуків за руку через шляхи в несанкціонованих місцях.

    Шановні батьки, бабусі й дідусі!

    Задумайтеся, будь ласка, про прості, на перший погляд, речі. Сьогодні ви ведете дитину за руку, а зовсім незабаром вона підросте, ви станете довіряти тоді вже учневі самостійно ходити в школу. За необхідності переходу через залізницю, у підлітка просто не виникатиме думки, що безпечніше це зробити, піднявшись на пішохідний міст, тому що ви, дорослі, цю думку не прищепили йому з раннього дитинства. Подібна ситуація може виникнути і під час перетину залізничного переїзду. Якщо батько або мати, які управляють автівкою, порушують правила дорожнього руху, дитина, яка перебуває поруч, обов’язково запам’ятає, як було «круто», коли «перелітали» через шлагбаум. І застосовуватиме цю методику у дорослому житті. Для того, щоб залізниця залишалася для вас тільки добрим другом й помічником, а з вами й вашими близькими не скоїлося лиха, дотримуйтесь, будь ласка, самі й вимагайте виконання від ваших дітей і онуків простих правил безпеки.

    Отже, на залізниці НЕ МОЖНА:

    - перебувати на коліях і об’єктах інфраструктури залізничного транспорту, не призначених для пасажирів;

    - підлазити під вагонами;

    - перелазити через автозчепні пристрої між вагонами;

    - заходити за обмежувальну лінію платформи;

    - бігти по платформі поруч із поїздом;

    - улаштовувати на платформі рухливі ігри;

    - залишати дітей без догляду;

    - стрибати із платформи на колії;

    - проходити через залізничний переїзд при заборонному сигналі світлофора.

    При наближенні до залізниці згадуйте, будь ласка, ці нескладні правила. Не наражайте на небезпеку своє життя й життя своїх дітей. Пам’ятайте, що дотримуватись правил безпеки простіше, ніж згодом виправляти страшні наслідки через їхнє порушення. Добре б було, коли б і самі залізничники не забували про ці правила. Ризик в усі часи не є благородною справою.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05