РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (28 червня 2013) 

  • Навіть стукіт коліс поїздів для неї – музика

    Добра погода сприяє плідному відрядженню, тобто виконанню редакційного завдання. Особливо, коли початок літа і спека не докучає виконувати свої обов'язки. Тим більше, що така цікава поїздка до знакового місця в українській історії, як Трипілля. Хоча наша подорож, зазвичай, була запланована на залізничну станцію, та це не завадило нам оцінити красиві краєвиди та свіже повітря, після досить задушливої атмосфери електрички.


    Начальник ст. Трипілля-Дніпровське Віра ЄЦКАЛО.


    Вантажний касир Євгенія Сушко.


    Ст. квитковий касир Ірина БАКАЛИМ.

    Сама ст. Трипілля-Дніпровське органічно вписується в цей красивий ландшафт. Вона розташована в чудовому куточку природи, поблизу Канівського водосховища на Дніпрі, куди впадають три річки: Стугна, Красна та Бобриця. До того ж - усього за 40 км від столиці. Тож любителям спокійного сімейного відпочинку тут затишно і комфортно. Тому сюди лине великий потік пасажирів зі столиці, особливо на вихідні. А ще тут виконується достатній обсяг вантажної роботи. Приміром, тільки за травень вивантаження склало 2683 вагонів, з яких 2503 припадає на вугілля.

    Перон станції доглянутий, викошена трава, пофарбовані станційні будівлі, красиві квіткові клумби. Останнє - це вже своєрідна візитівка Південно-Західної магістралі. І справді, на якій би станції нам не доводилось бути, завжди підмічаємо таку красу.


    Станція Трипілля-Дніпровське.

    Того дня на вокзалі ст. Трипілля-Дніпровське було чимало пасажирів, десь за півгодини мала бути електричка до Києва. Однак виручка, про що нам згодом розповіла старший квитковий касир Ірина Бакалим, надходить не від продажу квитків на приміські електрички. Тут, зазвичай, пільговий контингент пасажирів, а надходження отримують від продажу квитків на поїзди далекого сполучення. Лише вранці було продано 90 квитків за різними напрямками, а до кінця робочої зміни нарахується майже 300.

    Своєрідну екскурсію по станції нам провела її начальник Віра ЄЦКАЛО. Віра Василівна станцію знає досконально, адже довгий час працювала саме тут черговою. Їй відомі всі таємниці і «підводні» камені в роботі. А те, що пані Віра стала залізничницею, заслуговує на окрему розповідь. Йдеться про романтичну історію - про «крилату» мрію. З дитинства хотіла працювати на залізниці. Навіть стукіт коліс поїздів, а живе наша героїня поблизу станції, для неї - музика.

    Ранок. Працівники станції заглиблені в роботу, та все ж стараються відповісти на наші питання. Заходимо майже до кожного кабінету.

    - Хочеться дізнатися якомога більше про виробничі процеси на станції, про її трударів, чим ви тут живете? - запитую Віру Василівну.

    - Ми живемо роботою, - каже Віра Єцкало. - Станція проміжна, має третій клас. Всі зусилля спрямовуємо на виконання виробничих завдань. І основне - це вивантаження вантажів. Адже поруч розташована теплоенергоцентраль (ТЕЦ) «Центренерго». Вона - основний клієнт. Сьогодні діяльність ТЕЦ побудована таким чином, що вугілля підвозиться щоденно. Звісно й робота станції підпорядкована таким умовам, і тут немає авралу, коли настають холоди. Стабільна робота ТЕЦ - запорука нашої успішної роботи. Втім виникають і проблеми, адже під час робочого процесу все може бути.

    Підтвердження слів начальника станції знаходимо на колії. Там стоять вивантажені вагони.

    - Частину вивантажено вночі, - розповідає вантажний касир Євгенія Сушко. - А зараз заходять ще два состави. Окрім цього є й металобрухт, лісоматеріали, щебінь.

    Запитую у Віри Василівни: «У вас всюди такий порядок? Як вам це вдається?»

    - Це все колектив. Коли треба, то всі дружно стають до роботи. До того ж на залізниці не працюють люди, яким байдужа станція. Вони просто не затримуються. Тож така відданість, почуття обов’язку допомагає долати всякі перешкоди.

    Заходимо до чергового по станції. Сьогодні на зміні - Мар’ян МИСЬКО (фото на 1 стор.). Випускник Української державної академії транспорту, людина, закохана у професію. У цього хлопця, аж ніби світяться очі, відчувається, що він виконує важливу функцію у ланцюжку роботи станції. Здається, на перший погляд, що в його роботі немає нічого особливого. Але ж характер загартовується якраз у буденній роботі. А він у нього є. Народився на Львівщині, потім - навчання у Харкові, потому хотів влаштуватися на роботу ближче додому, але, як виявилось, для нього не знайшлось робочого місця на Львівській залізниці. І він приїхав до Києва (знімає кімнату) і почав поступово будувати сходинки професійної кар’єри.

    - Бажання стати залізничником у мене було велике. І ось здобуваю практичні навички, - каже Мар’ян. - Головне у нашій роботі бути зібраним і уважним. І ще потрібно приділяти особливу увагу дотриманню регламенту між черговим по станції і машиністами поїздів. Регламент цей чітко виписаний у нормативних документах.

    Повертаємось до розмови з Вірою Василівною. Звертаю увагу, з якою пошаною і гордістю відгукується про своїх колег керівник: «Це дуже добре, що такі люди є, - усміхається Віра Василівна. - Мені б хотілось, щоб таких людей життя нагороджувало за стійкість. Нині для всіх складний час. Але люди у нас працьовиті й колектив чималий. У штаті понад сорок чоловік. Усі робітники досвідчені, відповідальні, дружні. Їм будь-яка робота по силах».

    Залізничники цінують свою роботу, миряться навіть із транспортними негараздами, яких останнім часом додалося. Бо люди в більшості своїй мешкають на лінії й користуються електричками. А виділяти когось окремо не хочеться, бо кого на станції не зустрінеш, з ким не поговориш - усі заслуговують на добрі слова.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05