РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 23 (14 червня 2013) 

  • ТУРБІВ відроджується

    Життя останнім часом більш ознаменовується закриттям залізничних станцій. І це - закономірно, адже недоцільно утримувати інфраструктуру там, де немає вантажної роботи, пасажирських перевезень. Так було зі ст. Турбів. За перспективами розвитку залізниць колишнього Радянського Союзу від цієї станції мала бути розв’язка на Погребище, Христинівку та Гайворон.

    Але сталось не так, як гадалось. Проблеми, що торкнулись місцевих підприємств у 90-их та впродовж першого десятиліття поточного віку, обумовлювали занепад економіки у цьому регіоні. Тому ст. Турбів було закрито і колію до неї залишили як під’їзну. Подавати вагони й оплачувати за їх подавання підприємствам, що залишились у цьому селищі, було не вигідно. Під’їзна колія, яка відносилась до ст. Калинівка, залишалась незадіяною.

    На щастя, життя не стоїть на місці. У тому числі й у селищі Турбів. Тут останнім часом утворилось декілька підприємств, яким потрібні залізничні перевезення. Крім того, й «старі» не проти скористатись послугами залізниці. Тому й постало питання, щоб відновити залізничні перевезення цією колійною дільницею, але за нових умов. Залізниця пішла на поступки - віднині не вважатиметься перевезення цією колією, як під’їзною. Однак і самостійної станції, у повному розумінні цього слова, у Турбові не буде. Цей маленький підрозділ залишатиметься у складі ст. Калинівка, однак поїзди, окремі групи вагонів, подаватимуться до Турбова не як під’їзними коліями, а за загальними нормами транспортування залізницею.

    Вигода? Думається, вона взаємна. Залізниці, щоб не втрачати усе, будуть вигідними й такі перевезення. А підприємцям завжди вигідні відчутні економічні поступки від перевізників. Але чи буде що перевозити?

    У Турбові на сьогодні створено одне із найбільших підприємств в Україні, із виробництва альтернативних видів палива, яке потребує чималих вантажних перевезень, у тому числі й залізничним транспортом. Є й інші потенційні та й реальні замовники послуг від транспортної галузі. Зокрема працює пункт прийому металобрухту, зерносховище тощо. Крім того, неподалік від Турбова є родовище каоліну, запаси якого будуть розробляти і перевозитимуть до місць переробки.

    Сьогодні уже розпочались роботи з капітального ремонту колії, яка пролягла від ст. Калинівка до Турбова. Тому що колія, яка базується на дерев’яних шпалах, не відповідає мінімальним вимогам для руху поїздів. Отже, потребує заміни.

    - За цим напрямком сьогодні проведено капітальний ремонт двох кілометрів колії, - розповідає майстер дільниці Вадим ПОДОЛЯН. - Роботи проводить підрозділ Жмеринської колійної машинної станції під керівництвом головного інженера Миколи ДЕДЮНА. Найближчим часом буде відновлено десять кілометрів колії за цим напрямком.

    Щоб відродити перевезення між Калинівкою та Турбовим, доводиться не лише замінювати верхню будову колії, а й вирубувати хащі, які уже встигли «захопити» місцевість вздовж сталевих ниток. Однак залізничникам, зокрема працівникам колійного господарства, й такі перешкоди не завадять, коли вони бачать перспективи розвитку Південно-Західної залізниці. Життя на ст. Турбів найближчим часом буде відроджено.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05