РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 23 (14 червня 2013) 

  • Молодеча СИЛА і наполегливе БАЖАННЯ працювати сумлінно

    Коли будь-якого машиніста, локомотив якого дає збій, а то і повну зупинку під час рейсу, запитати, хто винен, він (тобто механік - ред.), у цьому як автор цих рядків пересвідчувався неодноразово, назве слюсарів-ремонтників. Дійсно, відмови трапляються. Але, на мій погляд, часто-густо варто говорити не лише про якість ремонту, а й про самі локомотиви. Багато з них потрібно вже списувати, адже відпрацювали усі можливі строки експлуатації.

    Як би не так. У локомо тивному депо ст. Київ-Пасажирський дбають про кожну машину, про кожний вузол, деталь. І це за умов, що морально і фізично застарілі локомотиви серій ЧС4, ЧС8 (далі - «чехи» - І.С.) машиністи та їхні помічники змушені експлуатувати через те, що розрекламовані свого часу вітчизняні ДС3 (мали прийти на зміну «чехам») проблем ремонтникам ще й додали. Їх, тих проблем, - греблю гати. Хоч у ходовій частині, хоч у електросхемах. Та подітися деповчанам нікуди - «друге дихання» старій техніці бери і забезпечуй. Більш сучасної ніяк не дочекаються не лише машиністи, але й слюсарі.

    Саме зараз варто розповісти про цікавий факт. Працював після закінчення Козятинського залізничного училища слюсарем у локомотивному депо Володимир ТЕРЕЩУК. Небагатослівний хлопець швидко вивчив непросту науку - ремонт головних вимикачів вантажних електровозів.

    Що це за апарат, запитаєте? Уявіть собі таку ситуацію. На початку рейсу на даху електровоза відбувається спалах. Від несправності саме у ньому - у головному «рубільнику», що відповідає за з’єднання апаратури електровоза із контактною мережею, сталося коротке замикання. Вогняна дуга, як від потужної блискавки під час літньої грози. Тиск від інертних газів, які створюються у замкненому просторі циліндричної форми ізоляторів досягає сотень атмосфер. І ось вам - маленький вулкан на даху локомотива. Напругу у контактній мережі потрібно знімати. А це обов’язково зв’язок із енергодиспетчером, щоб за його участі знеструмити контактну мережу. А потім згідно з інструкцією дочекатися електромеханіків-контактників. Якщо поломка незначна, локомотивна бригада спробує відремонтувати електровоз безпосередньо на лінії.

    А якщо ні? Значить, суттєво порушена технологія ремонту безпосередньо у депо. Викликай допоміжний локомотив, і «гайда на базу!» Ну і як запобігти цьому? Довіряти роботу надійним фахівцям. Безпосередньо у депо. Таким як Володимир Терещук.

    Він має молодий вік. Тому інакше як Володею його тут не називають. По-перше, саме в мене це викликає власні батьківські почуття. Дійсно, як відноситись до велета, який є достатньо сором’язливою людиною? Ледь вмовили із фотокореспондентом подивитися в об’єктив. По-друге, на пропозицію начальника локомотивного депо Київ-Пасажирський Михайла ВИСОЦЬКОГО перейти на роботу до столиці він також не відразу відповів згодою. Значить, В. Терещук обдумує кожний свій життєвий крок. «Це притаманне серйозним молодим людям, - запевнив мене старший майстер електроапаратного цеху Валентин БОНДАРЕНКО. І додав: «Володимир Терещук має руки працьовиті і шану від людей гарну».

    …Володимир міцно тисне мою руку. І мені на якусь мить здається, що сили цьому парубку не займати. Молодечої сили і наполегливого бажання працювати сумлінно.

    Іван СОТНИКОВ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05