РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 23 (14 червня 2013) 

  • У коростенців буде новосілля!

    Практично жодна господарська галузь у державі не веде будівництва осель для своїх працівників. І тому залізниця, мабуть, єдина із складових економіки України, де виконується ст. 47 Конституції (Основного Закону). Наочним підтвердженням тому є вже впроваджений в експлуатацію будинок у Козятині та будівництво 65-квартирного в Коростені. Дізнатися, який стан справ на цьому об’єкті, вирішили кореспонденти «Рабочего слова».


    Під час огляду будівництва комісією на чолі із начальником Південно-Західної залізниці Олексієм КРИВОПІШИНИМ.


    Бригадир мулярів Леонід КИСЕЛЕВИЧ.

    Перше, що ми почули, як тільки перетнули кордон біля воріт будівельного майданчика, був гучний оклик:

    - Вхід сюди заборонено!

    Після пред’явлення службових посвідчень непорозуміння було усунено. Будівельний майстер Коростенського будівельно-монтажного експлуатаційного управління Ігор ОХОТСЬКИЙ із задоволенням почав розповідати про те, що на сьогодні зроблено.

    - Цей будівельний майданчик має назву «65-квартирний житловий будинок». А в реальності це - два окремих будинки: п’ятиповерховий на 30 квартир та дев’ятиповерховий - на 35. Перший вже на стадії здавання в експлуатацію - виконуються завершальні фасадні роботи, на другому - споруджується восьмий поверх.

    За словами інженера, в першому закінчено всі оздоблювальні роботи: відштукатурено стіни, вирівняно підлогу, встановлено вхідні металеві двері, що ведуть в квартири. Що стосується подальшого оснащення помешкань, це буде справою кожного власника.

    На мій погляд, це дуже вірне рішення - кожен господар матиме можливість обирати, що краще: для стін - шпалери чи фарба, для підлоги - паркет, ламінат або лінолеум. Це ж стосується і побутових приладів - одного влаштовує продукція вітчизняного виробника, іншому подавай закордонне. І сантехніка не виняток - можна встановити звичайну ванну чи джакузі, а когось влаштує душова кабіна. З особистого досвіду знаю - все, що було зроблено «моїми» будівельниками з оздоблення, довелось переробляти за власним смаком. До того ж за рахунок цього саме будівництво та реконструкція обійдеться дещо дешевше.

    Коли ми оглядали приміщення в середині будинку, раптом відчув занепокоєність у поведінці Ігоря Михайловича. Поцікавився причиною.

    - Зараз начальник залізниці має приїхати, - відповів той.

    Отже, є ще один привід для продовження творчого відрядження.

    Біля воріт будмайданчика ми були якраз своєчасно. Саме в цей момент із службового автотранспорту виходили начальник залізниці Олексій КРИВОПІШИН та супроводжуючі його особи. Представившись керівникові, Ігор Охотський запросив прибулих на об’єкт.

    Ознайомившись із ходом будівництва, керівник столичної магістралі зробив декілька зауважень щодо розбудови прибудинкової інфраструктури. На закінчення Олексій Мефодійович висловив впевненість, що перша черга новобудови 1 серпня зустрічатиме новоселів.


    Будмайстер Коростенського БМЕУ Ігор ОХОТСЬКИЙ.


    Машиніст будівельного крана Олексій ЛІСОВСЬКИЙ.

    Коли керівна делегація залишила територію, ми продовжили знайомство із будівництвом. Підіймаємося на восьмий поверх другої черги. Тут бригада мулярів під керівництвом Леоніда КИСЕЛЕВИЧА займається укладкою цегли. Від муляра п’ятого розряду Василя ВЛАСЮКА дізнаюсь, що за зміну один майстер повинен викласти понад кубометр цегли. Але тут профіль кладки складний - необхідно витримувати геометрію вентиляційних, сантехнічних каналів тощо. Проте, незважаючи на це, завдання виконується своєчасно.

    Спілкуючись з Ігорем Охотським, дізнаюсь, що він залізничний будівельник не в першому поколінні. Його батьки Михайло Олексійович та Лідія Яківна по 40 років відпрацювали у Коростенському будівельно-монтажному поїзді. А якщо додати ще 25 років трудового стажу самого Ігоря Михайловича, то загальний трудовий вік родини Охотських перевалив за сотню. Сподіваємося, що він зростатиме й у подальшому.

    Можна сказати, що цей будинок буде зручним та комфортним для життя його мешканців - просторі кімнати, велика кухня, а головне - індивідуальні системи теплопостачання та підігріву води, що сприятиме мешканцям бути незалежними від примх з боку комунальників.

    Пройде ще трохи часу, і тридцять щасливих сімей коростенських залізничників в’їдуть у власні оселі.

    Сергій ГУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05