РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (7 червня 2013) 

  • Розмова з машиністом Кобрисем про майбутнє українських магістралей

    Напередодні знайомства із машиністом оборотного локомотивного депо ст. Хутір Михайлівський В’ячеславом КОБРИСЕМ наштовхнувся на змістовну фразу Леоніда Фінберга, головного редактора видавництва «Дух і літера», який висловився, що «зараз є мало інтелектуалів, які готові вислухати співрозмовника і водночас тактовно, без закидів і образ, сказати власну думку». Слухаючи В’ячеслава Володимировича, зрозумів, що мій співрозмовник не просто робітник: В. Кобрися турбує проблема ребрендинга (розробка стилю компанії - ред.). Так, з початком акціонування українських залізниць має впроваджуватися і зміна логотипа компанії, і колірна схема оформлення рухомого складу тощо. Однак бренд - це, насамперед, ті цінності й принципи, якими повинні керуватися всі працівники компанії у своїй практичній діяльності. Корпоративні компетенції випливають із цінностей бренда, демонструють, якими вміннями й діловими якостями повинні володіти працівники для втілення цих цінностей у життя.

    ПЕРША ЦІННІСТЬ КОМПАНІЇ - МАЙСТЕРНІСТЬ. Маємо робити свою роботу на найвищому професійному рівні, - таку думку висловив В. Кобрись. Для цього від кожного співробітника потрібні компетентність і клієнтоорієнтованість. ДРУГА ЦІННІСТЬ - ЦЕ ЦІЛІСНІСТЬ. Її втілення неможливе без відповідальності, націленості кожного на якість і безпеку. ТРЕТЯ ЦІННІСТЬ - ВІДНОВЛЕННЯ. Розвиток і відновлення компанії, використання нових можливостей вимагають креативности й лідерства від працюючих у ній людей. Цінності бренда й компетенції характеризують цільовий стан корпоративної культури Українських залізниць.

    Молодість - рушійна сила для впровадження багатьох сміливих задумок. В’ячеславові Володимировичу, який працює 10 років на залізниці, притаманна ще й фотомайстерність. Читачі нашого видання вже неодноразово пересвідчувалися у цьому. Понад 20 років тому він вперше взяв у руки знаменитий на увесь світ ФЕД. А перші фотознімки робив саме на … залізниці. Але годі про В. Кобрися. Нехай розповідає про власну ідею, вирішив автор цих рядків. Ось що із цього вийшло.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05