РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (7 червня 2013) 

  • Прямі шляхи Юрія КУЧЕРЯВОГО

    Хутір Михайлівський завжди в роботі. Відправляються і прибувають поїзди, по гірці снує маневровий тепловоз, із Зернового, від самого кордону, прийшла електричка й висадила пасажирів, гурт колійників клопочеться над стрілкою… І всю цю картину доповнює скромне «тук-тук» - вздовж состава йдуть оглядачі. І скільки б не приїздив сюди, завжди чую їх у станційному гомоні. Оглядачів і наших, і російських, бо Хутір - унікальна станція: на її коліях стан вагонів перевіряють залізничники двох держав.

    Люди тут гарні, і мова їх цікава. Люди скромні, доброзичливі, працьовиті, відверті. Завжди приємно поговорити з ними, потеревенити про роботу і не лише. Особливо із представниками зрілого покоління, які застали і той лад, і цілком адаптувалися у нинішньому. Юрій КУЧЕРЯВИЙ якраз і належить до цього покоління.

    Токар за фахом, він в молоді роки попрацював на Півночі, а повернувшись додому, влаштувався на залізницю слюсарем із ремонту рухомого складу у ПТО Хутір Михайлівський вагонного депо Конотоп. Це був період модернізації вагонного парку, та рухомий склад із підшипниками старого типу ще ходив. На першій підйомці Юрій Кучерявий був щедро облитий мастилом із букси - пройшов, можна сказати, обряд хрещення. Сьогодні цей випадок згадує із посмішкою, але на запитання, що ще запам’яталося, відповідає цілком дипломатично: «Робота є робота, а вагон залишився вагоном. Ті ж гайки, ті ж гвинти й пружини… Ось тільки паперів стало більше… Будні і свята запам’ятовуються».

    На ПТО Юрій Кучерявий працював до дев’яносто першого. До того часу встиг вже одружитися. Сім’ї потрібне своє житло, а з ним, як ви розумієте, й тоді були проблеми. Квартири давали тільки у дистанції колії. Тож довелося йому перекваліфікуватися: стати муляром і теслею.

    Розумію, напрошується запитання: токар, слюсар - і раптом у будівельники, класти цеглину на цеглину теж треба вчитися. Отож бо й воно, що в Хуторі це не дивина, тут чоловіки уміють все робити. Саме життя вчить. Удень - на станції, увечері - домашні клопоти. Там огорожу підправити, дах перекрити, електропроводку поміняти чи городу дати лад. Але про город пізніше.

    У двохтисячному Юрій Леонідович повернувся на ПТО. Розпочинав знову із нуля - слюсарем-ремонтником другого розряду. Але це був уже інший час. Хутір став прикордонною станцією. Якщо раніше вантажні поїзди йшли без зупинки від Конотопа до Брянська, тепер же обов’язково проходили в Хуторі митний і прикордонний контроль, контроль ветеринарною й іншими службами, ретельно перевірялися вагонниками. Словом, МППВ - міждержавний пункт передачі вагонів.

    А потім у вантажних вагонів з’явився реальний власник. Це теж наклало відбиток на роботу ПТО. По-перше, парк оновився, по-друге, коли вагон відчеплено, а в дорозі все може трапитися, власник хоче знати об’єктивну причину затримки, мати фото і знати ціну ремонту, тобто цілком ринковий підхід. На ПТО теж не ликом шиті. І діють за відомим принципом: увечері - гроші, стільці тобто рухомий склад - вранці. Клопітна справа, але, за словами Юрія Кучерявого, механізм взаємин із клієнтами відпрацьовано і проблем не виникає.

    Так ось чому паперів побільшало. Та й посада в Юрія Кучерявого вже інша. Із жовтня минулого року він працює бригадиром на дільниці із відчеплювального ремонту. У бригаді, крім нього, два слюсарі - Сергій КОТОВ, Олег ЄВДОКИМЕНКО, і два зварювальники - Сергій ЛЯШЕНКО та Олексій ШЕРСТЮК. Робота у них є завжди, та характер відчеплень змінився - в основному через несправність гальм та руйнування пружин.

    Говоримо про вагони, та згадується фраза про Кучерявого, мовлена головою профкому депо Юрієм ШИШОМ: «Це - наш суддя».

    - Юрію Леонідовичу, ви й у волейбол граєте, й у футбол, мабуть?

    Він уважно дивиться на мене. Пояснюю.

    - А ось ви про що. Це була волейбольна першість депо. Приїхали хлопці грати, а судити нікому. А тут я на зміні. Тож і дали свисток в руки. А в футбол грає мій син - Денис. Школяр, тринадцять років, а вже їздив на обласні змагання.

    - Залізничником буде?

    - Та де там. Футболістом.

    Тільки життя примхливе. Сьогодні мріє про славу Блохіна і Шовковського, а завтра відчує, що залізниці потрібні умілі молоді руки. Та, бува, й продовжить залізничну династію Кучерявих. Валентина, дружина Юрія Леонідовича, працює телеграфісткою у Конотопській дистанції сигналізації і зв’язку.

    Спогадом про минулорічне волейбольне змагання спортивна тема у нас не обмежується. Бригадир розповідає, як завершать облаштування волейбольного майданчика, підкреслюючи, що весь ремонт виконують власноруч.

    - І тут теж буде ремонт, - показує він стіни скромного притулку бригади. - Оновимо - не впізнаєте.

    Це, зрозуміло, в робочому плані ПТО. А в особистому житті?

    - Так город же, - відповідає. - Мотоблок перевірю. І вперед…

    З огляду на мотоблок, агрегат універсальний і потужний, подумалося, що в Кучерявого півгектара землі.

    - Ні, шість соток, - уточнює Юрій Леонідович. - Але і на них роботи вистачає.

    Ось таке воно життя хуторян - постійна і щодення праця. А за трудове сумлінне багатоліття на залізниці Юрія Кучерявого нещодавно нагороджено почесною грамотою Державної адміністрації залізничного транспорту України. За роботу і шана.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05