РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (7 червня 2013) 

  • Петрівський міст. Новий етап

    Двічі запрошувати журналістів «Рабочего слова» на колійне «вікно» немає потреби. Ми завжди залюбки беремо участь у заходах, на яких забезпечується безпека руху, створюються комфортні умови для подорожуючих. Проте вільно потрапити на режимний об’єкт, а саме таким є Петрівський залізничний міст через Дніпро, де і відбувалися роботи, неможливо. Тому спочатку довелось домовлятися зі службою відомчої воєнізованої охорони та причетними до спеціального режиму.

    Дозвіл отримано, але нас попередили - сам міст ні в якому разі не знімати. На мій погляд, це звичайний пережиток часів залізної завіси, адже за сучасними технологіями за допомогою інтернету будь-який об’єкт за сімома печатками можна розглядати в режимі реального часу. Але річ не про це.






    Того дня «вікно» мало разпочатися об 11:30. Але колійники Дарницької дистанції прибули на міст заздалегідь. І одразу розпочали підготовчі роботи. Поїзди ще продовжували курсувати мостом, а вони вже зайнялись зняттям охоронних кутників і контркутників.

    Саме в цей час ми з фотокореспондентом якраз підійшли до Петрівського моста, де нас зустрів заступник начальника стрілецької команди з охорони моста Олександр ШТАПИР. Він і провів нас до місця робіт, а це майже над Трухановим островом.

    Тут знайомимося з мостовим майстром мостоцеху №4 Миколою ЗАЇНЧКІВСЬКИМ. Одразу цікавлюсь в нього, чи не є порушенням вимог правил техніки безпеки той факт, що поїзди їздять, а люди працюють на колії?

    - Ніяких порушень, - відповідає, - у нас виставлені сигналісти, які попереджають про наближення рухомого складу. А на мосту є спеціальні «кармани», куди люди ховаються під час проходження поїзда.

    Від нього ж дізнаюсь, що сьогодні дали лише шестигодинне «вікно», як раз на час перерви в русі міської електрички. А за цей час необхідно встановити 13 одиниць безбаластного мостового полотна (БМП). Тому робітники поспішають виконати всі підготовчі роботи до прибуття важкої колійної техніки.

    Взагалі встановлення на мостах БМП - справа дуже вигідна, оскільки строк його служби 30 років, а мостові бруси потребують заміни кожні п’ять років. До того ж тут можна буде встановити безстикову колію.

    Остання ранкова електричка прослідувала у бік Дарниці й колійники одразу почали знімати кріплення рейок. Стропальники кріплять їх до крану колієукладача і він прибирає сталеві нитки. Тепер необхідно прибрати мостові бруси. З перших же хвилин робота виконується у високому темпі. Відпочивати ніколи - всі при справі. Хоча погода не дуже спекотна, все одно піт заливає очі. Бачу, як монтер колії Евген МИРОШНИЧЕНКО кепкою обтирає обличчя. Тільки-но зняли перші бруси, одразу починають зачищати та фарбувати металеву несучу конструкцію. І ось уже машиніст колієукладача Анатолій СТЕКЕЗІН підіймає перше БМП. Стропальник Костянтин ВАСИЛЬЧЕНКО віддає команди машиністу як повернути стрілу, щоб плита точно лягла на призначене місце. Тут потрібна майже ювелірна точність - необхідно витримати конструкційні зазори. За першою плитою укладається друга, третя… До роботи долучаються бригадир мостоцеху Олексій БУЛЬБА з колегами. Вони спеціальними болтами закріплюють їх на рамі моста. Нарешті всі плити встановлено. Колійники закріплюють рейки. На сьогодні завдання виконано.

    Це було не перше й не останнє «вікно» на Петрівському мосту - тут ще достатньо залишилося мостового бруса. Але у тому, що завдання буде виконано своєчасно, можна не сумніватися.

    Сергій ГУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05