РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (31 травня 2013) 

  • Основні критерії - освіта, дисципліна і відповідальність

    Світлані ГУБАР було лише 18 років, коли вона, після закінчення технічного училища залізничного транспорту, прийшла працювати квитковим касиром на ст. Дарницю. У 1992 р. це був зовсім інший вокзал, інші умови праці. Сьогодні Світлана Миколаївна з посмішкою каже про той час: «То була зовсім інша історія». І справді, інша.

    У 2008 р. було створено Центр регіональних перевезень пасажирів (РПЦ). В основу підрозділу покладено об’єднання приміських вокзалів Дарниця, Київ-Пасажирський та зупиночних платформ Караваєві Дачі і Лівий Берег. І Світлана Губар з того часу працює завідувачкою квиткових кас РПЦ.

    - Пані Світлано, Ви на залізниці вже 21 рік. А якими були перші кроки у професії?

    - На станцію Дарниця я прийшла вже будучи знайомою із діяльністю транспортної галузі. По-перше, училище, де навчання чередується із практикою. По-друге, мої бабуся і дідусь, по батьковій і материній лінії, працювали на залізниці. Олексій Яковець, мій дід, працював у Дарницькій дистанції сигналізації та зв’язку, а бабця Єфросинія Циба - на ст. Київ-Московський. Керівництво станції мене зустріло дуже привітно. Та й робота мені подобається. І я почала працювати легко і без проблем. Навчалась у старших колег і згодом, коли з’явилася перша-ліпша можливість, щоби зреалізуватися як старший касир, я погодилась.

    - Ви не побоялись відповідальності?

    - Незважаючи на те, що була молодою, мені завжди хотілось більшого. І було б марно не використати свій шанс. Я переконана, що все залежить від людини і, може, трішки потрібно везіння. Слід зауважити, що наша робота досить специфічна. Потрібно бути сконцентрованим і зібраним, та ще й непогано бути психологом. Адже пасажири бувають різні, тому до кожного бажано індивідуальний підхід. Ті працівники, які не можуть витримати такі навантаження, шукають інше місце роботи. А залишаються лише ті, які вболівають за залізницю. Можливо, це не скромно, але я одна із них. Тож у нас справді працює колектив однодумців і професіоналів, бо приміські перевезення - це не для слабких духом. Коли організовувався центр і мені запропонували вищу посаду, я погодилась, бо знаю, що завжди можу розраховувати на підтримку колективу й адміністрації. А те, що відповідальність велика, то я над цим не замислююся - виконання своїх обов’язків для мене є аксіомою.

    - Розкажіть, будь ласка, що є пріоритетним у вашій роботі?

    - Головним завданням РПЦ є організація перевезень пасажирів у приміському сполученні. На наших приміських вокзалах достатньо великий пасажиропотік. І за логікою така кількість платоспроможного населення повинна додавати кошти до казни залізниці. Однак неупереджена статистика свідчить: збитки через недоотримання коштів від цього виду перевезень складають мільйони гривень. Тобто пасажири користуються залізничним транспортом і не сплачують за нього. Ми своїми діями повинні впливати на менталітет населення. Для цього впроваджуються штрафи, влаштовуються заслони, проводяться профілактичні рейди... Окрім цього ми удосконалюємо технологію роботи квиткових кас, турнікетних систем, проводимо місячники з підвищення дохідності.

    Адже наш центр свого часу було створено для підвищення дохідних надходжень. Тому кожний на своєму робочому місці повинен працювати з повною віддачею. А якщо говорити про конкретно мої обов’язки, так це забезпечення технічного процесу вокзалів: порядок обслуговування пасажирів, організація продажу квитків, ведення документації тощо. Наразі у нас наступила гаряча пора - розпочався дачний сезон. І до тієї кількості пільговиків, які їздять щодня електричками, додалися й пенсіонери, які щоденно туди й назад подорожують на дачі. Тому потрібно, як кажуть, тримати руку на пульсі.

    - Тобто це основні завдання, які стоять перед колективом, а як вирішуються кадрові питання?

    - У нашому колективі трудиться майже 400 чоловік. Це люди різних професій. Основними є касири квиткові та контролери перонні. Зважаючи на специфіку роботи, пов’язану з безпекою руху поїздів та обслуговуванням пасажирів, керівництво галузевої служби приміських пасажирських перевезень та начальник центру постійно приділяють увагу роботі з кадрами. Для цього систематично впроваджуються в практику нові інформаційні технології. Бо основне завдання для касирів - це успішне та оперативне використання наявних технічних можливостей. Минулого року ми прийняли на роботу 10 квиткових касирів. Та все ж кадрове питання залишається актуальним. Адже сьогодні молодь, якщо її щось не влаштовує, швидко звільняється. Основні критерії - освіта, дисципліна і відповідальність.

    - Пані Світлано, скажіть, будь ласка, а чи є ностальгія за тим старим вокзалом, адже перше місце роботи у Вас було саме там ?

    - Звичайно. Пам’ятаю і трішки ностальгую. Він для нас був більш камерним. Однак всі знають, що була грандіозна перспектива розвитку, яку свого часу започаткував колишній міністр транспорту Георгій Кірпа. Тоді планувалось, що новий столичний залізничний вокзал у Дарниці має бути найбільшим і найуніверсальнішим у світі. Сьогодні можна говорити хоча й не про грандіозні, але успіхи, які належним чином сприяють покращенню рівня обслуговування пасажирів. Приміром, впроваджено в експлуатацію будівлю приміського вокзалу, споруджено пасажирські перони, зупинку пасажирських поїздів дальнього сполучення. Тож сучасний вокзал і ст. Дарниця стали своєрідною візитівкою столичної магістралі.

    - Минулого року Ви були відзначені, як кращий працівник галузі. Що для вас означає така нагорода?

    - Так, 12.12.12. мені вручили знак «Кращому працівнику пасажирського господарства». Зізнаюсь, для мене це було несподіванкою. Адже ніколи не працювала за нагороди, хоча, коли на твій труд і твоє старання звертають увагу, це завжди приємно. Хочеться діяти ще краще.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05