РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (31 травня 2013) 

  • «Універсальний солдат» Ігор Кислий

    Ігоря КИСЛОГО, оператора поста централізації ст. Ворожба на вузлі знають добре. По-перше, із династії залізничників. Правда, цим тут нікого не здивуєш. У кожній родині хтось та працює чи працював на залізниці.

    По-друге, «універсальний солдат». Це слова Ігоря Євгеновича про себе. Був і сигналістом, і складачем, і регулювальником швидкості. Трудився, коли виникала необхідність, у Хуторі Михайлівському, в Конотопі, на станції Київ-Пасажирський. Голова профкому станції Ворожба Галина СИДОРЕНКО сказала про нього так: «Станційну роботу знає досконало, працюватиме на будь-якому місці». І це при тому, що він не має спеціальної технічної освіти. Давно, у молодості, одержав лише фах столяра в сумському ПТУ №12.

    Запитую про пам’ятні роки його трудового життя. «Коли працював складачем, - відповідає Ігор Євгенович. - Наставником у мене був Віктор Андрійович Чижик. Роботи було дуже багато. На моїй зміні, пригадую, встановлено рекорд для Ворожби - 16 розбірок на гірці».

    Сьогодні робоча напруга станції відчутно нижча. Але електрифікація дільниці Конотоп - Ворожба, оптимістичні прогнози, що Південна залізниця розпочне монтаж контактної мережі від Ворожби до Сум і далі, все ж дають підстави сподіватися на краще - вантажних поїздів тут побільшає.

    По-третє, Ігор Кислий має дивовижну пам’ять, особливо на цифри. «Та немає в цьому нічого складного, - пояснює. - Треба виробити свою систему - та й усе. Я вам номери вагонів, якщо треба, без записування назву і через тиждень, і через місяць».

    Дійсно, доводилося чути про спеціальні мнемотехнічні прийоми запам’ятовування. Тільки не кожному вдається їх опанувати. Більше довіряють олівцю й аркушу паперу, бо навіть короткий телефонний номер забувається швидко.

    Але у тому, що Ігор Кислий уміє запам’ятовувати, переконуюся, коли він практично цитує пункти інструкції ЦД-0048. В одному із них говориться про дії оператора поста централізації в нестандартній ситуації - має підкласти два гальмівні башмаки під вагони і відійти на 60 метрів. А коли швидкість вагонів 50 кілометрів на годину? При такій швидкості, вважає Ігор Кислий, оператор не встигне відскочити на безпечну відстань. У нього в запасі буде лише три з половиною секунди. Не беруся ні заперечувати, ні стверджувати. Це вже сфера фахівців. Отака «вища математика» із точки зору забезпечення безпеки руху.

    І нарешті, по-четверте. Оператор станції Ворожба ще й радіоспортсмен. Але не просто радіоаматор - він склав радіостанцію першої категорії і має право на ній працювати.

    У радіоспорті, зауважу, радіостанції діляться на чотири категорії. Найнижча четверта - для початківців: один діапазон, мала потужність передавача, спілкування лише телефоном. Це як велосипед. А перша - це вже як швидкісний автоболід змагань за формулою один: потужний передавач дозволяє досягати найвіддаленіших куточків планети, дозвіл на всі діапазони коротко-хвильового й ультракороткохвильового зв’язку телефоном і телеграфом. Позивний Ігоря Кислого - UR5AQA.

    Але це захоплення, зізнавався оператор, вже поступається іншому - риболовлі. Щоб із вудкою на світанку та на карася. Коли тихо-тихо скрізь і гарно.

    Ось такий він, Ігор Кислий. «Універсальний солдат» зі станції Ворожба.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05