РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (31 травня 2013) 

  • Умови рівні. А показники?

    Господарство навіть на малих станціях, четвертого, та й п’ятого класу, доволі клопітке. На кожній із них є колійні розв’язки, розташовані на великій території, станційні, складські та технічні споруди, перони… Усе це вимагає догляду, належного утримання та прибирання. А працівників у таких підрозділах обмаль, до десяти - п’ятнадцяти чоловік, і у кожного свої службові обов’язки. Тож непросто такими силами доглядати станційне господарство. До того ж і матеріально-технічне забезпечення вкрай обмежене, і будівельники не часто навідуються. Але…

    КОЛИ, ПІД ЧАС КОМІСІЙНОГО ОГЛЯДУ, ЧИ З ІНШОЇ НАГОДИ, НАВІДУЄШСЯ НА ЗАЛІЗНИЧНІ СТАНЦІЇ, то мимоволі відзначаєш: одна - ошатна, приваблива, а інша - у занедбаному стані. І це при тому що усі перебувають за рівних умов щодо забезпечення. В окремих випадках є станції, де і споруди нові, відремонтовані, а порядку немає. І - навпаки, як от ст. Самчинці. Головну будівлю тут зведено ще у тридцяті роки минулого століття. Вона не вирізняється якимись особливими архітектурними формами - невеличка одноповерхова хатинка, що причаїлась біля високої гранітної скелі. Та, коли наближаєшся до цієї «хатини», одразу помічаєш, що тут хороший господар, вірніше, господиня - начальник станції Тетяна МАЙДАНЮК. Територію прибрано, перон і доріжки підметено, біля них облаштовано клумби із квітами. У робочих приміщеннях теж належний порядок. І усе забезпечили не якісь приїжджі прибиральники із столичної фірми, а співробітники станції. Просто тут трудиться дружний колектив, який згуртувала і налаштувала на плідну роботу Тетяна Павлівна. Зазначу, що й минулого року під час комісійного огляду ст. Самчинці відзначилась саме за зразковий порядок.

    Серед кращих, уже не вперше за багато років, і під час нинішнього, весняного, комісійного огляду, було названо ст. Дунаївці, трудовий колектив якої очолює Юхим ЕПЕЛЬБЛАТ. Тут належний порядок, як у будівлях, так і на усій території. Працівники станції не лише добре знають свої обов’язки, а й уміло виконують їх, що забезпечує хороші показники у роботі.

    А от на деяких інших станціях справи набагато гірші. Тому члени комісії під час огляду змушені були зробити чимало зауважень. В результаті не обійшлось без стягнень. Начальник Жмеринської дирекції залізничних перевезень Анатолій ЛЮБІНІН своїм наказом оголосив догану начальнику станції Війтівці Геннадію КАНЕВ-СЬКОМУ. А причина, як зазначено в документі: «за неналежну підготовку до весняного огляду господарства станції, незабезпечення утримання території станції в належному санітарному стані, чим порушено вимоги п.5.8. Загального положення про залізничну станцію, затвердженого наказом Укрзалізниці від 30.12.2004 р. №1041-ЦЗ, та вимоги нормативних документів з охорони праці». Щодо останньої, то тут не впорядковано документацію на інформаційних дошках для працівників станцій та клієнтури.

    Такі ж стягнення із схожою передмовою було накладено і ще на кількох начальників станцій. А за порушення порядку ведення журналів цільових інструктажів, неналежне укомплектування куточків з охорони праці начальникам станцій Рахни, Кордишівка, Вороновиця, Комарівці, Бар, Сербинівці, Богданівці призначено позачергову перевірку знань з питань охорони праці. Тож, як мовлять, на комісію начальника дирекції запрошуються «передовики».

    ЗВЕРНУ УВАГУ Й НА ТЕ, ЩО ЗАУВАЖЕННЯ ПІД ЧАС ОГЛЯДІВ ЗДЕБІЛЬШОГО РОБЛЯТЬСЯ НА ОДНИХ І ТИХ ЖЕ СТАНЦІЯХ. Причому однакові. Коли запитуєш, чому така ситуація, чуєш у відповідь, що не вистачає робочих рук, матеріалів, коштів… Однак такі аргументи можна зрозуміти, коли мова йде про проведення значних ремонтних робіт. Скажімо, на вокзалах ст. Старокостянтинів-І, Красилів, Сербинівці, Чорний Острів, Війтівці, будівлі постів ЕЦ станцій Гнівань, Кам’янець-Подільський, Красилів визначено: вони перебувають у незадовільному технічному стані. Виконанням таких завдань має займатись будівельно-монтажне, експлуатаційне управління. У більшості ж випадків не потрібні ні значні витрати, ні багато зусиль. Скажімо, навести лад у документації, облаштувати робоче місце касира чи іншого фахівця, та й прибрати територію не так вже й важко. Якщо цим займатись постійно, а не аврально, в останню ніч перед приїздом комісії. Порядок наводиться один раз, а потім він просто щоденно підтримується. Для цього необхідно лише бажання, та хоча б елементарні організаторські здібності. А цього окремим начальникам станцій якраз і бракує. Схоже, вони діють за принципом: краще півгодини позору, аніж півроку клопіткої праці.

    ТА ВАРТО ЇМ ЗРОЗУМІТИ Й ТЕ, ЩО ЗАЛІЗНИЧНА СТАНЦІЯ - ЦЕ НЕ ПРОСТО ОКРЕМА ТЕРИТОРІЯ ЗІ СПОРУДАМИ ТА КОЛІЯМИ. Вона є невід’ємною часткою усієї нашої галузі і Південно-Західної залізниці зокрема. І за порядком, який є у кожному із цих невеличких підрозділів, у наших громадян, та й зарубіжних гостей, які проїжджають в поїздах, складається враження про усю Укрзалізницю. Тому кожен керівник має відчувати й власну відповідальність за те, щоб ці враження були як найкращими, чи хоча б позитивними.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05