РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (24 травня 2013) 

  • Хто завжди під особливим контролем?

    Робочий день машиністів та їхніх помічників локомотивного депо ст. Київ-Пасажирський завжди розпочинається з відвідування оздоровпункту. Процедура огляду займає лише кілька хвилин. Класифікація та оцінка індивідуальних параметрів машиніста досить широка: зовнішній вигляд, адекватність поведінки, емоційні реакції, чіткість вимови, пульс, тиск. Усі дані заносяться до комп’ютера, і перед фельдшером на екрані висвітлюється досить об’єктивна картина фізичного стану локомотивника. І лише тоді, коли загальний стан залізничника в нормі, фельдшер дає дозвіл для виходу в рейс. Якщо ж медичні показники відхиляються від норми, вихід у рейс забороняється.

    Журналісти «Рабочего слова» прийшли до локомотивного депо ст. Київ-Пасажирський майже о 13-ій годині, коли частина машиністів поверталися після рейсу додому, а інші готувались до нього. Черги не було. Медогляд проводили завідувач оздоровпунктом Анатолій ВАРШАВСЬКИЙ та фельдшер Наталія ЗАХАРЧЕНКО (на фото).


    Перевірка загального фізичного стану помічника машиніста Вадима Куніцького.

    Весь процес відбувався професійно й швидко. Та все ж медики виконували свою роботу не автоматично, вони кожного запитували про самопочуття, про те, як пройшов рейс. За час нашого перебування в медпункті жодного машиніста не було відсторонено від роботи.


    Новинка для медоглядів - смарткартки.

    - Які хвороби найчастіше зустрічаються у машиністів депо? - запитуємо у Анатолія Варшавського.

    - Найбільш поширені - гіпертонія та простудні захворювання. Також бувають невиробничі травми. Щодня я дивлюся, чи було когось відсторонено від рейсу, з якої причини: у кого артеріальний тиск чи пульс вийшли з-під контролю, хто за психологічними показниками викликає занепокоєння. Минулого року з різних причин було відсторонено 30, цьогоріч - 13 чоловік. Якщо у працівника є ознаки захворювання, які свідчать про серйозні проблеми зі здоров’ям, тоді направляємо на обстеження до дільничного лікаря. А він - у разі потреби, направляє до стаціонару.

    - Варто зазначити, що лікарі, які підбирають медикаменти, ставляться до наших пацієнтів дуже уважно, бо не всі ліки можна вживати машиністам. Зазначу, що ми весь час маємо бути насторожі, адже робота залізничників нашого підрозділу пов’язана з рухом поїздів, його безпекою. Для нас головне - раннє виявлення хвороб та впровадження заходів, направлених на зниження захворюваності. Звісно, якщо людина постійно контролює стан свого організму і вчасно (у разі потреби) його підліковує, то хвилюватися не варто.

    Медпункт в депо працює цілодобово. Сьогодні медики, завдяки сучасним методам діагностики і постійним медичним комісіям, мають досить об’єктивну картину фізичного стану локомотивників. Важко заперечувати: залізничники таких професій, з таким режимом роботи - під увагою лікарів. Тут слід врахувати графік роботи з порушенням добового біоритму, вібрацію та нестабільний мікроклімат у кабіні локомотива, підвищену увагу до дороги.

    Окрема проблема - серйозне психологічне навантаження. Травмування, а то й загибель людини під колесами поїзда - вічний душевний біль для машиніста. Існує ще багато факторів ризику. А це означає, що здоров’я машиністів та їхніх помічників повинно бути під особливим контролем. Тому зовсім недавно були закуплені смарткартки, де вказані всі дані залізничника.

    Ідеться насамперед про апаратний комплекс автоматизованого огляду, за допомогою якого можна буде не просто виміряти тиск і порахувати параметри серцевого ритму, але й занести одержану інформацію до оперативної пам’яті. Це так зване медичне досьє згодом необхідно відіслати на сервер Дорожньої клінічної лікарні №2 ст. Київ-Пасажирський. Така методика не лише додасть об’єктивності, а й дозволить суттєво подовжити трудове життя машиністів. Бо буває дуже прикро, коли людині зовсім небагато залишилось до пенсії, а її визнають професійно непридатною за станом здоров’я. Це дуже важко і психологічно, і матеріально.

    Після відвідин оздоровпункту депо Київ-Пасажирський, можна констатувати, що для залізничників завжди на першому плані - гарантування безпеки руху та турбота про людей. А штат депо налічує більш, як 1000 осіб, де майже половина з них - локомотивні бригади.

    ДО РЕЧІ

    З’ясувалось, що залізничникам хотілося б оптимізувати проходження медичних комісій у поліклініці. Зокрема, при обстеженні під час медоглядів мати талон з конкретно визначеним часом про прийом лікаря. Адже сьогодні, згідно із законодавством, машиністи та їхні помічники не можуть проходити комісію без черги. Тож, можливо, адміністрація лікарні зможе відповісти на ці питання і вжити відповідні заходи.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05