РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 16 (24 травня 2008) 

  • «ПОЛІКЛІНІКУ» ДЛЯ ВАГОНІВ РОЗШИРЕНО


    начальник Жмеринського вагонного депо Віктор ДЗЮНИК (праворуч) знайомить з новою лінією начальника галузевої служби вагонного господарства нашої залізниці Дмитра ФОРСЮКА (в центрі) та начальника Жмеринської дирекції залізничних перевезень - заступника нач

    Потреба у вантажних перевезеннях майже щодня зростає. Тому й рухомий склад дедалі стає дефіцитнішим. Нових вагонів надходить мало, а старі - далеко не в кращому стані. Доводиться їх, перед тим як подати замовнику, направляти у, застосую медичну термінологію, поліклініки - пункти підготовки вагонів під завантаження (ППВЗ). Тут вони проходять обстеження, підготовку та й часто - «лікування». Втім, уже й в окремих таких «поліклініках» стає тісно. Приміром, ППВЗ Жмеринського вагонного депо, що базується на ст. Гнівань, уже не справлявся з напливом «пацієнтів» на колесах. Тому й вирішили його значно розширити.

    - Основний обсяг робіт ми виконали власними силами, - розповідає начальник Жмеринського вагонного депо Віктор ДЗЮНИК. - Поруч із діючою дільницею, робота на якій не припинялась ні на годину, ми облаштували доволі просторий майданчик - вирівняли грунт, засипали щебенем, виклали бетонні плити, бордюри... Після цього фахівці Жмеринської колійної машинної станції проклали дві під’їзні колії для подачі вагонів для огляду, технічного обслуговування й поточного ремонту. Допомогли й енергетики зі Жмеринської дистанції електропо-стачання: встановили опори, облаштували освітлення, забезпечили подачу електроенергії до обладнання. А наші фахівці відремонтували та прилаштували над колією ще одну машину «Донбас» для забезпечення ремонту вагонів. Вона вже була в експлуатації, та при скороченні обсягів перевезень стала начебто зайвою. Проте її ми не здали в металобрухт, а приберегли. Тепер вона ще нам послужить.

    До розповіді керівника підприємства варто додати, що оновлення зазнав увесь ППВЗ у Гнівані. Тут відремонтували виробничі та побутові приміщення, встановили нові меблі, деяке обладнання. Змінилась на краще й територія пункту. На вільному місці заклали яблуневий сад, який обнесли виплетеним із дерев’яних прутів тином - щоб зайці не обдирали кору на саджанцях. Заклали тут і клумбу, що згодом, коли зазеленіє, матиме форму футбольного м’яча - своєрідна підготовка до Євро-2012.

    Роботи проводились за народною толокою. В них брали участь майже всі працівники вагонного депо. Окремі бригади працювали і вночі. Усе це дозволило за рекордно короткий термін виконати роботи з розширення пункту підготовки вагонів під завантаження у Гнівані. Менше двох тижнів пройшло від початку робіт до тієї миті, як перший вагон пройшов повне обстеження та «лікування у медпункті».

    - Що дасть проведена реконструкція? - запитую у начальника галузевої служби вагонного господарства нашої залізниці Дмитра ФОРСЮКА, який завітав до Гнівані, щоб оглянути оновлений ППВЗ.

    - До сьогодні на цьому пункті щодоби готували під завантаження по 40 вагонів, - пояснює він. - Віднині, із впровадженням другої лінії, ця кількість зросте удвічі. А незабаром над третьою колією буде встановлено козловий кран. За його допомогою фахівці депо обслуговуватимуть ще по 20 вагонів щодоби. Таким чином загальна кількість одиниць рухомого складу зросте до сотні. Постійно тут працюватиме уже не одна, а дві, чи й три бригади. Для цього штат Жмеринського вагонного депо збільшиться на 22 фахівця.

    - Чи є потреба у такій кількості вагонів? - звертаюсь до начальника Жмеринської дирекції залізничних перевезень - заступника начальника Південно-Західної залізниці Анатолія ЛЮБІНІНА, який очолює комісію з приймання до експлуатації нової лінії Гніванського ППВЗ.

    - На сьогодні багато підприємств, які обслуговують залізничні станції нашої дирекції, значно збільшують своє виробництво. В першу чергу, ті, що виготовляють будівельні матеріали. Тому потреба у вантажному рухомому складі, зокрема у піввагонах, щодня зростає. У Гнівані діє доволі потужне кар’єроуправління, на якому виробляють щебінь декількох фракцій - це чи не головний будівельний матеріал. Покупців на нього є чимало. Завантажують у Гнівані і щебінь із Демидівського кар’єру, тож для доставки продукції будівельникам потрібно все більше вагонів. На повну потужність працює в цьому містечку й Завод залізобетонних конструкцій, що належить Укрзалізниці. І тут потрібний рухомий склад.

    - Зростають відвантаження й на інших станціях, - продовжив свою розповідь Анатолій Олексійович. - На деякі з них ми подаватимемо рухомий склад із Гнівані. Але вже постає питання про збільшення обсягів підготовки вагонів й на інших пунктах Жмеринського вагонного депо. Зокрема, на станціях Кам’янець-Подільський, Холонівська. Тому, очевидно, запуском однієї додаткової лінії у Гнівані ми не обмежимось.

    Що ж, про збільшення виробничих потужностей Жмеринського вагонного депо ми ще розповімо. А на сьогодні констатуємо: розширення «поліклініки» для вантажних вагонів у Гнівані пройшло успішно. Думається, це зменшить кількість «хворих» вагонів на нашій залізниці.


    оновлена машина «Донбас» готова до роботи
    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05