РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (24 травня 2013) 

  • Коли фахівець переймається душею за доручену справу

    Під час нещодавньої наради громадських інспекторів із безпеки руху столичної магістралі доповідь інструктора з експлуатації, виробничо-технічних та організаційних питань вагонного депо ст. Козятин-1 Юрія ОМЕЛЬЧУКА була однією із найемоційніших. Відчувається, душею переймається фахівець за доручену справу.

    - Колектив експлуатаційного вагонного депо шукає резерви в боротьбі з дефектами литва у деталях рухомого складу вагонів, - говорить Юрій Борисович. - Ситуація, що загострилася, зі зламами бокових рам вантажних вагонів на мережі залізниць змушує вживати екстрених заходів. Однак їхня ефективність багато в чому залежить від людського фактора. У робочих колективах пунктів технічного огляду проводяться збори й додаткові технічні заняття. Головна мета - налаштувати людей на граничну уважність і нагадати основні правила й особливості виявлення дефектів у бокових рамах, кількість зламів яких на мережі українських залізниць не стає меншою. Причина цього - неякісна продукція заводів-виробників, але забезпечувати безпеку руху поїздів доводиться залізничникам.

    Оглядачі-ремонтники визначали у 12 випадках тріщини автозчепу, тріщину надресорної балки, а ще тріщину в опорній поверхні п’ятника, що призвело до відколу від плити цього ж самого п’ятника. Якби не пильність фахівця, наслідки важко передбачити.

    Та хіба загроза чатує лише у литві? Завдяки великому досвіду і професіоналізму оглядачів-ремонтників вагонів, а також громадських інспекторів було виявлено багато несправностей у рухомому складі, що загрожували безпеці руху поїздів. Юрій Омельчук називає 82 випадки руйнування сепаратора підшипника буксового вузла, а ще руйнування торцового кріплення, провертання внутрішнього кільця в буксовому вузлі, що визначалося за зовнішніми ознаками дефекту.

    - Методів для виявлення несправностей є багато, а ми зупинимося на прикладі використання під вагонами буксових вузлів касетного типу та використання мастил в буксових вузлах, - продовжує ділитися досвідом Ю. Омельчук.

    Під час виконання планових видів ремонту, а також при технічному обслуговуванні вагонів з відчепленням рухомого складу, заміні несправної колісної пари мають місце випадки підкочування під вагон колісних пар з буксовими вузлами касетного типу від різних виробників. Отже маємо справу із різними технічними характеристиками і відповідною температурою нагріву буксового вузла під час експлуатації. Проблема полягає також у тому, що в буксових вузлах вагонів застосовують мастила з різними характеристиками міжтемпературного нагріву, тобто температури крапання. Тому, вважаю, що неприпустимо використовувати для експлуатації під одним вагоном ті колісні пари, буксові вузли яких заправлено різними типами мастил.

    Багато чинників впливають на нагрів буксових вузлів з роликовими підшипниками, що призводить до виникнення підвищених температур. Спрацювання опорної поверхні бокової рами, а також направляючих буксового прорізу бокової рами створює різницю баз бокових рам візка. Отже, порушується фізика руху вагона.

    Насамперед, багато що залежить від якості виконання планових видів ремонту.

    До речі, добре зарекомендувала себе в експлуатації модернізація за технологією, яка має лаконічну назву С14.01. Завдяки її застосуванню зменшився ступінь спрацювання деталей візка. А це, у свою чергу, сприяє зменшенню рівня нагріву буксових вузлів.

    Встановлення прокладки в підп’ятник надресорної балки запобігає зменшенню рівня спрацювання, як опорної поверхні надресорної балки, так і опорної поверхні п’ятника. Це дає можливість виявити дефекти тріщини в п’ятнику оглядачем-ремонтником вагонів під час технічного обслуговування поїзда.

    У кривих профілях колії часто-густо виникають витоки повітря по різьбових з’єднаннях трубопроводів гальмівної магістралі (трійник, підвідні труби тощо), що не завжди може виявити спеціаліст під час технічного огляду поїзда. Отже, тут виникають претензії до виконавців планових ремонтів рухомого складу, знову повертаюсь до якості виконання планового виду ремонту.

    Однією із основних проблем на сьогодні є нестача запчастин, які необхідні для покращення безпеки руху поїздів, підвищення рівня якості у сфері технічного обслуговування рухомого складу.

    У вагонному депо ст. Козятин-1 нараховується 25 громадських інспекторів. За добру роботу - добра і подяка. У 2012 р. премійовано за сумлінну працю 11 працівників вагонного депо Козятин. Так буде, сподіваємося і надалі.

    Іван СОТНИКОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05