РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 19 (17 травня 2013) 

  • Весна рапортує. «Першозимники» іспит витримали

    Нинішня зима була нелегкою й для досвідчених залізничників. Але найважче було тим, для кого вона стала першою у трудовій біографії. Однак і за таких умов «першозимники»-машиністи, помічники машиністів, слюсарі та й інші фахівці локомотивного депо Жмеринка, яке очолює Микола САМОЙЛЮК, успішно витримали цей іспит. Завдяки чому вони досягли такого результату?

    - У нашому депо 16 машиністів, 13 помічників машиністів, стільки ж слюсарів-ремонтників та п’ять працівників за іншим фахом вперше минулого осінньо-зимового періоду виконували довірені службові обов’язки, - розповідає інженер з підготовки кадрів депо Василь СТАНІСЛАВЕНКО. - Кожного із них ми взяли під відповідний контроль і закріпили за досвідченими фахівцями-наставниками. Причому не формально, а згідно із наказом начальника депо. Із врахуванням того, щоб старші колеги могли постійно опікуватись своїми товаришами по роботі.

    Як з’ясувалось із розмов з відповідальними посадовими особами депо, проводилась низка заходів, спрямованих на підготовку новачків до роботи взимку. А саме: організували та провели курси цільового призначення, на яких вивчали та здобували практичні навички щодо обслуговування, експлуатації та ремонту локомотивів у холодну пору року. Для проведення занять були залучені висококваліфіковані фахівці депо. Так із машиністами та помічниками заняття проводили машиністи-інструктори Віталій НІКОЛАЄНКО, Олександр ТУМАЧОК, Віктор МАНЧУК. З працівниками цеху ремонту - головний технолог депо Сергій БЕЗУГЛИЙ, провідний інженер з приймання локомотивів Федір ГОЛОВАНЮК.

    - А чим же допомагали «першозимникам» їхні безпосередні наставники, - цікавило мене?

    - Я безпосередньо опікувався машиністами Віталієм ЧЕРВ’ЯКОВИМ, Сергієм СМІРНОВИМ, - розповідає машиніст-інструктор Віталій Ніколаєнко. - Коли випав перший сніг та настали холоди, я провів по декілька контрольно-інспекторських поїздок (КІП) для того, щоб визначити їхній робітничий гарт. Причому, маршрутами із великими кривими дільницями, де є небезпечні місця. Спочатку сідав за управління, показував, як необхідно діяти у тій чи іншій ситуації. А після цього контролював, як діє машиніст-новачок. Звертав особливу увагу на застосування гальмівної системи, вміння керувати локомотивом перед під’їздом до світлофорів із заборонним сигналом і таке інше. Коли все було гаразд, давав добро на самостійні поїздки.

    - Під час проведення технічних занять у зимовий період, - зазначив машиніст-інструктор Олександр ТАРАСЮК, - ми особливу увагу приділяли «першозимникам» - як машиністам, так і їх помічникам. При цьому давали поради, показували, як варто діяти за тих чи інших обставин. Та в першу чергу звертали увагу на гальмівне обладнання рухомого складу, яке за холодних умов діє дещо повільніше, ніж улітку.

    Робота нашої восьмої колони, - продовжує Олександр Павлович, - має свою специфіку. Вона більше пов’язана із маневровою роботою та подачею і забиранням вагонів із під’їзних колій. Тому ми давали поради, як варто вести локомотив тією чи іншою під’їзною колією. Застерігали і від того, щоб не піддаватись на пропозицію господарів під’їзних колій - подавати вагони вкритими снігом рейками. Усе це й дозволило нам унеможливити транспортні інциденти та аварії.

    У депо Жмеринка давно практикується методика, коли помічника машиніста-«першозимника» призначали лише в бригаду до досвідченого машиніста. Наставниками були Ігор КОЗУБОВСЬКИЙ, Роман КУДИРКО, Володимир БУГА. Завдяки їм успішно відпрацювали взимку помічники машиністів Микола СТЕПАНЮК, Володимир ГОРОДЧУК, Павло ЗОЗУЛЯ, Євген БАБИЧ та їхні колеги. А там, де машиніст вперше розпочинав керування локомотивом за холодної пори року, йому у помічники призначали лише досвідченого працівника, причому, такого, який уже пройшов навчання на курсах машиністів і мав допуск на самостійне керування тепловозом або електровозом. Усе це й дозволило колективу локомотивного депо Жмеринка увесь осінньо-зимовий період, який захопив і значну частку календарної весни, працювати без браку в роботі та без подач локомотивів на позаплановий ремонт. Тож «першозимники» іспит витримали.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05