РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 16 (19 квітня 2013) 

  • Доля і випадок

    За майже тридцять років роботи на залізниці Юрій БІРКОВ не мав жодної галузевої нагороди. Не маю на увазі «звичайні» подяки або премії. А тут одразу його нагороджено вищою відзнакою - знаком «Почесний залізничник».

    - Для мене це було повною несподіванкою, - зазнається Ю. Бірков, - чогось особливого, героїчного не зробив. Просто виконую свою роботу…


    Складач поїздів Юрій БІРКОВ.

    За цими словами «просто виконую» сховано багато. Адже фах складача поїздів потребує багато знань, практичних навичок і фізичної сили.

    На цій посаді він з 1996 р. А до того одинадцять років відпрацював у лівому крилі кабіни локомотива помічником машиніста.

    - Просто так склалися життєві обставини, що довелось змінити фах механіка, - із сумом розповідає Юрій Анатолійович, - адже в кабіні локомотива своя романтика та й зарплата значно більша. Під час служби в армії заробив гастрит. Коли при будинках відпочинку локомотивних бригад існували нічні їдальні - їздив. А з ліквідацією робітничого постачання довелось замислитися про здоров’я…

    Ще Ю. Бірков розповів, що Васильків-1 дуже важка з технологічної точки зору станція: великі обсяги роботи. При цьому хотілося б кращих побутових умов. Спеціального приміщення для складачів поїздів немає - туляться в старенькому дерев’яному вагончику. От через такі умови та невелику заробітну плату молодь і не квапиться змінити «дідів» на залізниці.

    Запитую, а як він ставиться до реструктуризації галузі, чого від цього очікує? Посміхається:

    - Не буду оригінальним - насамперед сподіваюсь на підвищення зарплати. А взагалі те, що відбувається, можливо, відбувається на краще.

    - А якщо, наприклад, постане завдання об’єднати професії складача поїздів і оглядача вагонів, як це зроблено в комерційному господарстві, де створили нову посаду комерційного агента, об’єднавши виробничі обов’язки прийомоздавальника вантажу та товарного касира? - задаю провокаційне запитання.

    - По-перше, - відповідає, трохи замислившись, - ці професії належать до різних підгалузей: перша - до господарства перевезень, друга - до вагонного. Проте час покаже. А по-друге, для мене це не буде несподіванкою, оскільки вже маю розряд вагонника та документ на право випробування гальм.

    А ще під час нашої розмови дізнаюсь, що Юрій з шостого шкільного класу захопився фотографією і зараз, за його словами, вийшов майже на півпрофесійний рівень.

    - Чому ж жодної Вашої світлини не бачив на сторінках «Рабочего слова?» Наприклад, зробили б фоторепортаж про роботу станції, - пропоную.

    - Думка, звичайно, слушна, - відповідає, - але, коли немає роботи - фотографувати нічого, а якщо є - ніколи. Примхи майстра, чи що?!

    Повертаючись до того, з чого розпочав розповідь про Юрія Біркова, зізнаюсь, що був дуже здивований такою відзнакою його роботи. Адже зазвичай вищій галузевій нагороді передують почесні грамоти від генерального директора Укрзалізниці, медалі чи інші знаки. А з таким випадком зіткаюсь уперше.

    Сергій ГУК, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05