РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 16 (19 квітня 2013) 

  • Десять мільйонів до залізничної скарбниці

    Головне призначення залізниці - вантажні та пасажирські перевезення. Однак це не єдині джерела надходжень до галузевої скарбниці. Сучасне життя спонукає структурні підрозділи столичної магістралі займатися допоміжною господарською діяльністю. І більшість з них мають від цього чималий зиск.

    Так минулого року лише Жмеринська дирекція залізничних перевезень від підсобно-допоміжних робіт отримала майже десять мільйонів гривень, що значно перевищує показник попереднього року і у півтора рази той, що передбачався при плануванні на рік.

    Що ж стоїть за цим показником? Коли порівнювати його із надходженнями від головних видів діяльності, а вони минулого року склали майже 940 млн. грн. від вантажних та понад 252 млн. грн. від пасажирських перевезень, то 10 млн. грн. ніби і не велика сума. Але чи вона зайва? Звичайно, ні, а тим більше, коли зважити на те, що значну частку цих коштів було витрачено на потреби трудових колективів станцій та інших підрозділів. Ці гроші допомогли вирішити чимало проблемних питань - від ремонту виробничих та побутових приміщень до придбання канцелярських товарів. Значить, на такі потреби не витрачались кошти із головного бюджету залізниці. У непрості економічні часи - це неабиякий позитив з точки зору вирішення фінансових питань. Тому вигода від допоміжних робіт та послуг - очевидна. Тим більше, що така діяльність не потребує значних матеріальних вкладень та не перешкоджає виконанню головних завдань.

    Коли визначити основні джерела надходжень у цей сектор залізничної економіки, то значну частку коштів отримано за надання додаткових послуг. Наприклад, за транспортний сервіс, за тимчасове зберігання матеріальних цінностей, оформлення певних видів документації, надання інформації… Словом, робили усе належне, щоб отримати за послуги додаткові надходження.

    Ще одне джерело - реклама. У наш час без неї не обходяться ні виробники продукції та надавачі послуг, ні ті, хто їх отримує. Тож із рекламою ми стикаємось щодня і повсюди. У тому числі й на залізничних об’єктах - на станціях, вокзалах, штучних спорудах тощо. Зрозуміло, що за це надходять кошти, причому із мінімальними витратами. Адже рекламну продукцію виготовляють самі замовники, а залізниця лише надає місця для її розташування.

    Підсобно-допоміжною діяльністю займались працівники не лише із позакласних чи першокласних станцій, розташованих у великих містах, а й багатьох інших. Свій внесок у цю справу зробили співробітники ст. Калинівка на чолі з Олегом КРАВЦЕМ, ст. Гнівань, де начальником Борис МЕЛЬНИК, ст. Бар під керівництвом Валерія ГНАПА та й інші. Так спільними зусиллями й заробили десять мільйонів.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05